Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä vaiheessa tapailua ei saa muka enää tapailla muita?

Vierailija
26.12.2017 |

Viestiteltiin tossa pari tuntia sitten yhden miehen kanssa ja se kysyi siis että tapailenko muitakin miehiä. Vaikka asia ei tietenkään kuulu kenellekään muulle kuin minulle itselleni koska kukaan ei mua omista niin vastasin rehellisesti että viestittelen muutaman muun miehen kanssa ja kahta muuta miestä tapailen säännöllisesti. Mies taisi tästä vähän ottaa itseensä vaikka asia ei todellakaan kuulu hänelle.. Ja hän sanoi että olisi kiva jos en muita olisi tapaillut samalla kun häntä (tiedän, wtf?!). Ei olla mitenkään vakavissaan edes tapailtu, parit treffit käyty ja vajaa kaksi kuukautta viestitelty. Muutaman muun miehen kanssa olen harrastanut seksiä ja tapaillut useamman kuukauden eikä nekään suhteet siis niin vakavia ole.

Eikö nykyään muka saa enää tapailla muita vaikka ei oo mitään vakavaa yhden kanssa?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää luota miehiin, enkä todellakaan enää jättäydy yhden varaan. Kaikkea ei tarvi kertoa, ei ne miehetkään kerro!

No, tuo on kyllä totta. En itsekään kovin vakavasti pysty ottamaan ketään ensimmäisinä kuukausina, mutta en kuitenkaan sen vuoksi halua mitään haaremia ympärilleni.

Vierailija
22/38 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyllä ala tapailemaan ketään, ellen ole hänestä oikeasti kiinnostunut, ja jos jostakusta olen oikeasti kiinnostunut, ei sitä kiinnostusta riitä muille asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en enää luota miehiin, enkä todellakaan enää jättäydy yhden varaan. Kaikkea ei tarvi kertoa, ei ne miehetkään kerro!

Eli sinulle on pääasia saada mies, ei sen väliä onko se Matti, Pekka vai Tommi?

Vierailija
24/38 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on varmaan kuin lapsella karkkikaupassa, kun useamman kanssa pitää suttailla samaan aikaan. Itsestä ei olisi moiseen.

Vierailija
25/38 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys, itseäni ei kiinnosta tapailla muita kuin sitä yhtä keneen olen ihastunut. 

Vierailija
26/38 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeistään siinä vaiheessa kun syljet on vaihdettu.

Vierailija
27/38 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku kertoa mitä järkeä tuollaisessa haaremin pitämisessä on?

Vierailija
28/38 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa mitä järkeä tuollaisessa haaremin pitämisessä on?

Ihmisen itsetunto ei pysy kasassa kuin jatkuvalla ihailijalaumalla ja varavaihtoehdon varavaihtoehdolla? Ei itseäni kyllä kovasti imartelisi tapailla vakavasti ihmistä, jolla on aina valikoima testattavia työn alla. Että jos joku näistä kiinnostaisi... Sanotaan, ettei vähällä tutustumisella voi vielä sanoa, kenestä olisi kumppaniksi, mutta tuntuu myös kummalliselta, että niitä ehdokkaita valikoidaan ennalta tuntematta ja summan mutikassa ja aletaan vasta sitten karsia.

Vierailija
29/38 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse saisin kuulla, että ns. vakavalla mielellä tapailemani tyyppi tapailee muitakin kuukausien jälkeen, niin se tapailu jää siihen. Ap luulenpa, että tuo sinun haaremisi kilahtaa lopulta omaan nilkkaan. En halua olla yksi muiden joukossa enkä mikään testi, jos etsin vakavaa suhdetta ja olen jo ihastunut. Itseasiassa en edes tapaile ketään, ellei ole oikeaa kiinnostusta.

Vierailija
30/38 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa kun päätetään niin, me ollaan oltu 20 vuotta yhdessä ja tapaillaan muita. Asutaan yhdessä ja on saatu lapsia. Te yhdessä päätätte suhteesta, ei ole sopimatta jotain -puolin tai toisin. Minusta sinäkään et voi pyörittää haaremia ilman että muut osapuolet siitä tietää.

Vierailija
31/38 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
32/38 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tapailla muita ja miehelle tämä ei sovi, niin sitten ette enää tapaile. Aika helppo juttu. Jos mulle selviäisi, että tapailuni ei ole kiinnostunut minusta parin kuukauden jälkeen (ts. olen ollut vain yksi monista ei niin että kii nostus lopahtaa mikä voi myös käydä), niin olisi se aika shokki.

Minä pitäisin taas vähän huolestuttavana jos parin tapaamisen jälkeen mies kuvittelisi meidän olevan vakavassa suhteessa ja esittäisi vaatimuksia. En paneskele ympäriinsä enkä olisi ollut intiimisti tuonkaan miehen kanssa toisella tapaamiskerralla, mutta todennäköisesti kolmatta tapaamisia ei enää tulisikaan. Haluan tutustua rauhassa ja tavata useamman kerran ennen kuin sitoudun vakavaan parisuhteeseen kenenkään kanssa.

Vierailija
33/38 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No saahan tuota kysyä, kun jotkut eivät välitä tapailla sarjadeittaajaa. Ihan normaalia kysyä ja sanoa ettei kiinnosta enää. 

Vierailija
34/38 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tykkäävät tapailla yksi kerrallaan. Teidän tapailut ei nyt vain käy yhteen. 

Vierailija
35/38 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat tapailla muita ja miehelle tämä ei sovi, niin sitten ette enää tapaile. Aika helppo juttu. Jos mulle selviäisi, että tapailuni ei ole kiinnostunut minusta parin kuukauden jälkeen (ts. olen ollut vain yksi monista ei niin että kii nostus lopahtaa mikä voi myös käydä), niin olisi se aika shokki.

Minä pitäisin taas vähän huolestuttavana jos parin tapaamisen jälkeen mies kuvittelisi meidän olevan vakavassa suhteessa ja esittäisi vaatimuksia. En paneskele ympäriinsä enkä olisi ollut intiimisti tuonkaan miehen kanssa toisella tapaamiskerralla, mutta todennäköisesti kolmatta tapaamisia ei enää tulisikaan. Haluan tutustua rauhassa ja tavata useamman kerran ennen kuin sitoudun vakavaan parisuhteeseen kenenkään kanssa.

Mulle ainakin "vakavassa parisuhteessa" on tasoja ja ensitreffien ja alttarin väliin mahtuu paljon. Mun mielestä on ihan ok käydä parilla treffeillä ja sen jälkeen vaikka päättää seurustelusta ja siitä että keskittyy vain toiseen, mutta ei tuo kohta ole se jossa alkaisin asuntoa yhdessä katsomaan vaan vasta se, jossa voi tehdä yhdessä suunnitelmia viikonloppureissuista etc. Ja se on kiva, kun voi olla toisen kanssa ilman pelkoa että sata muuta naista miehen elämässä heti kun ei nähdä. Sitten jos nää viikonloppureissut ja arki rullaa kivasti voin alkaa miettimään sitä että pitäisikö sitoutua syvemmin, ja tällöin puhutaan vasta isommasta sitoutumisesta!

Mun mielestä on reilua antaa molemmin puolin kokemus toiselle, että hän on tärkeä ja että toinen on valmis antamaan mahdollisuuden tulla nähdyksi, eikä niin että ympärillä häslää jatkuvasti useita tyyppejä ja sehän kasvattaa sitä luottamusta.

Vierailija
36/38 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä tätä nykypäivän tapailukulttuuria. Kyllä itse olen aina heti aloittanut seurustelun eikä todellakaan ole muita. Jos homma ei toimi, niin sitten erotaan. En tajua kun vain tapaillaan esim. vuosi. Itse olin tuossa vaiheessa jo asunut 2kk avoliitossa nykyisen miehen kanssa. Olemme olleet yhdessä 8 vuotta joista viisi naimisissa.

Vierailija
37/38 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään yhtä sääntöä, kukin pari päättäköön itse. 

Omasta mielestäni kuitenkin siinä vaiheessa, kun on ollut fyysistä kontaktia (suutelua/seksiä), olisi paikallaan käydä keskustelu, onko tapailu inklusiivista tai sellaiseksi muuttumassa. Jos tapailisin miestä ja saisin tietää että hän on viime viikonloppuna ollut sängyssä toisen naisen kanssa, en voisi jatkaa tapailua. Lisäksi ajattelen, että jos mies on minusta kiinnostunut, hän ei halua tapailla muita. 

Vierailija
38/38 |
09.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuohon mitään yksiselitteistä sääntöä tai rajaa ole, mutta kannattaa selvittää heti alussa että tapailutapanne käyvät yksiin.

En tuomitse siis ketään, kukin tyylillään, mutta itselleni olisi turn off jos tietäisin että tapailukumppanillani menisi pari kuukautta ihmissuhteet jotenkin päällekkäin. Niin on itse asiassa käynytkin että sain tietää jälkikäteen, eikä se kyllä fiilistä varsinaisesti nostanut. Joutaa mennä tuollaiset.

Tapailen siis vain yhtä kerrallaan ja kyllä n. parissa viikossa jo huomaa haluanko keskittyä siihen yhteen vai jatketaanko eri teille. 

Tehkää siis heti alussa selväksi että olette samoilla linjoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän