Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla oli samoja fiiliksiä, kun lapseni oli noin 8-11kk.

Vierailija
12.04.2006 |

Mikään ei tuntunut hyvältä, väsytti vaan. Mulla auttoi aika ja rennompi asenne. Nyt kun lapsi lähenee 1 1/2v., niin mä osaan nauttia jo tästä perheellisen elämästä. Eka lapsi myllersi ainakin mulla koko elämän.



Kokeile myös rautakuuria ja lähde ihmeessä pois neljän seinän sisältä. Tsemppiä!

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi