Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kaverini asenne muuttui sen jälkeen kun mainitsin että mieheni tienaa 4 ja puoli tonnia kuussa. Kateuttako? :(

Vierailija
12.04.2006 |

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadehtisin kai minäkin. Ei voi tuollaisista palkoista edes haaveilla.

Vierailija
2/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma mieheni saa 3 tonnia kätöseen kuukaudessa ja sekös vasta kaveriani harmittaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenellekään. Ja vastailen työstämme aika ympäripyöreästi jos joku kysyy. Koska molemmilla hyvät duunit hyvissä firmoissa.

Vierailija
4/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis en ymmärrä miksi aina pitää kadehtia muita?

Vierailija
5/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ullakaan ois, mut onneks mies tienaa paremmin.. kysyi sit ite että paljonko. mielestäni en ole todellakaan leuhka missään suhteessa, mutta tän tiedon jälkeen kaveri suhtautunu tosi ynseästi, ei edes " ehdi" enää kahville ikinä. kummallista. ap

Vierailija
6/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olla ihan hissukseen.

Vierailija
7/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varsinkaan mieheni. Näin nimettömänä voin kertoa, että tuloja on miehelläni 4000¿ /kk. Jos on reissukuukausi, niin jopa yli 5000 ¿. Miksi tuollasta muille tarttis kertoo? Ellei sit tosiaan haluu lehkia? Ja mitä suuremmat tulot, sen suuremmat menot. Asuntolainaa meillä on kiitettävästi ja sitä maksetaan isolla summalla pois joka kuukausi.

Vierailija
8/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle ainakaan raha ei ole mikään tabu, mutta en mä sitä nyt suoranaisesti leuhkaakaan, mutta en mä siitä masennu, vaik tiedän, että Paris Hilton on paljon varakkaampi.

Vierailija
9/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

" mammakavereita" muutenkin niin vähän :( ap

Vierailija
10/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä juttu kyllä- näistä miesten tuloista elvistelee juuri ne vähän tienaavat vaimot. Tiedän yhden tapauksen, jossa vaimon netto hyvä kun tonnin kuussa, ja aina kertomassa kuinka ukko tienaa ja pirusti. Vituttaahan sellainen elvistely- kun ei edes omista kyse.

Vierailija
11/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jännä juttu kyllä- näistä miesten tuloista elvistelee juuri ne vähän tienaavat vaimot. Tiedän yhden tapauksen, jossa vaimon netto hyvä kun tonnin kuussa, ja aina kertomassa kuinka ukko tienaa ja pirusti. Vituttaahan sellainen elvistely- kun ei edes omista kyse.

Vierailija
12/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää sitten elää sen kautta että mieheni tienaa. . rasittavia ämmiä sellaiset jotka elää miehensä kautta. Hankkikaa oma elämä.,

Niin ja tuossa aiemmin kirjotin että aina naiset kehuu miesten palkalla. Ja joku kysyi kuka tienaa äippälomalla hyvin---siis tässä esimerkissä oli kyse ihan duunista, ei äippärahasta.

Vierailija
13/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiysraha noin 60% verotettavista tuloista on vielä isompi kuin keskimääräinen kk-palkka Suomessa

Äitiysloman jälkeinen aika on tietty eri juttu.

Vierailija
14/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikken asiasta koskaan puhukaan. Tietävät ihan siitä syystä, että tietävät, missä asemassa mieheni on työelämässä.

Vierailija
15/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

pitää sitten elää sen kautta että mieheni tienaa. . rasittavia ämmiä sellaiset jotka elää miehensä kautta. Hankkikaa oma elämä.,

Vierailija
16/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tietävät ihan siitä syystä, että tietävät, missä asemassa mieheni on työelämässä.

Vierailija
17/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne rahat ovat yhteiset. Minun miehini ja minun rahat ovat myös yhteisellä tilillä.

Kyllä kait sitä saa olla ylpeä miehestään joka on omalla yrittämisellään tienannut. Ja suurin syy siihen rahan tienaamiseen, ollaan oltu me, minä ja lapset. Näin on mieheni monesti sanonut, tahtoo vaan parasta meille.

En silti lähde leveilemään ystävilleni pankkitilin saldosta.

Vierailija
18/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun tulot ovat vähän päälle 6000e (siinä lapsiperheen tuet + vuokraamistani asunnoista vuokratulot). Tuohon summaan vielä lisätään satunnaiset keikkaduunit (esim ystävien/sukulaisten lastenhoito, sukulaisten/ystävien firmassa satunnainen työskentely yms) + kaikki ylimääräinen mitä myyn kirppiksillä/ebayssa/huutonetissa (kertyy kuukaudessa aika paljon). Eli tuloja kertyy mukavasti, siihen päälle vielä miehen duunipalkka + hänen vuokraamista asunnoista vuokratulot. Eikä meillä ole lainoja/velkaa. Vaikka meillä yhteiset rahat ovatkin, niin rahaa myös ns mun omaakin noista asunnoistani, joten mä en ns elvistele miehen rahoilla, vaikka tienaa duunissa todella hyvin. Kaikki sukulaiset ja ystävät tietävät kyllä, että mullakin on omaa rahaa, enkä elä ns miehen siivellä.

Eli olen siis kolmen alle 4,5v lapsen kotiäiti.

Meillä on pienituloisia/työttömiä tms ystäviä paljonkin, eivätkä he kateellisia meille ole sen takia, että meillä rahaa onkin. Puhutaan asioista suoraan, eivätkä valehtele. Ystävämme osaa olla fiksuja ja ajatella muutakin, kuin sitä että olisivat kateellisia rahalle. Tietävät, ettei raha tee onnelliseksi, vaikka se elämää helpottaakin. Siksi siis ihanan kultaisia ystäviä :)

Vierailija
19/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi olla ylpeä jos miehesi on onnistunut elämässään niin hyvin että saa kivasti palkkaa. Pitää vain olla ylpeä hyvin hiljaa. Varallisuudesta ei kannata puhua kuin ehkä niiden kanssa joilla on suurinpiirtein samat tulot.

Vierailija
20/24 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miksi ei saisi olla ylpeä jos miehesi on onnistunut elämässään niin hyvin että saa kivasti palkkaa. Pitää vain olla ylpeä hyvin hiljaa. Varallisuudesta ei kannata puhua kuin ehkä niiden kanssa joilla on suurinpiirtein samat tulot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kuusi