Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ei vaan jaksa

Vierailija
12.04.2006 |

Tyttö on kohta 7kk. Väsyttää aivan jumalattomasti. Oon joka ikinen päivä koko päivän lapsen kanssa. Mies tulee kotiin klo 19 jälkeen ja on n. tunnin lapsen kanssa ennen kuin lapsi menee nukkumaan. Mun vastuulle jää ruoanlaitto ja siivoaminen. Nytkin tää kämppä on kaaos kun EN VAAN JAKSA siivota. :( Itkettää, masentaa ja ärsyttää. En tiedä mitä tekisin. Mistä saisi lisää voimia tän arjen pyöritykseen? Sukulaisia ei ole lähellä, jotka voisivat lasta hoitaa edes hetken. Tää on vaan jotenkin hirmu hajottavaa. Kuvittelin nauttivani vauva-ajasta ja kotona olosta...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoiletko, näätkö kavereitasi, onko sulla mahdollisuutta harrastaa jotain vaikka vaan tunnin viikossa? Tarviit henkireikää joskus! Eikä taloa tarvitse siivota koko ajan, kyllä sulla on aikaa olla kodin hengetär kun vauva on isompi.

Vierailija
2/3 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkikin maistuu, jos nautit elämästä muuten. Unohda se kaaos vähäksi aikaa ja ala nauttimaan. Tekeekö mieli katsoa leffaa? Hae dvd vuokraamosta ja katso se vauvan päiväunien aikana. Viekö imetys paljon aikaasi? Jos samalla köllötät pedillä voit vaikka lukea kirjallisuuden klassikoita tai ratkoa sudokuja.

Pidä itsestäsi hyvää huolta. Helli itseäsi vaikka jalkakylvyllä tai laita jokin naamio kotioloissa. Käy ulkona vauvan kanssa muutoinkin kuin korttelin ympäri ja kauppaan. Mene ikkunaostoksille. Kahvilaan. Tapaamaan tuttuja. Ota selvää, onko paikkakunnallasi järjestettyä toimintaa mammakahvilan muodossa tai vaikka Fröbelin palikat tulossa esiintymään tms.

Pidä aina jokin juttu mielessä, mitä odottaa. Sitten kun nautit elämästäsi, jaksat myös tehdä ne kotihommat. Niissäkin kannattaa opetella siihen, miten saa tehtyä kaiken hyvin, mutta mahdollisimman pienellä vaivalla. Yksi vanha konsti on, että laittaa kaiken takaisin paikoilleen heti, ettei asia jää odottamaan.

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
12.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli samoja fiiliksiä, kun lapseni oli noin 8-11kk.

Mikään ei tuntunut hyvältä, väsytti vaan. Mulla auttoi aika ja rennompi asenne. Nyt kun lapsi lähenee 1 1/2v., niin mä osaan nauttia jo tästä perheellisen elämästä. Eka lapsi myllersi ainakin mulla koko elämän.

Kokeile myös rautakuuria ja lähde ihmeessä pois neljän seinän sisältä. Tsemppiä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi seitsemän