Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko isonenäinen nainen saada seurustelusuhdetta?

Vierailija
25.12.2017 |

Jos siis nainen on muuten sopusuhtaisen näköinen ja hoikka sekä tyylikäs, mutta nenä on iso, niin onko mitään toivoa saada koskaan kumppania?

Kommentit (89)

Vierailija
61/89 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vaan on kylmä fakta että ruma nainen joutuu jalostamaan luonnettaan loputtomasti ja miellyttämään muita tullakseen kelvatuksi. Kaunis nainen saa pitää omista mielipiteistään ja rajoistaan kiinni ja silti suosio on taattu.

Sitä on tutkittu että jo miellyttävän näköinen lapsi saa enemmän hyvää kohtelua osakseen kuin ruma lapsi. Epämiellytävän näköisen ihmisen elämänpolku on alusta asti kivisempi eikä siihen auta että yksilö yrittäisi nostaa omaa itsetuntoaan. Ympäristön reagointi pysyy silti aina samana.

Tätä mun elämä ollut aina

Vierailija
62/89 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä koulussamme juuri isonenäisin tyttö oli suosittu ja kauniin pidetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/89 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jostain syystä koulussamme juuri isonenäisin tyttö oli suosittu ja kauniin pidetty.

Ei se nenän koko vaan se muoto..eiköhän se ole jo käynyt selväksi tässä ketjussa.

Vierailija
64/89 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alppiininen nenä on ylväs ja komea. Kotkaprofiilissa on jotain niin jaloa ja tyylikästä naisellakin.

Vierailija
65/89 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöpöpossunenät ovat oikeasti rumia eivät isot nenät.

Vierailija
66/89 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isolla nenällä on hyvä hieroa klitorista jos kieli väsyy.

Vierailija
67/89 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin jos oot mies. En lukenu alotusta tarkkaan. Tai jos oot lesbo.

Vierailija
68/89 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

[url=http://aijaa.com/yGz7UB][img]http://i7.aijaa.com/t/00287/14501511.t.jpg…]

Itsellä kutakuinkin tuollanen. Teininä tottakai vihasin. Nykyään se on ihan ok - tai asia ei vaan enää tunnu niin tärkeältä. Nenä kuin nenä, kunhan toimii. Ja näin vanhemmiten persoonallisuus on enemmänkin plussa kuin miinus.

Miehiä on aina ympärillä pyörinyt ja ihan kivojakin, joten ei se nenä ainakaan pariutumispuolta ole haitannut. Eniten siitä on haittaa viinilasista juodessa kun kopsuu kapean lasin reunaan. Hekoheko.

Vierailija
69/89 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä just fantasioin Adrien Brodysta.

Vierailija
70/89 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

N30 kirjoitti:

[url=http://aijaa.com/yGz7UB][img]http://i7.aijaa.com/t/00287/14501511.t.jpg…]

Itsellä kutakuinkin tuollanen. Teininä tottakai vihasin. Nykyään se on ihan ok - tai asia ei vaan enää tunnu niin tärkeältä. Nenä kuin nenä, kunhan toimii. Ja näin vanhemmiten persoonallisuus on enemmänkin plussa kuin miinus.

Miehiä on aina ympärillä pyörinyt ja ihan kivojakin, joten ei se nenä ainakaan pariutumispuolta ole haitannut. Eniten siitä on haittaa viinilasista juodessa kun kopsuu kapean lasin reunaan. Hekoheko.

Vai reps? Tai kenties hirn?

Vierailija
71/89 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina löytyy joku alemman tason mies mille kelpaa tussu kuin tussu 👍

Vierailija
72/89 |
26.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hevosennaamaisetkin voivat saada parisuhteen, usein takaapäin.

Vierailija
73/89 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vajaat kymmenen vuotta sitten isonenäisen naisen kanssa. Nenä teki hänet persoonallisen näköiseksi + kun hän oli päälläni kontallaan antamassa suuseksiä ja nuoli kiveksiäni, tuntui nenä hyvältä pakaroiden välissä.

- m42

Vierailija
74/89 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
75/89 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihasin omaa nenääni teini-iässä. Olisin halunnut hyvin pienen nöpön ja minulla itsellä oli rumin kaikista. Omani siis Rihanna-tyyppinen, ei kyömy tai kotka. Ajattelin teininä että olen todella, todella ruma.

Parikymppisenä ensimmäinen poikakaveri sanoi että on miettinyt miksi olen niin hyvännäköinen ja miksi hän kiinnitti huomiota aikoinaan minuun. Sanoi että on tullut siihen tulokseen että se johtuu nenästäni. Itse hämmästelin kommenttiaan. Ajattelin että mielestäni minulla on paljon ok-ominaisuuksia, mutta nenä ei kuulu siihen joukkoon. Olen saanut aina todella paljon huomiota miehiltä, mutta ajattelin aina etteivät he olleet vielä `huomanneet` nenääni.

Kolmi-nelikymppisenä olen alkanut hyväksymään nenäni osana ulkonäköäni. Olen tajunnut että olisin tavallinen ja tylsännäköinen ilman sitä. Näytän sen kanssa älykkäämmältä. Tekee minusta persoonallisemman ja pehmeän ja kiltin näköisen, eikä mikään muu nenätyyppi sovi muihin piirteisiini samalla lailla. Eli kymmenien vuosien totuttelun jälkeen, en enää luopuisi. Nenän ansiosta olen yhä kohtuullisen nuoren ja samalla jopa vahvan naisen näköinen. Omasta milestäni, muiden mielipiteet eivät edes enää asiasta kiinnosta.

Vierailija
76/89 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Neniä on niin monenlaisia. Leveä littana afrikkalainen klyyväri ei kyllä mua hotsittais mutta sellainen ylväs persialainen nokka keskitaitolla on hieno vaikka ois isokin.

M

Paitsi, että tämä ei vaikuta miehen kirjoittamalta laisinkaan.

Jos sinulla on ylväs persialainen keskitaittonokka niin voin kyllä todistaa...

M

Vierailija
77/89 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä esimerkki isonokkaisesta naisesta, joka on saanut hyvän seurustelusuhteen menestyvän bisnessmiehen kanssa. Mies on jopa kehunut nenääni.

Vierailija
78/89 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se nenä pitäisi nähdä, jotta osaisi kommentoida.

Vierailija
79/89 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että olen sinkku kun minussa on kaikki mahdolliset rumat fyysiset piirteet mitä kuvitella saattaa: iso ja epäsymmetrinen pottu/hyppyrinenä, pienet tihrusilmät syvällä päässä ja lähellä toisiaan+raskaat silmäluomet, pieni suu jossa eriparia olevat huulet, ei leukaa, roikkuvat posket, pieni ja sivuilta kapea otsa joka luo neandertalimaisen ja kummallisen kokonaisvaikutelman. Vartalossani on useissa eri kohdissa näkyviä raskausarpia, minulla on roteva vartalonrakenne ja ihan valtavan leveät hartiat ja rintakehä sekä pieniä ja kutiavia punaisia näppylöitä eri puolilla vartaloa, kaiken kruunaa selluliittimuhkurat reisissä ja pepussa. Täällä jotkut marmattavat yhdestä "kauneusvirheestä", joka maltillisena saattaa jopa tuoda kivaa ja persoonallista lisää kasvoihin tehden niistä mieleenjäävät. Iso nenä voi olla kaunis, kunhan se sopii muihin kasvojen piirteisiin ja on kauniin mallinen.

Vierailija
80/89 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtaisin tyypillisen suomalaisen perunan mielelläni suoraan isoon nenään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä viisi