Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kutsunko vanhempani meille jouluksi vielä?

Vierailija
24.12.2017 |

asuvat noin puolen tunnin päästä. Meidän piti mennä perheenä sinne tänään mutta väärinkäsityksen vuoksi mentiinkin eilen. Vanhempani eivät ole koskaan olleet jouluna poissa omasta kotoaan. Olen vähän ajatellut että eivät tykkää olla poissa kotoaan, vaikka ovat jo iäkkäitä. Ovat kaksistaan. Meilläkään ei ole jouluna aattona ollut ketään kylässä.

toinen kysymys liittyy lahjoihin, olen ostanut isovanhemmille lahjat mutta ovat huonoja ottamaan lahjoja vastaan ja sanoivat ennen joulua ettei tarvitse ostaa mitään. Ovat vain paljon auttaneet meitä monin tavoin. Annanko silti lahjat vaikka voinkin itse pahoittaa mieleni kommenteista?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse sinä parhaiten vanhempasi tunnet, toimi sen tietämyksen ja oman fiiliksesi mukaan. Hyvää joulua!

Vierailija
2/12 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä heidät kylään. Minä ainakin tekisin niin. He päättävät sitten itse, tulevatko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko siis omista vanhemmistasi ja sitten omista isovanhemmistasi? 

Vierailija
4/12 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmistani puhun..

ap

Vierailija
5/12 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa ettette eilen puhuneet aaton vietosta

Outoa ettet ole jo antanut isovanhemmille lahjaa tai sopinut tapaamista

Vierailija
6/12 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että menee päivätkin sekaisin. 

Vierailija
7/12 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut vanhemmistasi kuin et tuntisi heitä lainkaan. 

Jos he haluavat viettää joulua kahden omassa kodissaan, "vaikka" ovat iäkkäitä, anna heidän tehdä niin. Pitkän elämän eläneinä heillä varmaan on kaikki se tavara, mitä he tarvitsevat. Olette kuitenkin jo ostaneet heille tavaraa, joten antakaa vain. Miksi ette vieneet lahjoja jo silloin vääränä päivänä kun menitte vanhempiesi luokse? 

Sinun mielipahasi on tässä ihan sivuseikka. Ellet keksi jouluna parempaa tekemistä, niin nokka solmuun vaan. Voit myös ottaa opiksesi: vanhempia ihmisiä voi ilahduttaa arjen apu, elämykset (leffassa tai teatterissa käynti), heidän toiveittensa kunnioittaminen ja muut aineettomat lahjat. Ja pitkin vuotta. 

Vierailija
8/12 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän tehdä oikein ja saan kuraa niskaani jouluna, yritän välttää ettei kenellekään tule mielipahaa jouluna!! Kait se on mahdotonta....tunnen vanhempani mutta en voi heidän ajatuksiaan lukea, ehken sitten tunne kuitenkaan tarpeeksi hyvin!!! Tänne ei kannata mitään näköjään koskaan kirjoittaa, olen kauan ollut poissa täältä palstalta ja olisi pitänytkin olla poissa. Vihaisia ihmisiä.

ap

Vierailija
9/12 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt kysyt heitä kylään, kai he osaavat sanoa ei? Siis tarkoitan, että kieltäytyvät, jos eivät halua tulla. Ja jos eivät tule, käyt viemässä lahjat. Harva loppuen lopuksi suuttuu lahjoista, vaikka onkin ne kieltänyt.

Vierailija
10/12 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet tietenkin sinne tänään, kun menit vahingossa vääränä päivänä ja tarkoitus oli tänään. On vielä noin lähelläkin.

Jos pelkäät lahjojen latistavan tunnelmaa, niin anna ne salaa siten, että kätket johonkin piilon ja laitat lähtiessä huomaamattomasti joulukortin johonkin helposti löydettävään paikkaan, josta selviää lahjojen sijainti. Avaavat ne sitten illalla itsekseen. (kortti vaikka viime hetken vessareissulla vessanpytylle kannen päälle)

Vierailija
11/12 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehän olivat toivoneet sua kylään tänään, mutta menit vahingossa eilen. No mene sitten tänään tietty uudelleen. Puolen tunnin matka ei oo mitään.

Vierailija
12/12 |
24.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vienyt sinne lahjoja eilen, ei tullut puhetta aaton vietosta, et osaa lukea ajatuksia etkä kaiketi edes kysyä mitään?