Sinä jolla on tällä hetkellä mukavaa! Kuvaile
Kommentit (18)
Lötkötän kotona, selaan AVta, odottelen että tulisi taas nälkä jotta voisi lämmittää kinkut, laatikot ja maistella kylmiä kalaherkkuja.
M
Tässä höpistään sohvalla, ja välillä selaillaan nettiä kuusenkynttilöiden loisteessa. Pari lasillista join äsken viiniä ( jäi eiliseltä ruualta).
Kahdestaan ollaan kotona, lapsi asuu jo omillaan. Mies lähtee kohta ystävänsä kanssa katsomaan peliä.
Kotona, pyjamassa ja edessä lasi viiniä. Telkkari pauhaa ja selaan tätä palstaa.
Ihanaa kun ei tarvii tehdä mitään mitä ei halua.
Oon myös yksin.
Kävin valoisan aikaan juoksulenkillä, söin hyvin ja nyt makoilen vanhempien yläkerrassa. Ihanan hämyinen tunnelma.
Minullakin on mukavaa. Kotonani, johon palasin eilen jouluvietosta, on tunnelmavalaistus, tuikut palavat ikkunalaudalla. On puhdasta ja siistiä joulusiivouksen jäljiltä.
Selailen Ikean sivuja etsien uusia pussilakanasettejä ja keväisiä verhoja. Taustalla soi hiljaa Bachin sellomusiikki Youtubesta.
Kohta keitän kaakaota ja nautin sen kanssa palan taatelikakkua.
Selailen nettiä Kuusessa kynttilät loistaa. Muutaman kynttilän sytyttelin myös juuri. Kahvit keitin itselleni jo jokin aika sitten mutta unohtui juoda. Otan positiivisena unohduksena. Minulle maistuu kylmä hapokas limsa jouluna. Sauna lämpiämässä. Kaksi nuorimmaista pelaa tuossa jotain pleikkaripeliä ja viestivät jotain kavereilleen. Tekevät varmaan lähtöä. Käden ulottuvilla on omakin kännykkä johon juuri tullut viestiä yhdeltä vanhemmalta lapselta. Toisen käden ulottuvilla kuulokkeet jos sattuu tekemään mieli kuunnella musiikkia tai vilkaista jotain ohjelmaa uppoutuneemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on päällä ja itse alla. Mukavaa liikuntaa
Ja samalla tänne palstailet...
Vierailija kirjoitti:
Lötkötän kotona, selaan AVta, odottelen että tulisi taas nälkä jotta voisi lämmittää kinkut, laatikot ja maistella kylmiä kalaherkkuja.
M
Monta kinkkua sulla on?
Palailen bussissa juuri joulunvietosta kotiinpäin. Oli mukava joulu, kerrankin en ole syönyt itseäni jouluna ähkyyn, ei krapuloita eikä mitään muutakaan vaivaa. Huomenna töihin, ihan mukavaa sekin.
Sana kirjoitti:
Minullakin on mukavaa. Kotonani, johon palasin eilen jouluvietosta, on tunnelmavalaistus, tuikut palavat ikkunalaudalla. On puhdasta ja siistiä joulusiivouksen jäljiltä.
Selailen Ikean sivuja etsien uusia pussilakanasettejä ja keväisiä verhoja. Taustalla soi hiljaa Bachin sellomusiikki Youtubesta.
Kohta keitän kaakaota ja nautin sen kanssa palan taatelikakkua.
Se tärkeä osa mukavuutta jäi mainitsematta, että iltayhdeksältä alan katsoa toista jaksoa Agatha Christie -minisarjasta. Mikä voisi olla mukavampaa :)
Vetelen tässä herkullista lakkasmoothieta :)
Mies lähti töihin ja lapsi kylille joten vihdoin noiden jouluruokien jälkeen saan rauhassa syödä paketillisen kylmiä grillimakkaroita. Ah!
Pelaillaan miehen, siskon, langon ja veljentytön kanssa Trivial Pursuittia ja tuhotaan viimeisiä konvehteja. Aiemmin oltiin treenaamassa ja sen jälkeen saunassa, very nice.
Vaimo on päällä ja itse alla. Mukavaa liikuntaa