Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vasektomiasta kertominen uudessa tapailusuhteessa

Vierailija
26.12.2017 |

Olen tapaillut erästä Tinder-naista nyt kolme viikkoa, ja olemme harrastaneet seksiä muutaman kerran. Minulle on tehty vasektomia lokakuussa, mutta en ole vielä käynyt antamassa kontrollinäytettä, joten käytämme kondomia. Nyt jäin miettimään, olenko tehnyt virheen, kun en ole maininnut vasektomiasta mitään. Mietin, onko nyt liian myöhäistä, ja pitäisikö minun vain feidata tämä juttu. Vai onko intiimialueen kirurgia sellainen juttu, jonka saa pitää yksityisasiana, kunnes tunnetaan paremmin?

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä jättäisin miehen joka on jättänyt noin oleellisen asian kertomatta. Eikä tarvitsisi edes miettiä.

Jättäisit varmaan siksi että lapsia ei ole tulossa, eikä sen takia että ei kertonut.

Itseasiassa ei pidä paikkaansa. Lapsettomana sinkkuna tuo olisi ollut osasyy. Nyt on lapset tehty ja toimisin edelleen samoin. Eihän kertomatta jättämiselle ole mitään muuta oikeaa syytä kuin se, että ihminen haluaa seksiä ja hauskanpitoa sellaisen ihmisen kanssa joka ei täysin informoituna kyseiseen suhteeseen lähtisi. Eli haluaa huijata toisen suhteeseen. Tässä tapauksessa tietysti on täysi oikeus jälkikäteen ilkkua, että mitäs et itse pöljä kysynyt, mutta en halua seurustella ihmisen kanssa jonka ajatusmaailma on sellainen.

Vierailija
42/47 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ite en ole kertonut vieläkään vaikka on tapailtu jo yli vuosi. Ihan loistava tilanne kun naisella (39-v) selvästi biologinen kello suorastaan ryskyttää ja varmaan siksi haluaa että pannaan paljaalla ja usein. Sopii mulle.

Haha, oikein! Yrittää huijata sua isäksi :D Vittu mikä muija, ihan oikein sille!

Mitä ihmeen huijaamista se paljaalla paneminen on? Ettekö te miehet viitsi enää kantaa vastuuta yhtään mistään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on ehdottomasti asia, joka pitää ajoissa kertoa. Itse en esim. Tapailisi miestä muuten kuin että haen vakaata parisuhdetta ja tahtoisin pian perheen. Että kyllä, homma kaatuisi tuohon ja en haluaisi haaskata aikaani turhaan tuollaisen miehen kanssa.

Vierailija
44/47 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei ole kysynyt minkä ikäistä olette? Onko oletettavissa, että nainen haluaa lapsia? Jos on edes pieni mahdollisuus, että nainen haluaa lapsia, niin pitäisi kertoa heti. Ei ole reilua, jos nainen ihastuu, haluaa lapsia ja sitten tulee kylmää vettä niskaan.

Vierailija
45/47 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei ole kysynyt minkä ikäistä olette? Onko oletettavissa, että nainen haluaa lapsia? Jos on edes pieni mahdollisuus, että nainen haluaa lapsia, niin pitäisi kertoa heti. Ei ole reilua, jos nainen ihastuu, haluaa lapsia ja sitten tulee kylmää vettä niskaan.

Mutta on täysin reilua, että nainen haluaa lapsia mutta ei saa itse suutaan auki ja sitten viikkojen tai kuukausien päästä pudottaa pommin, että haluaakin toisesta vanhemman?

Nyt valoja päälle siellä.

Vierailija
46/47 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on ehdottomasti asia, joka pitää ajoissa kertoa. Itse en esim. Tapailisi miestä muuten kuin että haen vakaata parisuhdetta ja tahtoisin pian perheen. Että kyllä, homma kaatuisi tuohon ja en haluaisi haaskata aikaani turhaan tuollaisen miehen kanssa.

Sinulle on tärkeää saada pian lapsia, mutta et saa itse kysyttyä, haluaako deittikumppanisi lapsia? Et taida kyllä oikeasti haluta lapsia.

Vierailija
47/47 |
28.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa tapauksessa olisi varmaan luontevaa mainita asiasta, kun kontrollinäytteestä ovat tulokset tulleet. Sukupuolitautitesteissä kannattaa silti käydä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi