Pystytkö sanomaan 4 syytä miksi olet puolisosi kanssa?
Kysyin tätä kavereilta ja he menivät hiljaiseksi.
Kommentit (78)
Jos minun pitäisi kuvata miestäni yhdellä sanalla, olisi se "rakkaus". Hän on täynnä rakkautta: minua kohtaan, työtään ja perhettään kohtaan. Lempeä mies, joka uskoo vastuun kantamiseen, työntekoon, muiden auttamiseen ja tavoitteiden eteen taistelemiseen. Meillä ei ole ihan kaikki näkemykset yhteneväisiä mm. uskonnosta ja politiikasta, mutta emme dissaa tai halveksu toistemme mielipiteitä. Hän on myös hyvännäköinen ja huomaavainen rakastaja ja tykkää paljon halailusta ja romantiikasta. Meillä myös monia samoja tavoitteita elämässä. Mitään kutkuttavaa satumaista ihastusta en tunne (ainakaan kovin usein), mutta syvää läheisyyttä, ystävyyttä ja hellyyttä kylläkin, sellaista erilaista rakkautta. Mies on kumppanini, tukeni, turvani. Tulikos siinä tarpeeksi?
Vierailija kirjoitti:
Osa vastauksista aivan ihania ja osa surullisia.
Kyllä se hymy hyytyy ja rakkaus kylmenee, jos mies syystä tai toisesta menettää työkykynsä. Moni parisuhde päättyy eroon miehen lompakon laihtuessa.
Huolehtivainen, luotettava, ottaa huomioon, on hyvä puoliso ja isä. En vaihtaisi ikinä mihinkään.
Helposti. Enemmänkin. Tässä muutama:
- hän tekee minut iloiseksi (hän saa minut nauramaan joka päivä)
- hän tekee minut onnelliseksi
- saan olla hänen kanssaan täysin oma itseni
- hänen ansiostaan olen paras versio itsestäni (hän siis tuo parhaat puoleni esiin)
- hän tukee minua vakavassa sairaudessani
- haluan aidosti tehdä hänet onnelliseksi ja iloiseksi joka päivä, koska rakastan häntä
- hänen kanssaan on helppoa ja hauskaa olla.
Helposti! Meillä on erittäin hyvää seksiä, arki sujuu vaivattomasti ja sopuisasti, meillä on yhdessä hauskaa, kukaan muu ei osaa tukea ja kannustaa minua yhtä hyvin kuin puolisoni.
Hän on vahva henkisesti ja fyysisesti, luotettava, vastuunkantaja, suoraselkäinen mies. Rakastan häntä.
- huumorintajut käsi kädessä – molemmat nauravat vajakkihuumorille
- uskomaton seksielämä
- kukaan ei ole rakastanut minua koskaan yhtä paljon
- kukaan ei ole koskaan välittänyt minusta yhtä paljon
- pitää itsestään huolta (kuntoilee, ei ryyppää tai tupakoi)
Helposti, enemmänkin mm.
- meillä on kivaa kaksin, esim.kotona ja lomalla, ei kaivata muuta seuraa
- tykätään samoista asioista
- meillä on samanlaisia haaveita tulevaisuudelle
- mies on ihan hitsin komea
- ja hauska
- ja osaa tehdä mitä vaan
-älykäs ja hyväkäytöksinen KAIKKIEN ihmisten seurassa, ei vain niiden joista pitää
-kokenut paljon asioita elämänsä aikana, myös nähnyt tarpeeksi naisia jonka takia osaa arvostaa asioita ja meidän hyvää suhdetta
-elää elämäänsä itseään varten, ei vanhoja normeja seuraten ja itseluottamus kohdillaan
-hän on oikea herkkupala ja pitää itsestään huolta
...hyviä syitä tulisi mieleen paljon, päällimmäisenä toki rakkauteni häntä kohtaan. On myös "huonoja" ominaisuuksia toki niinkuin meissä kaikissa, muttei mitään sietämätöntä. 2,5v oltu yhdessä.
Henkinen tuki, se miten paljon hän rakastaa minua ja kertoo sen mulle joka päivä niinkuin minäkin hänelle, uskomattoman kauniit kasvonpiirteet ja hän saa minut nauramaan joka päivä ja silloinkin kun on huono olla
Hyvät tissit, vielä parempi pylly, käy salilla eikä sitä haittaa et käyn vieraissa. Kimpassa jo 15v.
Rakastan häntä.
Hän ei vaadi minulta mitään.
Hän hyväksyy minut juuri sellaisena kuin olen.
Iso muna ja hyvää seksiä.
Rakkaus
Puoliso
Lapset
Elämäntilanne
1. yhteinen lapsi, on hyvä ja huolehtiva isä
2. taloudelliset asiat, miehellä paljon mua paremmat tulot.
3. on tyyppinä mukava ja humoristinen
4. en kertakaikkiaan jaksaisi enää aloittaa alusta uuteen äijään tutustumista ja sitä deittailu-touhua eli laiskuus ehkä kans minun osalta.
Pitkä muna, paksu muna, kova muna, kestävä muna.
Rakkaus; mielestäni maailman ihanin ihminen, kiltti, luotettava, auttavainen, kaikin puolin ihana ja mulle just oikea. Rakastan täysillä jo kahdeksatta vuotta nyt ja aina.
Rakkaus, onnellisuus, sitoutuminen ja seksi.
Yhteinen lapsi.
Hyvätuloinen, matkustamme muutaman kerran perheenä ja yksinämme - mulla ei olisi omilla tuloillani matkustaa niin usein.
Siivoaa ahkerasti.
Hoitaa lasta ahkerasti töidensä jälkeen ja viikonloppuisin, joten itse pääsen urheilemaan aktiivisesti ja voin myös panostaa töihini luottaen mieheni ja hänen vanhempiensa hoitavan poikaamme mielellään.
En keksi muita syitä. En oikeasti rakasta, mutta haitanneeko tuo? Elämä on näin helppoa eikä tartte enää seksiäkään harrastaa, kun mies lopetti jo vonkaamisen. Lapsi ja arjen pyöritys suunnilleen sovussa riittää molemmille.
No. Olen edelleen viiden vuoden jälkeen korviani myöten rakastunut häneen. Hän on lempeä, rakastava, haluttava, huumorintajuinen. Muun muassa. Keksisin vaikka miten monta syytä.
- hän on paras ystäväni. Voimme keskustella kaikesta ja tuemme toisiamme kaikissa tilanteissa.
-hän saa minut nauramaan. Molempien mielestä toisen jutut ovat edelleen hauskoja (parisuhteessa 15v).
-yritämme molemmat toimia niin, että toisen olisi hyvä olla ja kunnioitamme toisiamme
-hän on komea ja älykäs
-olen onnellinen siitä, että saan elää hänen kanssaan enkä osaa kuvitella elämääni ilman häntä.
—> eli rakastan häntä.
Lisäksi hän on myös ihana isä lapsillemme, mutta en häneen siksi aikoinaan rakastunut. Se on vaan seurausta häne muista hyvistä ominaisuuksistaan, joita rakastan. ❤️