Voiko isonenäinen nainen saada seurustelusuhdetta?
Jos siis nainen on muuten sopusuhtaisen näköinen ja hoikka sekä tyylikäs, mutta nenä on iso, niin onko mitään toivoa saada koskaan kumppania?
Kommentit (89)
Mulla on iso nenä enkä ole muutenkaan viehättävä, mutta siitä huolimatta neljättä vuotta parisuhteessa ja lapsi tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Itse olen maksanut kovan sosiaalisen hinnan ulkonäöllisistä puutteistani: ei ole ollut koskaan onnellista parisuhdetta (ainoastaan pari huonoa ja väkivaltaista ja suurin osa aikuisuudesta selibaatissa), eikä aikuisiällä ole ollut ainoatakaan ystävääkään, enkä ole saanut uusia kavereita naisista itselleni. Ihmiset karsastavat minua, joten vetäydyn vieläkin enemmän yksinäisyyteen. Erilaisissa sosiaalisissa tilanteissa aina tiedän, että ihmiset lähtökohtaisesti pitävät mua nolona/surkeana/säälittävänä/epämiellyttävänä, joten mun pitää olla hiljaa ja taustalla sekä koko ajan varuillani. Syy: hieman liian iso nenä.
Ei pelkkä nenä kyllä tuollaista aiheuta. Kyse on jostain sisäisestä ongelmasta minkä laitat nenän syyksi. Mieti nyt vaikka Sarah Jessica Parkeria, siinä on nainen jolla voi sanoa olevan ruma nenä, jos kenenkään nenä nyt varsinaisesti on ruma. Kuitenkin kyseinen nainen on suuri stara ja tyyli-ikoni. Jos nenäsi hankaloittaa elämääsi noin paljon, kannatta harkita terapiaa ja kenties myös nenäleikkausta, jos vielä tunnet tarvetta siihen. Tsemppiä.
Jos sulla on ok luonne ja pilluakin annat joskus, niin kyllä kelpaat varmasti monelle miehelle.
AfricasChillingPeopleMike kirjoitti:
http://www.iltalehti.fi/nainen/2013121217827340_na.shtml
tuo ylempi hyvä
Molemmat esimerkkikuvat näyttävät oudolle, mutta jännä juttu, että tuo miesten suunnittelema "ihannenainen" näyttää ihan transulta.
Itselleni iso nenä naisella on totaalinen turn off, mutta joku saattaa tykätä.
Se musta helsinkimissi ja Huumonen on pahoja esimerkkejä isoista klyyvareista
Ei voi, kyllä isonenäisen pitää olla koko ikänsä ihan omin nokkineen. Tämä on totuus ja siihen ei ole kellään nokan koputtamista, vaikka kuinka nenäkkääksi alkaisi.
Neniä on niin monenlaisia. Leveä littana afrikkalainen klyyväri ei kyllä mua hotsittais mutta sellainen ylväs persialainen nokka keskitaitolla on hieno vaikka ois isokin.
M
Se vaan on kylmä fakta että ruma nainen joutuu jalostamaan luonnettaan loputtomasti ja miellyttämään muita tullakseen kelvatuksi. Kaunis nainen saa pitää omista mielipiteistään ja rajoistaan kiinni ja silti suosio on taattu.
Sitä on tutkittu että jo miellyttävän näköinen lapsi saa enemmän hyvää kohtelua osakseen kuin ruma lapsi. Epämiellytävän näköisen ihmisen elämänpolku on alusta asti kivisempi eikä siihen auta että yksilö yrittäisi nostaa omaa itsetuntoaan. Ympäristön reagointi pysyy silti aina samana.
Kannattaa tehdä jotain muuta kiinnostavaa elämässä kuin yrittää hankkia parisuhdetta? Nenäleikkaus ei taida olla sen arvoista, että saa jonkun komplikaation tai kuolee.
Nenällähän niitä seurustelusuhteita saadaankin.
Kyllä iso nenä on dealbreaker. Mies 29v.
Vierailija kirjoitti:
Neniä on niin monenlaisia. Leveä littana afrikkalainen klyyväri ei kyllä mua hotsittais mutta sellainen ylväs persialainen nokka keskitaitolla on hieno vaikka ois isokin.
M
Paitsi, että tämä ei vaikuta miehen kirjoittamalta laisinkaan.
Pääasia, että nenä istuu naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nenän profiili ratkaisee asian.
Millainen sen profiilin olisi oltava? Uskoisin, että mahdollisimman suora, mutta kysyn kuitenkin.
Mielestäni suora, kyllä. Kuten joku vastasikin aiemmin, sellainen joka sopii kokonaisuuteen. Olen joskus kirjoittanut esimerkkejä: Sandra Bullock (myös monien muiden mielestä, maailman kaunein nainen), Ivet Lalova, Sela Ward, Dorothea Wierer, nopeasti mietittynä.
Sopiva, suora nenä on kiihottava, meinaa tosiaan tulla housuun, ei pysty muuta kuin tuijottamaan!
Niin, Mies 55v.
Tuon ikäisellä mikään muu tule housuun kuin pissa... pappara parka :D
Vierailija kirjoitti:
On myös sexyjä isoja neniä. Parempia kuin tavalliset.
Totta. Jotkut isot nenät on "rivoja" yleisvaikutelmaltaan, mikä on kiihottavaa ja kutsuu hyödyntämään näkymiä.
Mikä on pouto nenä? Nöpönenä, jonka alla on liikaa tilaa, niinkö?