Voiko isonenäinen nainen saada seurustelusuhdetta?
Jos siis nainen on muuten sopusuhtaisen näköinen ja hoikka sekä tyylikäs, mutta nenä on iso, niin onko mitään toivoa saada koskaan kumppania?
Kommentit (89)
Barbara streisand, Tellervo Koivisto tyttärineen, Sofia Loren..... Isoja neniä, isoja neniä
Ei ehkä teininä saman ikäisten poikien kanssa. Pojista vain rohkeimmat uskaltavat lähestyä tyttöjä ja he eivät lähesty isonenäisiä. N. 25-vuotiaasta lähtien ketään tuntemaani miestä ei ole häirinnyt isot nenät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On.
Voiko kukaan mies aidosti rakastaa isonenäistä naista vai ottaako mies ko. naisen vain paremman puutteessa?
😘🤔😅
Muk on iso nenä. Mul on hyvä nenä. Tykkään tästä. Täs on tyyliä. Sopii minun pirtaani paljon paremmin kuin joku nöpö.
Mene nenäleikkaukseen! Jos onnea pääset ilmaiseksi terveyskeskuksen kautta! itse en päässyt, mutta työkaveri pääsi työterveyslääkärin (yksityinen lääkäriasema) kautta Turussa. Itse maksoin omasta pussista-toiset pääsee kalliisiin leikkauksiin muiden kustannuksella. esim. lihavuusleikkauksiin.
Kuule-kannattaa leikkauttaa! Niin ei vaivaa sinua enää.
Tsemppiä.
Riippuu vähän nenän mallistakin. Kyömy on suomalaisella kamalan näköinen. Jos iso js suora, menettelee. T.Mies
voi jos on terävä nokka kuten jennifer lopezilla ja hyvä pyllly ja leuka
Vierailija kirjoitti:
Minusta nenän profiili ratkaisee asian.
Millainen sen profiilin olisi oltava? Uskoisin, että mahdollisimman suora, mutta kysyn kuitenkin.
AfricasChillingPeopleMike kirjoitti:
Lopezilla on kylläkin pieni nöpönenä.
AfricasChillingPeopleMike kirjoitti:
Olen aina mieltänyt Jennifer Lopezin ulkonäöltään todella sopusuhtaiseksi isoa peppua lukuunottamatta. Tai siis ei hänellä ainakaan isoa nenää ole (omasta mielestäni).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nenän profiili ratkaisee asian.
Millainen sen profiilin olisi oltava? Uskoisin, että mahdollisimman suora, mutta kysyn kuitenkin.
Mielestäni suora, kyllä. Kuten joku vastasikin aiemmin, sellainen joka sopii kokonaisuuteen. Olen joskus kirjoittanut esimerkkejä: Sandra Bullock (myös monien muiden mielestä, maailman kaunein nainen), Ivet Lalova, Sela Ward, Dorothea Wierer, nopeasti mietittynä.
Sopiva, suora nenä on kiihottava, meinaa tosiaan tulla housuun, ei pysty muuta kuin tuijottamaan!
Niin, Mies 55v.
Nuokin isonenäisiksi listatut julkkikset ovat paljon paremman näköisiä kuin itse olen, joten loppuelämän sinkkuutta ja selibaattia pukkaa ilman nenäleikkausta. Täytyy joo säästää rahaa ja korjauttaa itsensä normaalimmaksi. Naamavärkissä lienee ne tärkeimmät syyt saamiini pakkeihin elämäni aikana.
T. Ruma ap
P.S. V*tuttaa olla tämännäköinen.
Se on tosi sexy, iso nenä. Monesti myös tissit on isot jos nenu on.
turkulaisilla naisilla on pouto nenä, siis nenän ja huulten väli on LIIAN ISO esteetttisesti, siitä tuntee turkulaisen ja sitten nenä ei ole silleen terävä kuten pitäisi, vaan sellainen nöpönenu
tässä taas ei hyvä nenä
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/477205-miss-helsinki-sephora-…
Miksi nenän pitää olla terävä? Mielestäni ruotsalaistyylinen vähän pysty nöpönenä on naisella todella suloinen.
Ok. Itse olen maksanut kovan sosiaalisen hinnan ulkonäöllisistä puutteistani: ei ole ollut koskaan onnellista parisuhdetta (ainoastaan pari huonoa ja väkivaltaista ja suurin osa aikuisuudesta selibaatissa), eikä aikuisiällä ole ollut ainoatakaan ystävääkään, enkä ole saanut uusia kavereita naisista itselleni. Ihmiset karsastavat minua, joten vetäydyn vieläkin enemmän yksinäisyyteen. Erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa aina tiedän, että ihmiset lähtökohtaisesti pitävät mua nolona/surkeana/säälittävänä/epämiellyttävänä, joten mun pitää olla hiljaa ja taustalla sekä koko ajan varuillani. Syy: hieman liian iso nenä.
Amerikassa on iso nenä muotia - suurin osa naisnäyttelijöistä isonenäisiä ja vieläpä kauneusikonejä. Esimerkiksi Sinkkuelämää - sarjan pääosassa on hyvin isonenäinen ja pienisilmäinen nainen. Ei ole ihan minun makua, mutta monen mielestä hyvin kaunis ja tyylikäs.
Ns. pottunokalla tuskin. Laihemmalla, mutta muuten ulottuvalla kärsällä on paremmin vientiä. Ja käteväkin se on.