Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi se, mitä mielenterveysongelmainen sanoo, on aina väärin

Vierailija
24.12.2017 |

Jos kerron, että lääkkeet lihottaa ja itse olen laihtunut lääkkeen vähentämisen jälkeen, on se selittelyä saatanan läski. ( Olen nyt normaalipainoinen)

Jos kerron, että minulla on hyvä elämä, on se kateutta ja selittelyä ja huomionhakua.

Jos kerron, että käyn muutaman kerran vuodessa psykiatrilla, on se verorahojen tuhlaamista ja pummausta (Käyn yksityisellä, josta haetaan Kela-korvausta jälkikäteen. En ole koskaan hakenut, sillä en tarvitse rahaa). Tämäkin on varmasti leuhkimista saatanan läski.

Minulla on yritys, jonka liikevaihto on 80 000 vuodessa. (Olen liian hyvätuloinen tai valehtelen).

Maksan veroja moninkertaisesti moniin muihin verrattuna. Sillä tuen yhteiskuntaa. (Älä leuhki, käytät kuitenkin rahat kaikkeen turhaan. Tai siis ei voi pitää paikkansa)

Minulla on kummipoika Afrikassa. Lähetän yhteisölle tukea joka kuukausi ja perheelle rahaa lehmiä varten (yrität ostaa hyväksyntää, eikä kiinnosta)

Tulkaas nyt alapeukuttamaan ja huutelemaan. Mielisairahashan sen ansaitsee. Tämähän on vain huomionhakuisuutta tai valetta. Joulumieltä kaikille!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, huomasin, että mielenterveysongelmaineN ei osaa edes kirjoittaa!

Vierailija
2/9 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää Joulua!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on argumentaatiovirhe.

Ad hominem -argumentin yleinen kaava on seuraava:

Henkilö X esittää argumentin A

Henkilön X ominaisuuksissa on jotain vastenmielistä

Siispä argumentti A on epätosi

Vierailija
4/9 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää joulua ap! Mussuta herkkuja ja nauti joulun tunnelmasta :)

Vierailija
5/9 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka sinulle valittaa? Miksi puhut tällaisista asioista ihmisten kanssa yleensäkin?

Vierailija
6/9 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka sinulle valittaa? Miksi puhut tällaisista asioista ihmisten kanssa yleensäkin?

No esimerkiksi tällä palstalla, jossa koetan selittää, että mielenterveysongelmaiset eivät ole automaattisesti ylipainoisia, saamattomia, valehtelevia pummeja. Mutta kai sekin on väärin 😄

Vierailija
7/9 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No esimerkiksi tällä palstalla, jossa koetan selittää, että mielenterveysongelmaiset eivät ole automaattisesti ylipainoisia, saamattomia, valehtelevia pummeja. Mutta kai sekin on väärin 😄

Mitä ihmeen väliä jonkun täysin tuntemattoman sanomisesta on?

Vierailija
8/9 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen väliä jonkun täysin tuntemattoman sanomisesta on?

Se kertoo yleisestä asenteesta.

Vierailija
9/9 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta aloitus vain kertoo palstalaisista. Varsinkin näin kun pienen tauon jälkeen tulen taas paikalle. Täällä menee helposti todellisuus sekaisin ja ihmisistä tulee niitä muita kyräileviä neurootikkoja, jotka onnistuvat juuri ja juuri pysymään normaalien kirjoissa, mutta joiden edellä mainittu asenne paljastaa että kaikki muumit eivät ole laaksossa sielläkään päässä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi