Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varatun miehen jouluinen perhekuva satuttaa

JoulurauhaaKaikilleKuitenkin
25.12.2017 |

Taas se teki sen eli julkaisi somessa joulukuvan mm vaimostaan. Oliko vaimo taas pakottanut yhteiskuvan julkaisuun vai miksi noin piti taas tehdä? Koska kulissit ja joulu. En halua mieheltäkään tuosta kuvasta tivata, koska on aikalailla puun ja kuoren välissä nykyisessä tilanteessaan ja hän pahoittelee niitä aina nähdessäni, koska tietää niiden satuttavan mua. Kauankohan tämä vielä kestää ennen kuin mies oikeasti ottaa sen avioeron? Satuttaa tämä odottelu, mutta onneksi yhdessäolon hetket parantavat nämä haavat kerta toisensa jälkeen. Rakkaus on joskus raskasta. Kaiken se kestää, kaiken se kärsii ja perhejoulut kai kuuluvat perinteisiin, jotka vaan näin lusittava. Vaikka jotkut palstailijat tästä ehkä suuttuvatkin: Rauhallista Joulua myös kaikille muille salarakkaille ja heidän varatuille miehilleenkin!

Kommentit (234)

Vierailija
21/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet iljettävä, moraaliton ihminen

Vierailija
22/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saat syövän!

Kyllä, voin myös fyysisesti välillä pahoin tämän kaiken vuoksi. Onneksi en ruoki itseäni kuitenkaan sinun toiveittesi mukaisilla ajatuksilla vaan yritän pitää mieleni positiivisena.

Jos näin tapahtuisi omalle sisaruksellesi tai lapsellesi, toivoisitko hänelle syöpää tai muuta pahaa vain siitä syystä, että hän on rakastunut hänelle sopivaan ihmiseen väärään aikaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JoulurauhaaKaikille kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti saat syövän!

Kyllä, voin myös fyysisesti välillä pahoin tämän kaiken vuoksi. Onneksi en ruoki itseäni kuitenkaan sinun toiveittesi mukaisilla ajatuksilla vaan yritän pitää mieleni positiivisena.

Jos näin tapahtuisi omalle sisaruksellesi tai lapsellesi, toivoisitko hänelle syöpää tai muuta pahaa vain siitä syystä, että hän on rakastunut hänelle sopivaan ihmiseen väärään aikaan?

Tunteilleen ei välttämättä mitään voi, mutta teoilleen voi. Älä viitsi tehdä tässä itsestäsi mitään uhria, menee jo tragikoomiseksi.

Ohis

Vierailija
24/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sniff.

Vierailija
25/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin jättää vaimoaan. Minullakin asiat kotona kunnossa, avioliitto voi ihan hyvin, rakastan puolisoani ja kaikki rullaa mainiosti. Vaihtelua salasuhde tuo, ja jollain tavalla rakastan myös salarakastani. Silti valitsisin aviopuolisoni koska vain, jos joskus valitsemaan joudun.

Sairasta

Vierailija
26/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vain huomautuksena... Itse olen siinä tilanteessa että puoliso on lopettanut kaiken mikä liittyy erotiikkaan.

Että en tuomitse.

Vierailija
27/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näissä tarinoissa on ikiaikaista naiiviuutta. Koska ottaa eron. Jos ottaakin, niin ei välttämättä ollenkaan sen henkilön takia, joka sitä toivoo. Rakkaus on raskasta, mutta nämä eivät välttämättä edusta puhdasta tai sitä oletettua oikeaa rakkautta. Moni asia pitää näissä kuvioissa ymmärtää. Terveintä olisi, jos nämä salarakkaat alkaisivat prosessoida omaa minäänsä ja maailmaansa. Sisäinen eheyttäminen voisi eheyttää niin monta asiaa, ja nämä hövelihomnatkin jäisi taakse. Arvostakaa itseänne!

Kiitos hyvistä ajatuksista. Yritän työstää välillä myös irtipäästämistä miehestä, mutta se on todella, todella vaikeaa. En tiedä, miten oikeasti voi lopettaa rakastamasta, kun oikeasti ainoastaan haluaakin juuri rakastaa vain ja ainoastaan tuota miestä. Elämä on outoa ja rankimmillaan raskasta, parhaimmillaan kuitenkin upeaa.

Hyvää Joulua sinulle!

Vierailija
28/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluat itsellesi siis miehen, jolla on tapana pettää vaimoaan? Oletko ylpeä siitä, että olet saanut tällaisen ketkun elämääsi? Oletko varma, että olet edes ainoa salarakas? Jos mies valehtelee vaimolleen, miksi luulet, että se puhuisi kaikesta aina totta sinullekaan?

Ei puhu.

JOS joskus päädytte yhteen, hän pettää sinua liudan naisia kanssa. Petturimiehiä ja -naisia on ikävä kyllä maailma täynnä eikä kukaan heistä ymmärrä olevansa halpamainen ja loukkaava.

t. Sinkku, joka kunnioittaa parisuhteita

Vierailija
29/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin jättää vaimoaan. Minullakin asiat kotona kunnossa, avioliitto voi ihan hyvin, rakastan puolisoani ja kaikki rullaa mainiosti. Vaihtelua salasuhde tuo, ja jollain tavalla rakastan myös salarakastani. Silti valitsisin aviopuolisoni koska vain, jos joskus valitsemaan joudun.

Näin. Mullakin. Rakastan salarakastani, mutta perhe on perhe.. Avioliitossa seksi ja sielunyhteys ei toimi, siksi koitan elää kaksoiselämää. En pysty lopettamaan kumpaakaan.

Vierailija
30/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna vaimolle mukavampi ensi vuosi ja kerro mitä ukkonsa puuhaa tämän selän takana.

Vierailija
31/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on mitä mulkuin mies. Miksi roikut hänessä? Minä säälin hänen vaimoaan ja onnittelen sinua, koska sinä tunnet miehen mulkkuuden ja voit karistaa hänet elämästäsi kuin roskan.

Vierailija
32/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ei ole raskasta, kun seurustelee sen oikean oikeasti vapaan sinkun kanssa.

Vierailija
33/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

JoulurauhaaKaikille kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näissä tarinoissa on ikiaikaista naiiviuutta. Koska ottaa eron. Jos ottaakin, niin ei välttämättä ollenkaan sen henkilön takia, joka sitä toivoo. Rakkaus on raskasta, mutta nämä eivät välttämättä edusta puhdasta tai sitä oletettua oikeaa rakkautta. Moni asia pitää näissä kuvioissa ymmärtää. Terveintä olisi, jos nämä salarakkaat alkaisivat prosessoida omaa minäänsä ja maailmaansa. Sisäinen eheyttäminen voisi eheyttää niin monta asiaa, ja nämä hövelihomnatkin jäisi taakse. Arvostakaa itseänne!

Kiitos hyvistä ajatuksista. Yritän työstää välillä myös irtipäästämistä miehestä, mutta se on todella, todella vaikeaa. En tiedä, miten oikeasti voi lopettaa rakastamasta, kun oikeasti ainoastaan haluaakin juuri rakastaa vain ja ainoastaan tuota miestä. Elämä on outoa ja rankimmillaan raskasta, parhaimmillaan kuitenkin upeaa.

Hyvää Joulua sinulle!

Miksi alun alkaen aloit rakastaa varattua. Ei se tunne yhtäkkiä pamahda. Itse olen ollut tilanteessa, että alkoi olla kiellettyä säpinää. Tuntuihan se hyvältä, kun juuri tämä yksi juuri minut aina huomioi. Mutta pitää otta se järki käteen hyvissä ajoin. Miettiä mitä voi menettää tai millaiseksi se uusi arki tulee. Varattu menettää perheen, suvun, pitkän yhteisen historian, tiiviin yhteyden lapsiin jne. Vapaa taas menettää mahdollisuuden saada vierelleen luotettava kumppani, joka ei vieraissa hypi. Itse laitan someen näitä perhekuvia ihan sillä, että haluan itseäkin muistuttaa arvostamaan sitä, mitä on.

Vierailija
34/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseessä on mitä mulkuin mies. Miksi roikut hänessä? Minä säälin hänen vaimoaan ja onnittelen sinua, koska sinä tunnet miehen mulkkuuden ja voit karistaa hänet elämästäsi kuin roskan.

No vaikuttaako siltä, että:

A. Ap tunnistaa mulkkuuden?

B. Aikoo karistaa yhtään millään tavalla miestä elämästään?

Vierailija
35/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta se mies on ennemmknkin se iljettävä moraaliton ihminen. Mies tuossa enemmän pettää ja huijaa.

Vierailija
36/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta se mies on ennemmknkin se iljettävä moraaliton ihminen. Mies tuossa enemmän pettää ja huijaa.

Ja huor*li mahdollistaa sen. Ei miehet yksin petä.

Vierailija
37/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on hävittänyt realismisi, ystävä hyvä? Teillä on seksisuhde, ei mitään muuta. Vaimo ei ole pakottanut miestä kuvaan. Perhejoulusta otetaan perhekuvia, ei siinä ole mitään omituista. Miksi yleensä katselet niitä kuvia? Mies ei ota avioeroa.

Kyllä varmasti ottaa.

Kuule tiedät itsekin että jos mies aikois oikeasti erota olisi tehnyt se heti. Ei hän hyödy odottelemisesta mitään. Et itsekään olisi päivääkään miehen kanssa jonka kanssa et oikeasti haluaisi olla jos olisi vielä parempi tarjolla. Tietysti mies sanoo sinulle eroavansa jotta voi pitää sekä vaimonsa että sinut. Toisin päin kun ei taida onnistua että sanoisi vaimolleen että "jätän kyllä tuo toisen naisen kun aika on oikea".

Vierailija
38/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole pettänyt enkä ole varattuja katsellut mutta elämä on ihmeellistä, joskus 2 varattua rakastuu ja suhteesta eroaminen kestää kauemmin. Olen itse ollut samaa mieltä kuin sinä mutta jotenkin iän,elämyksien ja maailman katsomuksen karttuessa sitä ymmärtää erilaisia tilanteita ihmisten elämässä.

Vierailija
39/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies ei laita avioeroa puolen vuoden sisällä vireille, niin ei ole laittamassa olenkaan. Tämä on hyvä pitää mielessä. 

Vierailija
40/234 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole pettänyt enkä ole varattuja katsellut mutta elämä on ihmeellistä, joskus 2 varattua rakastuu ja suhteesta eroaminen kestää kauemmin. Olen itse ollut samaa mieltä kuin sinä mutta jotenkin iän,elämyksien ja maailman katsomuksen karttuessa sitä ymmärtää erilaisia tilanteita ihmisten elämässä.

Kiva loppuelämä pettäjillä. Saa jatkuvasti miettiä kumpi juoksee vieraissa ja milloin. Kokemustahan tästä molemmilta löytyy. Toisissa avioliitoissa eroprosentti on 78, ensimmäisissä alle 50.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi