Pystytkö sanomaan 4 syytä miksi olet puolisosi kanssa?
Kysyin tätä kavereilta ja he menivät hiljaiseksi.
Kommentit (78)
Mieheni rakastaa minua. Hän on luotettava ja huoltapitävä kumppani arjessa. Hän on älykäs ja hyvä keskustelija. Komea ja hyvä rakastaja.
yksi lapsi, toinen lapsi, yhteinen talo, neljättä en keksi
Venäjä, Venäjä, Venäjä ja lapset.
Lapset, raha, seksi, samanlaiset arvot
-rehellinen
-kunnollinen kaikin puolin: hyväkäytöksinen, sivistynyt, ahkera, huomaavainen, älykäs, kohtelee kunnioittavasti minua ja muita, kohtelias, empaattinen, ei juopottele, luotettava, uskollinen
-voimme keskustella oikeastaan kaikesta
-ystävyys
-kumppanuus
-ihan komea
-saa nauramaan
-ihanat hiukset
-rakastaa minua
-arvostetussa ammatissa ja vakaa talous
Hyvä ja säännöllinen seksi, halaukset vaikeilla hetkillä, seuraa keikalle ja näyttelyyn, keskiyön keskustelut viinilasin äärellä.
Top 4:
-kumpikin hyväksyy toisen juuri sellaisena kuin on
-mies on ihanin, välittävin ihminen jonka tiedän
-yhteiset kiinnostuksen aiheet ja harrastukset
-rakkaus
Kumppanuus / ystävyys, seksi, raha, lapset.
No...
Hän on hyvä isä lapsillemme (teinejä jo).
Hän on turvallinen.
Hän on huumorintajuinen ja älykäs.
Taloudelliset syyt.
Ja kyllä, rakastan häntä myös vaikka välillä tuntuu, että ajaisipa kallioon tms.
Avioliittoa takana 17v, yhteistä taivalta 25.
N42
Raha (miehen hyvä palkka ja vuosien aikana yhdessä kerätty omaisuus kuten talo ja mökki). Elintasoni romahtaisi avioerossa.
Lapset, en halua olla lapsista erossa avioeron vuoksi ja antaa äitipuolten omia lapsiani.
Mies on hyvä talonmies ja taitava tietokone- ja kännyjutuissa ja osaa auttaa niissä.
Miten tähän tilanteeseen päädyttiin? Rakkaudesta menin naimisiin mutta rakkaus kuoli kun miehen pettäminen paljastui. Nyt voi keskittyä järkiliittoon, en kaipaa uusia parisuhteita , miehet on sikoja joten miksi vaihtaisin uuteen sikaan.
1. Hän rakastaa minua ja haluaa olla juuri minun kanssani.
2. Hän kunnioittaa minua ja muita ihmisiä sekä huumorintajuinen ja hauska.
3. Tulee hyvin toimeen omillaan ja omaa laajan kaveripiirin ja harrastuksia
4. Seksi on hyvää ja hänelle on todella tärkeää että nautin ja tunnen itseni kaikinpuolin hyväksi.
Bonuksena, pitää valtavasti eläimistä ja on äärimmäisen hyvä kokki!
Asunto
Seksi
Oma luonne
Tässä 47v iässä ollaan parisuhteessa
1. Meillä on hauskaa ja viihdymme toistemme kanssa
2. En voisi kuvitella elämääni ilman häntä
3. Rakkaus
4. Tulevaisuus ja yhteiset ihanat tulevaisuuden suunnitelmat
4 syytä miksi olla yhdessä ja jengi luettelee lapsia, rahaa ja omaisuutta. Surullista niin surullista.
Vierailija kirjoitti:
Lapset, lähestyvä synnytys, apu käytännön asioissa. Nyt vasta olen tajunnut etten saa häneltä yhtään mitään. Minun kanssani hän on rahan ja varallisuuden takia.
Just luettelit, mitä saat ja sitten et saakkaan??
Osa vastauksista aivan ihania ja osa surullisia.
Jos on rakkautta, ei mene hiljaiseksi. Yhdessä siksi, kun meillä on rakkautta, läheisyyttä, välittämistä, onnea ja paljon muuta, syitä on paljon, mutta rakkaus on tärkeintä.
1. Hän on kiltein, välittävin, huomaavaisin ja auttavaisin ihminen, jonka olen koskaan tavannut.
2. Hän on vastustamattoman komea, voisin usein ihan vain istua ja katsella häntä. Ja niin teenkin.
3. Hän saa minut nauramaan. On hauska, nokkela, sanavalmis ja huumorimme on samanlaista.
4. Voin olla hänen kanssaan oma itseni. Minun ei tarvitse esittää mitään, tunnen itseni hyväksytyksi tällaisena kuin olen.
(Hän ei ole puolisoni vaan elämänkumppanini; emme ole avo- tai avioliitossa.)