Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokematon 36-vuotias mies

Vierailija
24.12.2017 |

Eli tosiaan, olen jo tähän ikään päässyt ilman seksiä. Ihan hetero olen ja välillä kovatkin halut. Kohtalotovereita tai vinkkejä?

Hyvää joulua!

Kommentit (233)

Vierailija
21/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisella käyminen on todella vastenmielinen ajatus. En todellakaan koskaan olisi miehen kanssa, joka on käynyt hu0rissa. Hyi saasta.

Olen nainen ja kyllä, minulle tuo olisi kynnyskysymys.

Mikä siinä nyt on sitten niin vaikeaa ruveta ihan oikeaan suhteeseen naisen kanssa? Vai onko niin, että seksi kiinnostaisi, suhde ei?

En ymmärrä, miten voi edes olla mahdollista, että olisi säästynyt tuohon ikään. Ei ole luonto vetänyt tikanpoikaa puuhun? Vai oletko hyvin uskonnollinen? Et pidä naisista?

Nuorempana oli Roaccuttanin aiheuttamaa masennusta, ja pahimman jälkeen suoraan töihin varastolle. Vuorotyökin vie vapaa-aikaa ja miesvaltainen työpaikka. Ei kai se sen kummempaa vaadi. Jo 25-vuotiaana ajattelin että olen liian vanha aloittamaan mitään.

Joskus ajattelin että olen tosi epäonnistunut kun ei ole koulutustakaan ja kaipa mä rankaisin itseäni etten sitten etsinyt ketään...

Vierailija
22/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä AP selität?

Ensin valitat ettet oo ikinä saanu seksiä.

Sitten sanot että teininä sait ihan hyvin seksiä.

Olipa paskaa taas

En ole sanonut että olisin saanut teininä seksiä? Toi oli joku toinen kommentoija...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokemattomuua ei olisi ongelma, maksullisten käyttö kyllä.

Tätä aloitusta on taas vähän vaikea uskoa....

Miksi on vaikea uskoa? Varmasti on mun kaltaisia miehiä syrjäseuduilla.

Vierailija
24/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maksullisella käyminen on todella vastenmielinen ajatus. En todellakaan koskaan olisi miehen kanssa, joka on käynyt hu0rissa. Hyi saasta.

Mikä siinä nyt on sitten niin vaikeaa ruveta ihan oikeaan suhteeseen naisen kanssa? Vai onko niin, että seksi kiinnostaisi, suhde ei?

En ymmärrä, miten voi edes olla mahdollista, että olisi säästynyt tuohon ikään. Ei ole luonto vetänyt tikanpoikaa puuhun? Vai oletko hyvin uskonnollinen? Et pidä naisista?

Eli et vois olla suhtees miehen kans joka rehellisesti antaa rahat suoraa naiselle saadaksee seksiä, mut voisit olla suhtees miehe kans joka tarkoituksen mukasesti menee baariin pokailee naisia tarjoten näille _rahalla_ kaikenlaista saadaksee seksiä?

Jooh, ainaski toine noista on rehelline ja toine kieroilee sitä seksiä. 

Vierailija
25/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en voisi koskaan olla yhdessä miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa. Usein se tulee jossain vaiheessa muuten vaan puheeksi, ja mikäli pystyt/haluat valehdella niin se on ok. Itse en jaksa elää elämääni niin, että joistain asioista pitäisi valehdella omalle kumppanille.

Oma päätöksesi, itse en seurustelisi kanssasi sen jälkeen. Sen sijaan voisin aloittaa seurustelun ikäisesi neitsyen kanssa, olettaen että haluat parisuhteessa olevan seksiä.

Kaikkea hyvää sinulle, etköhän löydä ratkaisun ennemmin tai myöhemmin.

Terkuin 25-vuotias nainen.

Vierailija
26/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko ajatella hiukan vanhempaa naista, joka hellästi johdattaisi sinut lemmen saloihin. Ehkä et jännittäisi niin kovin. Neitsyydestä pitää vain hankkiutua eroon, niin minäkin tein.

Vierailija
27/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisitko ajatella hiukan vanhempaa naista, joka hellästi johdattaisi sinut lemmen saloihin. Ehkä et jännittäisi niin kovin. Neitsyydestä pitää vain hankkiutua eroon, niin minäkin tein.

Täällä mies kuka ei ole neitsyt, mutta ujouden takia ei ole päässyt harrastamaan seksiä vuosiin. Kyllä mulle kelpaa vanhempi nainen. Olen kerran ollut vanhemman naisen kanssa ja pidin todella paljon. Parasta seksiä ja minulla tuli hänen kanssaan automaattisesti dominoiva olo.

Vierailija
28/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en voisi koskaan olla yhdessä miehen kanssa, joka on käynyt maksullisissa. Usein se tulee jossain vaiheessa muuten vaan puheeksi, ja mikäli pystyt/haluat valehdella niin se on ok. Itse en jaksa elää elämääni niin, että joistain asioista pitäisi valehdella omalle kumppanille.

Oma päätöksesi, itse en seurustelisi kanssasi sen jälkeen. Sen sijaan voisin aloittaa seurustelun ikäisesi neitsyen kanssa, olettaen että haluat parisuhteessa olevan seksiä.

Niin ajattelinkin sen olevan kynnyskysymys monelle. Eihän tämä maksullinen mikään uhri tosin ole, eli omasta puolestani voisin kyllä käydä hänen opissaan. Tavallinen opiskelija joka valikoi asiakkaansa, tosin en tiedä olisinko hänen eka asiakas.

Se on itselle vaan iso kynnyskysymys kun en osaa. Ei voisi vaan seurustella heti, omasta mielestä siis :) hyvä saada eri näkökulmaa asiaan.

Vierailija
29/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo tietenkin voisin ajatella! Olen aina pitänytkin vanhemmista naisista, mutta missä voisi tälläisestä tilanteesta puhua? Netti ainut vaihtoehto. Miten vanha olet ja mistä päin?:)

Vierailija
30/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli et vois olla suhtees miehen kans joka rehellisesti antaa rahat suoraa naiselle saadaksee seksiä, mut voisit olla suhtees miehe kans joka tarkoituksen mukasesti menee baariin pokailee naisia tarjoten näille _rahalla_ kaikenlaista saadaksee seksiä?

Enpä tainnut sanoa noinkaan. Enkä ole tuollaisenkaan miehen kanssa onneksi ollut. Mutta eipä viedä ketjua pois ap:n asioista.

Vierailija
31/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme me miehet mitään naisilla tee, sillä silloin kun miehet rakastelevat niin naiset ovat vain tiellä ja parasta seksiä on kuitenkin itsetyydytys seksi, koska sitä saa harrastaa juuri silloin kun haluaa, niin pitkään kuin haluaa, tehdä mistä itse eniten tykkää ja tehdä sitä missä tahtoo.

Vierailija
32/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ajattelinkin sen olevan kynnyskysymys monelle. Eihän tämä maksullinen mikään uhri tosin ole, eli omasta puolestani voisin kyllä käydä hänen opissaan. Tavallinen opiskelija joka valikoi asiakkaansa, tosin en tiedä olisinko hänen eka asiakas.

Se on itselle vaan iso kynnyskysymys kun en osaa. Ei voisi vaan seurustella heti, omasta mielestä siis :) hyvä saada eri näkökulmaa asiaan.

Ja mistä tiedät, ettei ole uhri? Koska kaikki, mitä joku kirjoittaa netissä, on totta?

Vierailija
33/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen 36v mies. kirjoitti:

Emme me miehet mitään naisilla tee, sillä silloin kun miehet rakastelevat niin naiset ovat vain tiellä ja parasta seksiä on kuitenkin itsetyydytys seksi, koska sitä saa harrastaa juuri silloin kun haluaa, niin pitkään kuin haluaa, tehdä mistä itse eniten tykkää ja tehdä sitä missä tahtoo.

Ei kyllä mun kohdalla. Mä ainakin ihastun naisiin kovastikkin. Vaikka oli kavereita oli aina sellainen tyhjä olo ilman läheisyyttä.

Vierailija
34/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mistä tiedät, ettei ole uhri? Koska kaikki, mitä joku kirjoittaa netissä, on totta?

Ainakin ihan suomalainen opiskelija ja tekee kotikäyntejä. Mutta unohdetaan sitten hänet, en nyt vielä ole valmis pilaamaan mahdollistama suhdetta :)

Vierailija
35/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enpä tainnut sanoa noinkaan. Enkä ole tuollaisenkaan miehen kanssa onneksi ollut. Mutta eipä viedä ketjua pois ap:n asioista.

Et sanonut et mutta suurin osa miehistä on tehnyt tuota että mennään baariin tarkoituksena saada seksiä ja hyvin yleinen tapa lämmitellä naista on tarjota sille sitä ja tätä. 

Vierailija
36/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sanonut et mutta suurin osa miehistä on tehnyt tuota että mennään baariin tarkoituksena saada seksiä ja hyvin yleinen tapa lämmitellä naista on tarjota sille sitä ja tätä. 

Mäkin voisin kai tota tehdä... ei vaan ole ehkä paras eka kerta humalaisen baarista pokaaman naisen kanssa jota ei edes tunne :D

Oikeasti itse olisin halukkaampi tuon maksullisen kanssa harjoittelmaan, tietenkin mieluiten ilman maksua. Mutta mites otat tuollaisen aiheen puheeksi kenenkään kanssa?

Vierailija
37/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tosiaan, olen jo tähän ikään päässyt ilman seksiä. Ihan hetero olen ja välillä kovatkin halut. Kohtalotovereita tai vinkkejä?

Hyvää joulua!

Et ole vaan yrittänyt tarpeeksi. It's a numbers game.

Vierailija
38/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti ottaisin itselleni. Todellinen löytö, jos kaikki muu muuten natsaisi. Älä mtn maksullisia, kun on niitäkin jotka arvostaa savutustasi.

Vierailija
39/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti ottaisin itselleni. Todellinen löytö, jos kaikki muu muuten natsaisi. Älä mtn maksullisia, kun on niitäkin jotka arvostaa savutustasi.

Ok hyvä kuulla. Missä asut ja muut tiedot?:)

Vierailija
40/233 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä taas tulee AP:lle vilpitön peukku! Hieno homma, ettet ole lähtenyt bylsimään ketään vain siksi kun kaikki muutkin. Itsellä jonkin verran kokemusta vällyjen välistä mutta tästä eteenpäin polvet pysyy kiinni kunnes löydän sen Herra Oikean :) Hyvää Joulua!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi