Voiko isonenäinen nainen saada seurustelusuhdetta?
Jos siis nainen on muuten sopusuhtaisen näköinen ja hoikka sekä tyylikäs, mutta nenä on iso, niin onko mitään toivoa saada koskaan kumppania?
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Se vaan on kylmä fakta että ruma nainen joutuu jalostamaan luonnettaan loputtomasti ja miellyttämään muita tullakseen kelvatuksi. Kaunis nainen saa pitää omista mielipiteistään ja rajoistaan kiinni ja silti suosio on taattu.
Sitä on tutkittu että jo miellyttävän näköinen lapsi saa enemmän hyvää kohtelua osakseen kuin ruma lapsi. Epämiellytävän näköisen ihmisen elämänpolku on alusta asti kivisempi eikä siihen auta että yksilö yrittäisi nostaa omaa itsetuntoaan. Ympäristön reagointi pysyy silti aina samana.
Nykymaailmassa luonne on varsinkin naisen kohdalla ehkä n. 10-20% kokonaispaketista, loput tulee ulkonäöstä. Rumalla naisella on äärimmäisen vaikea ja onneton elämä, täynnä yksinäisyyttä. Ei rumaa ulǩomuotoa voi kompensoida yhtään mitenkään, ei ainakaan nainen voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta nenän profiili ratkaisee asian.
Millainen sen profiilin olisi oltava? Uskoisin, että mahdollisimman suora, mutta kysyn kuitenkin.
Mielestäni suora, kyllä. Kuten joku vastasikin aiemmin, sellainen joka sopii kokonaisuuteen. Olen joskus kirjoittanut esimerkkejä: Sandra Bullock (myös monien muiden mielestä, maailman kaunein nainen), Ivet Lalova, Sela Ward, Dorothea Wierer, nopeasti mietittynä.
Sopiva, suora nenä on kiihottava, meinaa tosiaan tulla housuun, ei pysty muuta kuin tuijottamaan!
Niin, Mies 55v.
Jos noilla on isot nenät niin mulla on kärsä :D
Suora kyllä, ja parisuhteisiinkin oikein kaikesta huolimatta päässyt mutta itse en tykkää. En tiedä linkittyykö tämä oikein, mutta tämä oli lähimpänä omaani. On iso eritoten sivusta katsottuna.
Vierailija kirjoitti:
tyhty kirjoitti:
Nöpöpossunenät ovat oikeasti rumia eivät isot nenät.
En ymmärrä että miksi tämä kommentti on saanut niin paljon alapeukkua, tottahan se on. Suora ja selkeän mallinen klyyvari on komeaa katseltavaa, pottu tai töpselinenät ovat todella rumia. Itselläni on valitettavasti noiden kahden nenän sekoitus tässä rumassa ja taikinamaisessa naamassani. Vihaan kaikkia kasvojeni osia, ja niin vihaavat muutkin, sillä joudun jatkuvasti muoden silmätikuksi ulkonäköni takia. Elämä on totaalista paskaa rumana ihmisenä, muut kohtelevat sinua todella huonosti ja tavalla mikä indikoi, etteivät he ajattele sinun olevan arvokas ja tärkeä ihmisenä ulkomuotosi vuoksi. Jäät paitsi monista eri hienoista mahdollisuuksista elämässä, koska ulkonäkösi estää sinulta pääsyn käsiksi niihin ihaniin asioihin, kuten parisuhteeseen, joka on itsestäänselvyys normaalin tai kauniin näköisille ihmisille. He eivät voi koskaan ymmärtää sitä tuskaa, jota rumuus tuo tulleessaan.
Tää on vaan oikeesti niin makuasia. Kun itse uskot olevasi ruma niin se näkyy. Mun mielestä pysty nöpönenä on just kaikkein viehättävin ja naisellinen, ei tällainen massiivinen ja jylhä kolho niin kuin mulla :D tiedän kyllä ettei tämä muiden silmissä yhtä järkky ole kuin omissani.
Itselläni on riisijyvän kokoinen nenä ja sieraimet siinä kuin pienet neulanpistot. Miehiä mulla riittää enemmän kuin Tinderissä kuvia, joten vastaan 'ei'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neniä on niin monenlaisia. Leveä littana afrikkalainen klyyväri ei kyllä mua hotsittais mutta sellainen ylväs persialainen nokka keskitaitolla on hieno vaikka ois isokin.
M
Paitsi, että tämä ei vaikuta miehen kirjoittamalta laisinkaan.
Jos sinulla on ylväs persialainen keskitaittonokka niin voin kyllä todistaa...
M
Tarkoitatko persialaista kissarotua?? Minua on usein sanottu sen näköiseksi, mutta miehet välttelee...
Mulla on ollut kyömynenä. Sellanen missä nenänselässä kyömy. Ja oli este kumppanin löytämiselle.
Kävin leikkauttamassa nenän ja itkin vaan onnesta kun nenä paljastui paketista. Sivuprofiili näytti vihdoin normaalilta, sopusuhtaiselta.
Nenään tuli/jäi edelleen kyömyä ja olen menossa vielä uusintaleikkaukseen.
Kyllä sen vaan elämä näyttää, onko ulkonäön viat häiritseviä vai ei. Ainakin omalla kohdalla miesrintamalla on ollut hiljaista ja oon aivan sata varma, että syy on ollut tä mun massasta poikkeava nenä.
Kaverit ja perheenjäsenet aina tietenkin kiistää totuuden. Heitä ei kannata kuunnella.
Mun elämänohje nuoremmille: jos miehet ei lähesty sua missään, niin syy on sun ulkonäössä. Jos et ole ylipainoinen ja pukeudut ja juttelet normaalisti, niin sun kasvoissa todennäköisesti on vikaa.
Mua harmittaa, että kuuntelin kavereiden valheita liian pitkään. Olisi pitänyt vaan luottaa omaan vaistoon ja käydä leikkauttamassa nenä jo paljon nuorempana. Nyt 34 vuotiaana miehen löytäminen on jo iästäkin johtuen vaikeeta ja perhettä en iästä johtuen ennätä enää saada.
Poikkeava nenä voi todellakin pilata elämän. Onneksi suomalaisilla on harvoin näin rumaa nenää mitä mulla, niin ei kovinkaan monen tarvi kärsiä tällasta elämää mitä mun.
Afrikkalainen nenä on varsin kamala valtavine sieraimineen ja niin litteä että luulee niiden naisten olevia entisiä ammattinyrkkeilijöitä.
En ymmärrä että miksi tämä kommentti on saanut niin paljon alapeukkua, tottahan se on. Suora ja selkeän mallinen klyyvari on komeaa katseltavaa, pottu tai töpselinenät ovat todella rumia. Itselläni on valitettavasti noiden kahden nenän sekoitus tässä rumassa ja taikinamaisessa naamassani. Vihaan kaikkia kasvojeni osia, ja niin vihaavat muutkin, sillä joudun jatkuvasti muoden silmätikuksi ulkonäköni takia. Elämä on totaalista paskaa rumana ihmisenä, muut kohtelevat sinua todella huonosti ja tavalla mikä indikoi, etteivät he ajattele sinun olevan arvokas ja tärkeä ihmisenä ulkomuotosi vuoksi. Jäät paitsi monista eri hienoista mahdollisuuksista elämässä, koska ulkonäkösi estää sinulta pääsyn käsiksi niihin ihaniin asioihin, kuten parisuhteeseen, joka on itsestäänselvyys normaalin tai kauniin näköisille ihmisille. He eivät voi koskaan ymmärtää sitä tuskaa, jota rumuus tuo tulleessaan.