Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolla on tällä hetkellä mukavaa! Kuvaile

Vierailija
26.12.2017 |

Kuvaile mukavuuttasi.

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on päällä ja itse alla. Mukavaa liikuntaa

Vierailija
2/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

T i r s k

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lötkötän kotona, selaan AVta, odottelen että tulisi taas nälkä jotta voisi lämmittää kinkut, laatikot ja maistella kylmiä kalaherkkuja.

M

Vierailija
4/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä höpistään sohvalla, ja välillä selaillaan nettiä kuusenkynttilöiden loisteessa. Pari lasillista join äsken viiniä ( jäi eiliseltä ruualta).

Kahdestaan ollaan kotona, lapsi asuu jo omillaan. Mies lähtee kohta ystävänsä kanssa katsomaan peliä.

Vierailija
5/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihastunut

Vierailija
6/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona, pyjamassa ja edessä lasi viiniä. Telkkari pauhaa ja selaan tätä palstaa.

Ihanaa kun ei tarvii tehdä mitään mitä ei halua.

Oon myös yksin.

Vierailija
7/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin valoisan aikaan juoksulenkillä, söin hyvin ja nyt makoilen vanhempien yläkerrassa. Ihanan hämyinen tunnelma.

Vierailija
8/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön suklaata.

Vierailija
9/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on mukavaa. Kotonani, johon palasin eilen jouluvietosta, on tunnelmavalaistus, tuikut palavat ikkunalaudalla. On puhdasta ja siistiä joulusiivouksen jäljiltä.

Selailen Ikean sivuja etsien uusia pussilakanasettejä ja keväisiä verhoja. Taustalla soi hiljaa Bachin sellomusiikki Youtubesta.

Kohta keitän kaakaota ja nautin sen kanssa palan taatelikakkua.

Vierailija
10/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selailen nettiä Kuusessa kynttilät loistaa. Muutaman kynttilän sytyttelin myös juuri. Kahvit keitin itselleni jo jokin aika sitten mutta unohtui juoda. Otan positiivisena unohduksena. Minulle maistuu kylmä hapokas limsa jouluna. Sauna lämpiämässä. Kaksi nuorimmaista pelaa tuossa jotain pleikkaripeliä ja viestivät jotain kavereilleen. Tekevät varmaan lähtöä. Käden ulottuvilla on omakin kännykkä johon juuri tullut viestiä yhdeltä vanhemmalta lapselta. Toisen käden ulottuvilla kuulokkeet jos sattuu tekemään mieli kuunnella musiikkia tai vilkaista jotain ohjelmaa uppoutuneemmin.

Vierailija
11/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on päällä ja itse alla. Mukavaa liikuntaa

Ja samalla tänne palstailet...

Vierailija
12/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lötkötän kotona, selaan AVta, odottelen että tulisi taas nälkä jotta voisi lämmittää kinkut, laatikot ja maistella kylmiä kalaherkkuja.

M

Monta kinkkua sulla on?

Vierailija
13/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palailen bussissa juuri joulunvietosta kotiinpäin. Oli mukava joulu, kerrankin en ole syönyt itseäni jouluna ähkyyn, ei krapuloita eikä mitään muutakaan vaivaa. Huomenna töihin, ihan mukavaa sekin.

Vierailija
14/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sana kirjoitti:

Minullakin on mukavaa. Kotonani, johon palasin eilen jouluvietosta, on tunnelmavalaistus, tuikut palavat ikkunalaudalla. On puhdasta ja siistiä joulusiivouksen jäljiltä.

Selailen Ikean sivuja etsien uusia pussilakanasettejä ja keväisiä verhoja. Taustalla soi hiljaa Bachin sellomusiikki Youtubesta.

Kohta keitän kaakaota ja nautin sen kanssa palan taatelikakkua.

Se tärkeä osa mukavuutta jäi mainitsematta, että iltayhdeksältä alan katsoa toista jaksoa Agatha Christie -minisarjasta. Mikä voisi olla mukavampaa :)

Vierailija
15/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetelen tässä herkullista lakkasmoothieta :)

Vierailija
16/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies lähti töihin ja lapsi kylille joten vihdoin noiden jouluruokien jälkeen saan rauhassa syödä paketillisen kylmiä grillimakkaroita. Ah!

Vierailija
17/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelaillaan miehen, siskon, langon ja veljentytön kanssa Trivial Pursuittia ja tuhotaan viimeisiä konvehteja. Aiemmin oltiin treenaamassa ja sen jälkeen saunassa, very nice.

Vierailija
18/18 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Hieron pilluani, yksin olen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä