Aikuinen neitsyt ja eka kerta edessä
Olen yli 20 -vuotias aikuinen neitsyt ja nyt muutama viikko sitten tutustuin mukavaan mieheen. Mies on yrittänyt lämmitellä minua jo sänkykamarin puolelle, mutta emme vielä sinne asti ole päässeet. Mua rehellisesti pelottaa eka kerta ja se, että valehtelin miehelle olevani suhteellisen kokemus ja etsiväni pelkkää seksisuhdetta. Tai no, seksisuhdetta etsinkin. (Seksisuhde neitsyenä 😂😂). Mua pelottaa koko ensi kerta ja se, kun mies huomaa kokemattomuuteni ja nolaan itseni täydellisesti. Vielä enemmän pelottaa se, että jos en nyt tee tätä, jään koskemattomaksi koko elämäkseni. Valheella on lyhyet jäljet vai miten se nyt meni...
Kommentit (42)
Mmm... kannattaakohan noilla eväillä ruveta touhuihin vieläkään?
Entäpä jos etsit oikeasti mukavan miehen, jolle ei tarvitse valehdella? Itsetuntoakin voisit yrittää kohentaa.
Kokemattomuus ei ole mikään häpeä ja olet edelleen tosi nuori. Nuo hommat kyllä ehtii oppia.
Hankala tilanne jos olet jo kertonut olevasi kokenut, nyt ei varmaan sitten auta kuin kertoa totuus tai sitten olla hiljaa ja jos nolaat itsesi ja se on kamalaa niin ette enää näe ja ainakin homma on pois alta :D Sitten uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Entäpä jos etsit oikeasti mukavan miehen, jolle ei tarvitse valehdella? Itsetuntoakin voisit yrittää kohentaa.
Kokemattomuus ei ole mikään häpeä ja olet edelleen tosi nuori. Nuo hommat kyllä ehtii oppia.
Se olis kamalan noloa. Olen kuitenkin levittänyt tätä samaa valhetta kavereille ja miehen pitäisi olla mun arkipäiväisestä elämänpiiristä pois, koska jos joku saa tietää nolon tilanteeni, mullehan naurais kaikki. Myönnän huonon itsetuntoni ja musta tuntu kamalata se, kun mies koski. Tää on paha dilemma, mutta samankaltaista mahdollisuutta tuskin tulee...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Trolli
Se oiski kivaa, jos tää ois trolli, mutta mulle valitettavast yks päänsärky
Ap
Teet vaan niinkuin suurin osa naisista. Makaat jalat levällään kuin veltto ruumis.
Jos sinulla ei ole munaa kertoa kumppanillesi asiasta, et ole seksiin valmis. Ei koko ensikertalaisuutta kannata asiana suurennella, mutta seksuaalisuus on herkkä asia ja sen kustannuksella ei kannata leikitellä liikaa, varsinkin, jos siitä ei ole kokemusta. Arvosta itseäsi sen verran, että älä ketään lipevää pelimiestä pöksyihisi päästä.
Noin yleisesti ottaen ei kannattaisi valehdella kokeneisuudesta/kokemattomuudesta. Kumpikaan ei sinänsä ole noloa, mutta valehtelusta kiinni jääminen on.
Jos aiot harrastaa seksiä, suosittelen totuuden kertomista.
Tuntui kamalalta kun mies koski? Ja silti haluat sänkyyn hänen kanssaan? Älä tee sitä, kunnioita itseäsi. Jos silti teet sen, kerro että olet kokematon. Ei tartte sanoa että neitsyt, mutta kokematon.
Älä ole myöskään "kaverien" kanssa jotka pilkkaavat kokemattomuudesta. Ei oikeita kavereita.
Kuinka tyhmä oot, kun oot menny kehumaan itseäsi joksikin nymfomaaniksi etkä ees oo pannu. :') mies varmaa suuttuu kun tajuaa sun kokemattomuutes
Vierailija kirjoitti:
Tuntui kamalalta kun mies koski? Ja silti haluat sänkyyn hänen kanssaan? Älä tee sitä, kunnioita itseäsi. Jos silti teet sen, kerro että olet kokematon. Ei tartte sanoa että neitsyt, mutta kokematon.
Älä ole myöskään "kaverien" kanssa jotka pilkkaavat kokemattomuudesta. Ei oikeita kavereita.
Kiitos neuvosta. Järki sanoo mulle samat asiat, mutta sosiaalinen paine ja typeryys muuta.
Ap
Voithan sä tehä sen ja heivata sen jälkeen. Saattaa olla aika vaivaantunu tunnelma aktin jälkeen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se olis kamalan noloa. Olen kuitenkin levittänyt tätä samaa valhetta kavereille ja miehen pitäisi olla mun arkipäiväisestä elämänpiiristä pois, koska jos joku saa tietää nolon tilanteeni, mullehan naurais kaikki. Myönnän huonon itsetuntoni ja musta tuntu kamalata se, kun mies koski. Tää on paha dilemma, mutta samankaltaista mahdollisuutta tuskin tulee...
Ap
Jos tämän miehen kosketus tuntuu kamalalta, hän ei ole oikea ihminen sinulle, ei todellakaan!
Sinänsä huono juttu, että olet vähän vedättänyt miestä, mutta on sinulla silti oikeus perääntyä ja lopettaa koko juttu, vaikka noloa olisikin, mitään intiimiä ei kuitenkaan kenenkään pidä harrastaa jos jokin siinä pistää vastaan.
Lopeta valehtelu, siitä tulee vain ongelmia. Todennäköisesti kohtaat jossain vaiheessa ihmisen, jonka kanssa haluat oikeasti olla, mihinkään muuhun ei kannata sitä ennen ryhtyä.
Jos olet antanut tuon miehen ymmärtää, että haet lähinnä vain seksiä, on hänkin todennäköisesti vain sitä hakemassa sinusta, joten et ole hänelle mitään velkaa.
Hanki hyvä itsetunto eli usko olevasi hyvä näinkin, ilman merkityksettömiä kokemuksia. Ja lopeta valehtelu!
Kerro miehelle totuus, huomaa että turhaan jännitit sitä ja nauti seksistä!
Jos kaverisi saavat tuosta kuulla ja pilkkaavat sinua, he eivät ole seurasi arvoisia. Et parempia tilalle.
Tutuuden kertomalla et ongelmia saa, valheen paikkaamisesta valheella kyllä.
Ei miehet huomaa, että on neitsyt. Oma mies ei huomannut,olin 26-vuotias ja neitsyt. Vielä nytkään mies ei tiedä, että oli oikeasti ensimmäinen.
Jätä väliin ja etsi joku, jonka kosketus tuntuu hyvältä, eikä tavitse stressata neitsyydestäsi. Ei kai sulla nyt mikään kiire vielä ole?
Ja miehen olisi hyvä teitää neitsyydestäsi. Olen ollut sinua luultavasti vanhemman naisen kanssa, joka ei kertonut olevansa neitsyt. Hän oli niin näkyvästi vaivaantunut ja estoinen, että ensimmäisenä yönä yhdyntä jäi väliiin vaikka seksiin ryhdyttiinkin hänen aloitteestaan, enhän minä osannut kuvitella mistä oli kyse.
Vierailija kirjoitti:
Ei miehet huomaa, että on neitsyt. Oma mies ei huomannut,olin 26-vuotias ja neitsyt. Vielä nytkään mies ei tiedä, että oli oikeasti ensimmäinen.
No se varmaan riippuu siitä, onko naisella immenkalvo vielä ehjä. Sitä on tosi vaikea ensinnäkin saada sisään ja sitten yhdynnän jälkeen verta lakanoilla, niin ei siitä voi erehtyä.
18/18
Ootko ap vähän jälkeenjäänyt? Puhut ihan kuin joku 15-vuotias. Iki-impi.
Varmaan 99% miehistä haluaa neitsyt naisen joten huolesi on täysin turha.