Aikuinen neitsyt ja eka kerta edessä
Olen yli 20 -vuotias aikuinen neitsyt ja nyt muutama viikko sitten tutustuin mukavaan mieheen. Mies on yrittänyt lämmitellä minua jo sänkykamarin puolelle, mutta emme vielä sinne asti ole päässeet. Mua rehellisesti pelottaa eka kerta ja se, että valehtelin miehelle olevani suhteellisen kokemus ja etsiväni pelkkää seksisuhdetta. Tai no, seksisuhdetta etsinkin. (Seksisuhde neitsyenä 😂😂). Mua pelottaa koko ensi kerta ja se, kun mies huomaa kokemattomuuteni ja nolaan itseni täydellisesti. Vielä enemmän pelottaa se, että jos en nyt tee tätä, jään koskemattomaksi koko elämäkseni. Valheella on lyhyet jäljet vai miten se nyt meni...
Kommentit (42)
Kannattaa kertoa, sillä kusetat sitä miestä todella pahasti, jos luulee saavansa taivaallista seksiä, mutta saakin vertavuotavan lahnan
Miksi tämä tyyppi on sinulle joku ainut mahdollisuus päästä neitsyydestä? Asutko jossain pikku paikkakunnalla ja mies on muualta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä tyyppi on sinulle joku ainut mahdollisuus päästä neitsyydestä? Asutko jossain pikku paikkakunnalla ja mies on muualta?
Suomessa kaikki piirit on pieniä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli se on ulkomaalainen ja vain käymässä Suomessa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli se on ulkomaalainen ja vain käymässä Suomessa?
Eei, ihan suomalainen ja Suomess asuva, mutta ei ole mun elämänpiirissä.
Ap
Voi ei, sinä nuori ihminen! Nyt heti stoppi, väärät motiivit mennä sänkyyn. Neitsyys ei ole asia, josta koskaan pitäisi "päästä eroon". Jokainen meistä on ollut neitsyt, se on kaunis asia! Uusia mahdollisuuksia ehtii tulla noin miljoona elämässäsi, eli nyt et paniikissa tee mitään tyhmää. Itse olin 25v kun "menetin neitsyyteni" ( suomeksi halusin mennä rakastamani ihmisen kanssa sänkyyn) ja nyt on onnellista seksi/avioelämää takana n. 20 vuotta. Ehdit vielä, eli odota <3
Sinuna antaisin mennä vaan, sillä mitä enemmän lykkäät koko seksi -juttua, sitä suurempi kynnys seksiin tulee. Mutta miten olet "selvinnyt" tähän asti ilman seksiä? Eikö sinulla ole ennen ollut mitään haluja?
Etsin monesti pelkkää seksiseuraa ja hämmentyisin (jopa vähän suuttuisin) tommosesta huijauksesta. Toisaalta vähän säälittäisi, että joku olisi niin epätoivonen, että valehtelisi
Aloituksesi on sikäli aivan älytön, että seksiä ei pitäisi ollenkaan harrastaa ihmisen kanssa, jolle ei kehtaa noin oleellisia asioita kertoa. Ei varsinkaan ekaa kertaa. Luottamus pitää olla ennen seksiä.
Itse oon naimisissa ja paljon vanhempi sinua, mutta aloitin seksiä paljon vanhempana kuin sinä ja tarkoin valitun ihmisen kanssa.
Tahdotko oikeesti avata jalkovälisi jollekkin limaiselle pelimiehelle, joka on kenties pannut satoja? Olet hänelle vain poka pokien joukossa. Muista edes käyttää ehkäisyä, jos sen teet.
31 jatkaa: et saavuta sillä yhtään mitään, että ikään kuin haluat nyt vaan neitsyydestä eroon. Entä sitten. Mitä hyötyä siitä on, että pääsit siitä eroon. Sun kannattaisi ennemmin panostaa siihen, että saat itsellesi hyvän loppuiän kumppanin, aviomiehen (jos sellaista tahdot) Neitsyydestä eroon pääseminen ei siinä auta.
Naiselle on aina ottajia. Ainakin alle 30-vuotiaalle. Ja jos neitsyttä mietitään, niin se on vakavan suhteen alussa ennemmin plussa kuin miinus (ei oo tauteja). Vain seksihirmuja kiinnostaa, onko ollut paljon suhteita, kun ensinnäkin niistä on hienoa olla eka, jolloin tulee taas uusi sulka hattuun tai sitten ne tykkää, että nainen on aivan estoton.
Kunnollinen kumppaniehdokas pistää muut asiat etusijalle ja jaksaa kyllä rauhassa harjoitella kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan 99% miehistä haluaa neitsyt naisen joten huolesi on täysin turha.
Mistä sinäkin olet tämän "faktan" onkinut? Romanttisista komedioista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet huomaa, että on neitsyt. Oma mies ei huomannut,olin 26-vuotias ja neitsyt. Vielä nytkään mies ei tiedä, että oli oikeasti ensimmäinen.
No se varmaan riippuu siitä, onko naisella immenkalvo vielä ehjä. Sitä on tosi vaikea ensinnäkin saada sisään ja sitten yhdynnän jälkeen verta lakanoilla, niin ei siitä voi erehtyä.
18/18
Komppaan sitä miehenä, että mies tai pikemminkin nuori mies ei kyllä seisokiltaan tunne eroa. Naisen ahtauteen on useitakin syitä samoin verenvuotoakin voi olla menkoista johtuen. En olisi yhdestäkään itse tiennyt, jos nainen ei olisi sanonut asiasta etu- tai jälkikäteen.
Ap:lle toteaisin, että älä tee sitä vain päästäksesi neitsyydestä tai säilyttääksesi kasvosi. Kun et ole ollut kovin rehellinen tähänkään asti, niin päätä itse jatkatko vielä samalla linjalla vai et. Jos et pidä miehestä niin, että et itse vielä halua sänkyyn tai et ehkä aio seurustella edes pidempään miehen kanssa, niin osta aikaa ja kerro valkoinen valhe että et voi toistaiseksi ennen kuin yksi vaiva on hoidettu ja sun pitää käydä gynellä useamman kerran.
Ja vielä sen verran, että hyvin harvat nuoret miehet ovat itse kovin kokeneita teidän ikäisinä, on hyvin mahdollista että molemmat olette täysin kokemattomia vaikka katu-uskottavuuden nimissä annettaan muuta ymmärtää. Se on ihan tavallista ollut aiemminkin.
Kokemus sängyssä näkyy käytännössä toiselle rentoutena oman ja toisen kehon tuntemuksena siten, ettei ensinnäkin jännitä koko aikaa mieti tekeekö nyt jotain oikein vai ei. Keskittyy tekemään sitä mikä tuottaa kummanille mielihyvää ja josta nauttii itsekin. Mitään yksittäistä tapaa suorittaa aktia ei ole, niitä on niin monta tapaa kun on tekijöitäkin.
Vielä kerran älä tee mitään sosiaalisen paineen vuoksi. Osoita, että sinä itse päätät milloin haluat ja kenen kanssa.
Tsemppiä.
ps. Olisinpa itse vielä noin nuori ja kaikki kiva edessä !
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa kertoa, sillä kusetat sitä miestä todella pahasti, jos luulee saavansa taivaallista seksiä, mutta saakin vertavuotavan lahnan
Tämähän riippuu ihan siitä miten hyvin ko neitsyt tuntee kehonsa ja seksualisuutensa. Itse olin harrastanut n. 14 vuotiaasta itsetyydytystä eri tavoin plus kotoa oli tarjolla kattava kokoelma opaskirjallisuutta ko aiheesta. Ei tullut mitään tarvetta hankkiutua neitsyydestä eroon yhdentekevien tyyppien kanssa. Sitten parikymppisenä tapasin mieheni ja pikkuhiljaa kerrallaan etenemällä hänen kanssaan päädyin harrastamaan "oikeaa" seksiä. Mitään verta ei vuotanut eikä mieskään mistään lahnaamisesta valittanut, päinvastoin. Mun mielestä apn ei kannata kiirehtiä harrastamaan seksiä mikäli edes kosketus ei tunnu hyvältä. Kyllä mun mielestä siinä hommassa pitää olla semmoista keskinäistä vetovoimaa, ettei voi olla antautumatta. Kuulostaa aika kylmältä mennä sänkyyn vain sen takia että pääsee neitsyydestä eroon. Ei se neitsyys mun mielestä nyt niin tärkeä juttu ole.
Uih, ei ole kauniimpaa kuin veripisarat valkoisella lakanalla todisteena neitsytnaisen puhtaudesta💓
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet huomaa, että on neitsyt. Oma mies ei huomannut,olin 26-vuotias ja neitsyt. Vielä nytkään mies ei tiedä, että oli oikeasti ensimmäinen.
No se varmaan riippuu siitä, onko naisella immenkalvo vielä ehjä. Sitä on tosi vaikea ensinnäkin saada sisään ja sitten yhdynnän jälkeen verta lakanoilla, niin ei siitä voi erehtyä.
18/18
Komppaan sitä miehenä, että mies tai pikemminkin nuori mies ei kyllä seisokiltaan tunne eroa. Naisen ahtauteen on useitakin syitä samoin verenvuotoakin voi olla menkoista johtuen. En olisi yhdestäkään itse tiennyt, jos nainen ei olisi sanonut asiasta etu- tai jälkikäteen.
Ap:lle toteaisin, että älä tee sitä vain päästäksesi neitsyydestä tai säilyttääksesi kasvosi. Kun et ole ollut kovin rehellinen tähänkään asti, niin päätä itse jatkatko vielä samalla linjalla vai et. Jos et pidä miehestä niin, että et itse vielä halua sänkyyn tai et ehkä aio seurustella edes pidempään miehen kanssa, niin osta aikaa ja kerro valkoinen valhe että et voi toistaiseksi ennen kuin yksi vaiva on hoidettu ja sun pitää käydä gynellä useamman kerran.
Ja vielä sen verran, että hyvin harvat nuoret miehet ovat itse kovin kokeneita teidän ikäisinä, on hyvin mahdollista että molemmat olette täysin kokemattomia vaikka katu-uskottavuuden nimissä annettaan muuta ymmärtää. Se on ihan tavallista ollut aiemminkin.
Kokemus sängyssä näkyy käytännössä toiselle rentoutena oman ja toisen kehon tuntemuksena siten, ettei ensinnäkin jännitä koko aikaa mieti tekeekö nyt jotain oikein vai ei. Keskittyy tekemään sitä mikä tuottaa kummanille mielihyvää ja josta nauttii itsekin. Mitään yksittäistä tapaa suorittaa aktia ei ole, niitä on niin monta tapaa kun on tekijöitäkin.
Vielä kerran älä tee mitään sosiaalisen paineen vuoksi. Osoita, että sinä itse päätät milloin haluat ja kenen kanssa.
Tsemppiä.
ps. Olisinpa itse vielä noin nuori ja kaikki kiva edessä !
Haluan kiittää teitä kaikkia asiallisesti vastanneita, tässä näkee, että vielä on fiksuja ja hyviä ihmisiä jäljellä.
Ap
Myönnän olevani ainakin seksuaaliselta kehityksessä jäljessä. Järkeni pelaa ja elämä muuten kunnossa. Yksi elämän osa-alue on vain jälkeenjäänyt.
Ap