Kokematon 36-vuotias mies
Eli tosiaan, olen jo tähän ikään päässyt ilman seksiä. Ihan hetero olen ja välillä kovatkin halut. Kohtalotovereita tai vinkkejä?
Hyvää joulua!
Kommentit (233)
Eipä ap vastaillut kysymyksiin....
Vierailija kirjoitti:
Eipä ap vastaillut kysymyksiin....
Tässähän mä olen lähes koko ajan, kysy mitä vaan! Pääasiassa mä tulin täältä kysymään naisten mielipidettä.
Olen nainen ja kyselin uskonnollisuudesta jne, et vastannut niihin lainkaan.
Vaikea uskoa tarinaa todeksi jos et jäädy flirtissä, ulosanti noin hyvä jne. 🤔
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen ja kyselin uskonnollisuudesta jne, et vastannut niihin lainkaan.
Vaikea uskoa tarinaa todeksi jos et jäädy flirtissä, ulosanti noin hyvä jne. 🤔
Siis en ole uskonnollinen! Erosin kirkostakin varmaan 10v sitten. Näin on vaan päässyt käymään ja vuosi vuodelta vaikeampaa. Ja jostain syystä olen aika nirso ja ihastun aika harvoin, ehkä 5 ihastusta masennuksen jälkeen.
Kyllä seksi on parasta kun on ihastunut tai rakastunut. Sikäli kannattaisi alkaa suhteeseen ihan tositarkoituksella.
Voisihan sen asian tietysti hoitaa alta pois jos se vaivaa... joku treffiprofiili vain ja kysyt haluaisko joku jeesiä sua tässä. Uskon että moniakin kiinnostaisi.
Tai sitten Tinderiin, eikös sieltä aika moni hae ihan panoseuraa? Kukaties vaikka löytyisi oikein suhdekin.
En mä jaksa nähdä tässä kauheeta ongelmaa jos sua kerran yritetään iskeekin välillä.
Tietysti se, että haluatko ihan oikeasti olla naisen kanssa.
Miten olet nirso, kerro?
....ei kai se ole nirsoutta jos ihastuu harvoin?
Vierailija kirjoitti:
Maksullisella käyminen on todella vastenmielinen ajatus. En todellakaan koskaan olisi miehen kanssa, joka on käynyt hu0rissa. Hyi saasta.
Olen nainen ja kyllä, minulle tuo olisi kynnyskysymys.
Mikä siinä nyt on sitten niin vaikeaa ruveta ihan oikeaan suhteeseen naisen kanssa? Vai onko niin, että seksi kiinnostaisi, suhde ei?
En ymmärrä, miten voi edes olla mahdollista, että olisi säästynyt tuohon ikään. Ei ole luonto vetänyt tikanpoikaa puuhun? Vai oletko hyvin uskonnollinen? Et pidä naisista?
>Et pidä naisista?
Eiköhän monen "yli-ikäisen" neitsytmiehen ongelma ole pikemminkin se, että naiset eivät pidä heistä. Ap:ta tosin oli vissiin joskus tultu iskemäänkin(?), että eiköhän hänellä se tosiaan ole esim. ujoudesta kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä seksi on parasta kun on ihastunut tai rakastunut. Sikäli kannattaisi alkaa suhteeseen ihan tositarkoituksella.
Voisihan sen asian tietysti hoitaa alta pois jos se vaivaa... joku treffiprofiili vain ja kysyt haluaisko joku jeesiä sua tässä. Uskon että moniakin kiinnostaisi.
Tai sitten Tinderiin, eikös sieltä aika moni hae ihan panoseuraa? Kukaties vaikka löytyisi oikein suhdekin.
En mä jaksa nähdä tässä kauheeta ongelmaa jos sua kerran yritetään iskeekin välillä.
Tietysti se, että haluatko ihan oikeasti olla naisen kanssa.
Miten olet nirso, kerro?
Nirso siten etten ihastu jatkuvasti jokaiseen kivan näköiseen naiseen. Tosiaan aika tasan 5 ihastusta tässä yli 15v aikana. Sellaisia joiden kanssa voisi edes kuvitella suhdetta, mutta ainakin omassa päässä kaatuu kokemattomuuteeni.
Mulla on treffiprofiili kyllä, mutta se kokemattomuus hävettää enkä mainitse sitä. Eikä tietenkään omalla kuvalla sen takia kehtaa olla. Se olisi aika katastrofi jos duunikaveri löytäisi sen :)
Vierailija kirjoitti:
....ei kai se ole nirsoutta jos ihastuu harvoin?
Eihän se ole, moni varmaan kuvittelee että mulle kelpaisi kuka vaan, koska olen kokematon.
Meinaat että duunikaveri varastolta selaa miesten ilmoituksia?
Kuvittelen kyllä, että normaalijärkinen mies, joka kykenee käymään töissä, saa joka tapauksessa vastauksia ilmoitukseensa.
Ajattelin vain, että montaa naista voisi kiehtoa olla se sun eka.
Siis kuvitteletko, ap, että maksullisen kanssa oppisit tuottamaan nautintoa naiselle? Kai sellaisenkin pyynnön voi maksulliselle esittää, että hän opettaa, mutta eihän se tule korvaamaan sitä, että olisit opetellut ihan normaalitilanteissa erilaisten naisten kanssa. Ensinnäkin maksullinen feikkaa joka tapauksessa nauttivansa. Toiseksi yhden naisen kokemusta et todellakaan voi yleistää seuraavaan. Ostamalla yhden, kaksi tai jopa useampia sessioita et vielä saa sitä kokemusta, rohkeutta, estottomuutta, huumoria yms mikä ikäisellesi miehelle on kertynyt, jos hän on ollut seksi- ja parisuhteissa nuoresta alkaen.
Minulla ei ole mitään seksin ostamista ja myymistä kohtaan, joten jos kokemus sinänsä kiinnostaa, niin osta ihmeessä kunhan ostat tosiaan suomalaiselta täysi-ikäiseltä. Jos parisuhdetta haluat, niin paras vaihtoehto olisi kuitenkin etsiä ikäisesi, suunnilleen yhtä kokematon nainen, tai nainen jolle kokemattomuutesi ei ole ongelma (eikä sinulle hänen kokeneisuutensa ja se, että hänellä voi esim. olla jo lapset tehtynä). Kotoa sellaisetkaan eivät kuitenkaan tule hakemaan.
Oletko jo kokeillut Eurosinkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maksullisella käyminen on todella vastenmielinen ajatus. En todellakaan koskaan olisi miehen kanssa, joka on käynyt hu0rissa. Hyi saasta.
Olen nainen ja kyllä, minulle tuo olisi kynnyskysymys.
Mikä siinä nyt on sitten niin vaikeaa ruveta ihan oikeaan suhteeseen naisen kanssa? Vai onko niin, että seksi kiinnostaisi, suhde ei?
En ymmärrä, miten voi edes olla mahdollista, että olisi säästynyt tuohon ikään. Ei ole luonto vetänyt tikanpoikaa puuhun? Vai oletko hyvin uskonnollinen? Et pidä naisista?>Et pidä naisista?
Eiköhän monen "yli-ikäisen" neitsytmiehen ongelma ole pikemminkin se, että naiset eivät pidä heistä. Ap:ta tosin oli vissiin joskus tultu iskemäänkin(?), että eiköhän hänellä se tosiaan ole esim. ujoudesta kiinni.
Ujoutta kai, tilanteet menneet esimerkiksi niin että juttelen naisen kanssa ja jotain flirttiä. Nainen kysyy vaikka mitä teet viikonloppuna, ei mitään suoraa mutta näyttää vihreää valoa. Tässä vaiheessa mä rupean pakittelemaan kun ajattelen etten kelpaa koska olen kokematon. Tosin en ole näihin naisiin niin ihastunut ollutkaan, mukavia tosin ja jälkikäteen ajateltuna olisi vaan pitänyt lähteä mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis kuvitteletko, ap, että maksullisen kanssa oppisit tuottamaan nautintoa naiselle? Kai sellaisenkin pyynnön voi maksulliselle esittää, että hän opettaa, mutta eihän se tule korvaamaan sitä, että olisit opetellut ihan normaalitilanteissa erilaisten naisten kanssa. Ensinnäkin maksullinen feikkaa joka tapauksessa nauttivansa. Toiseksi yhden naisen kokemusta et todellakaan voi yleistää seuraavaan. Ostamalla yhden, kaksi tai jopa useampia sessioita et vielä saa sitä kokemusta, rohkeutta, estottomuutta, huumoria yms mikä ikäisellesi miehelle on kertynyt, jos hän on ollut seksi- ja parisuhteissa nuoresta alkaen.
Minulla ei ole mitään seksin ostamista ja myymistä kohtaan, joten jos kokemus sinänsä kiinnostaa, niin osta ihmeessä kunhan ostat tosiaan suomalaiselta täysi-ikäiseltä. Jos parisuhdetta haluat, niin paras vaihtoehto olisi kuitenkin etsiä ikäisesi, suunnilleen yhtä kokematon nainen, tai nainen jolle kokemattomuutesi ei ole ongelma (eikä sinulle hänen kokeneisuutensa ja se, että hänellä voi esim. olla jo lapset tehtynä). Kotoa sellaisetkaan eivät kuitenkaan tule hakemaan.
Oletko jo kokeillut Eurosinkkuja?
Koitin treffi24. Ja enemmän ajattelen jos saisi edes sen yhden kerran alle, olisi sitten vapautuneempi. En siis ole pohjimmiltani mitenkään ujo, ehkä enemmän estynyt.
Pitäisikö sitä vaan lisätä ilmoitukseen toi kokemattomuus... se on kyllä miehille niin hävettävä juttu... ei kai sitä mitään menetäkkään kun on kuvaton!
Vierailija kirjoitti:
Meinaat että duunikaveri varastolta selaa miesten ilmoituksia?
Kuvittelen kyllä, että normaalijärkinen mies, joka kykenee käymään töissä, saa joka tapauksessa vastauksia ilmoitukseensa.
Ajattelin vain, että montaa naista voisi kiehtoa olla se sun eka.
Joo kyllähän moni tauoilla selailee jostain kumman syystä! Esim tinderiä katsellaan tulisiko tuttuja miehiä vastaan. En kyllä ymmärrä miksi, ei kai se nettideittailu enää mikään häpeä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki maksulline naine. Maksaa joudut kuiteski ja paljo jos ravintolast käyt pokailee . Sillo tosi saanti ei oo varma ja joudut länkyttää ties mitä shittiä.
Joo olen harkinnut maksullista. Yhden nuoren opiskelijan jo löysin, mutta silti iso kynnys. Nyt mietin sitä että oleko pilalla normaaliin suhteeseen sen jälkeen. Siis nainen ei tod ole ihmiskaupan uhri.
Olen 189cm pitkä ja harteikas, varmaan voisi saada ilmaiseksikin, mutta kynnys liian iso. Siksi toi maksullinen opettaja olisi paras... mutta pilaako se mut?:)
Ajattelin että täältä saisi naisnäkökulmaakin asiaan.
Pitkä oot joo ja harteikas.. pelle sää oot vittu, etkä mitään muuta.
Iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hanki maksulline naine. Maksaa joudut kuiteski ja paljo jos ravintolast käyt pokailee . Sillo tosi saanti ei oo varma ja joudut länkyttää ties mitä shittiä.
Joo olen harkinnut maksullista. Yhden nuoren opiskelijan jo löysin, mutta silti iso kynnys. Nyt mietin sitä että oleko pilalla normaaliin suhteeseen sen jälkeen. Siis nainen ei tod ole ihmiskaupan uhri.
Olen 189cm pitkä ja harteikas, varmaan voisi saada ilmaiseksikin, mutta kynnys liian iso. Siksi toi maksullinen opettaja olisi paras... mutta pilaako se mut?:)
Ajattelin että täältä saisi naisnäkökulmaakin asiaan.Pitkä oot joo ja harteikas.. pelle sää oot vittu, etkä mitään muuta.
Kiitti. Ehkä musta pitäs tulla kirjailija kun keksin tälläisiä satuja? Hyvää joulua sullekkin!
Iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelin että täältä saisi naisnäkökulmaakin asiaan.Pitkä oot joo ja harteikas.. pelle sää oot vittu, etkä mitään muuta.
Kyllä tuolla pituudella saa suomessa naista, kaikilla tietämilläni pitkillä miehillä on nainen.
Minä taas olen lyhyt 177cm keho kuin veistos vuosien salin vuoksi ja naama Mark Walhbergin näköinen = en ole koskaan seurustellut. Pituus on kaiken A ja O. Sie luo illuusion naisen silmissä. Lihakset ja söpöt kasvot ei auta mitään. Onneksi lihaksissa on se hyvä puoli, että on itsellä hyvä ja vahva olo.
Vierailija kirjoitti:
Iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuolla pituudella saa suomessa naista, kaikilla tietämilläni pitkillä miehillä on nainen.
Minä taas olen lyhyt 177cm keho kuin veistos vuosien salin vuoksi ja naama Mark Walhbergin näköinen = en ole koskaan seurustellut. Pituus on kaiken A ja O. Sie luo illuusion naisen silmissä. Lihakset ja söpöt kasvot ei auta mitään. Onneksi lihaksissa on se hyvä puoli, että on itsellä hyvä ja vahva olo.
Tuskin ihan näinkään on. Ehkä olet liian ulkonäkökeskeinen? Saatko seksiä baareista kuitenkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso sika kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskin ihan näinkään on. Ehkä olet liian ulkonäkökeskeinen? Saatko seksiä baareista kuitenkin?
Naiset eivät kehtaa myöntää, että pituus ratkaisee.
Hyvää joulua sullekkin!
Ps. ei mua haittaa vaikka nainen olisi kokenutkin :) ei ole mitään traumoja siitä!