Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Transsukupuolinen uusi ystävä tulossa kylään, joulusaunaan miesten vai naisten vuorolla?

Vierailija
25.12.2017 |

Eli taloyhtiössämme on erikseen miesten ja naisten saunavuorot nyt tänä iltana. Minulla ei ole omaa saunavuoroa ja "lenkkisauna" vuoroja ei talvisin käytetä.

Kummalla vuorolla hänen pitäisi saunoa? Olen kaiketi tyhmä, mutta en tosiaankaan tiedä enkä kehtaa kysyä kun emme ole tunteneet vielä kauaa.

(Älkääkä nyt alkako niuhottaa että vain oman talon asukkaat saavat käyttää talon saunaa, tästä säännöstä lipsuvat suunnilleen kaikki)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot että naisten lenkkisauna on aikaan x ja miesten aikaan y. Katsot sit kumpaan tykkää mennä, vai tykkääkö ylipäänsä.

Vierailija
2/7 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kysyt ensin kaverilta haluaako saunoa ja mainitset vuorosysteemistä, eiköhän se osaa itse sanoa miten haluaa toimia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta voi antaa hänen itsensä valita.

Vierailija
4/7 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy nyt eka haluaako hän mennä tekemään taloyhtiön saunaan ja jos niin kerro vuorot milloin on naisten ja milloin miesten saunavuoro.

Vierailija
5/7 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaisin, että jos on vaikka mies ollut syntyjään ja nykyään trans, niin haluaa varmaan käydä naisten saunavuorolla saunomassa. Ainakin olettaisin näin. En usko, että hän siitä (ainakaan paljoa) pahastuisi jos kysyisit asiasta uteliaisuuttasi? Eihän sitä kaikkea voi tietää/olettaa toisesta :) 

Mielestäni kysymisessä ei ole mitään pahaa, jos ei oikeasti tiedä/ole varma. 

Vierailija
6/7 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunavuoron lähestyessä sanoisin kaverille että eka on miesten vuoro, sit naisten, kummalla koet haluavasi mennä? Voihan olla että sukupuolenkorjaus on kesken ja esim saunoo naisten vuorolla kun ei oo miehisiä avuja vielä rakennettu tai päinvastoin.

Vierailija
7/7 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse transsukupuolisena vältin kaikkea alastomuutta ihmisten edessä ennen korjauksia. Nyt on kuitenkin täydellinen prosessi takana ja voin mennä huoleti alasti sillä vuorolla kuin odotetaan.