Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäiseksi olet jäänyt?

Vierailija
23.12.2017 |

Oletko osittain jäänyt johonkin vaiheeseen elämästäsi siten, että sen iän vaikutus ja vaikutelma on sinussa edelleen läsnä? Mikä ikä se on ollut? Tai palaatko ajatuksissasi johonkin ikään usein?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisesti ehkä noin 12 v.

Vierailija
2/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa että en koskaan saanut kokea nuorta naista eli sellaista 16-20v ikäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henkisesti ehkä noin 12 v.

Sama. Olen nyt 24

Vierailija
4/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palaan usein siihen, kun olin kolmekymppinen. En tiedä, näkyykö se päälle.

Vierailija
5/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

15v. Jännä että joku muukin on miettinyt näitä. Mistäköhän johtuu?

Vierailija
6/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan se on siellä jossain 16 ikävuoden paikkeilla...???

M 42

Vierailija
7/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni kolmekymppiseksi, en voi uskoa että olen 45.

Vierailija
8/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyy ikää niin meinaan aina vastata ensin 24, kunnes muistan että täytän jo 30 pian..

Vierailija
9/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

16v. Nyt olen 44v.

Vierailija
10/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

21-vuotiaaksi. Elämäni onnellisinta aikaa.

Vierailija
11/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 52-v. Koen itseni ainakin 6-kymppiseksi. 

Vierailija
12/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 (oikeasti 41)

Vierailija
13/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo monta vuotta ajatellut, että ihan kuin olisi jämähtänyt henkisesti 16-vuotiaan tasolle. Olen oikeasti 26. Käyn muuten edelleen Habbossa ja tunnen olevani "samalla tasolla" siellä olevan nuorison kanssa. Jos tulee puheeksi työelämä tai seurustelu, niin tunnen olevani ihan pihalla ja "lapsen roolissa", vaikka toinen puhuja olisi minua nuorempi.

Olen unissani usein vielä lapsuudessani, ehkä 14–17-vuotias. Unissani saatan seikkailla sisarusteni kanssa, ja hekin ovat unissa lapsia/nuoria. Ikämme toisiimme verrattuna täsmäävät, mutta jostain syystä meistä uniin päätyvät ne lapsuuden versiot.

Olen vanhentunut huomaamatta. Elämä menee nopeammin kuin ehdin pysyä perässä. En tee elämässä oikein mitään, mutta päivät kuluvat nopeasti. Hassua on se, että vaikka tunnen olevani henkisesti jäljellä vuosista, niin näytän ikäistäni vanhemmalta. Naamasta minua voisi luulla ehkä 35-vuotiaaksi.

Olen 26-v. nainen.

Vierailija
14/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on niin vanha, kuin hän tuntee olevansa, nainen niin vanha, miltä hän näyttää.

Vierailija
15/28 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppiseltä tuntuu monesti. Vaatetuskin jumahti mustaan hevanderihenkisyyteen silloin.

Nykyään tosin mustaa kauluspaitaa, joissa bändien logot pienenee ja pelkistyy vuosi vuodelta. Myös laadusta maksaa mieluummin kuin ostaa markan bändipaitaa.

Sellanen omasta mielestä hyvä pilke ja onnellisuus on myös niitä peruja. Tyytyväinen myös siihen valintaan, kun ei lastentekoharhaan lähtenyt. Nyt todella useat tutut eroavat ja tappelevat. Lapset kärsii eniten.

Tunne, että saa elää täyttä elämää ja saa tehdä omia valintoja keltään kyselemättä.

Myös työ on juuri nyt mieleinen. Palkka ei ole älytön, mutta eipä vituta töihinkään mennä, kun saa tehdä haluamaansa hommaa.

Naisetkin tuntuu vielä pyllistävän, jopa 10v nuoremmatkin.

Hyvää Joulua! M43v

Vierailija
16/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm,

Sanoisin et lukuunottamatta mood swingsejä jotka ovat aika teinimatskua (oma teiniaika meni kilpaurheillessa ja hikettäessä -> uskon et nyt aikuisiässä käyn nyt kierroksia senkin edestä..:-p), oon henkiseltä iältä aika vanha, pohdin eläkkeitä, perhe-elämän paineita (lähteäkö lastentekohommiin vai ei?), astumista oravanpyörään ja muuta "mukavaa". Kaikki on kauheen vakavaa ja stressaavaa. :C

Oon nätti 27 v nainen ja haluaisin olla jotenki nuorekkaampi henkisesti. Ehkä sitte vanhana ja ruttusena..

Vierailija
17/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun esikoinen on jo 23v. ja musta on tuntunut että olen ottanut äitiäni kiinni, tuntuu että äitini on siinä neljänkympin hujakoilla ja miten se muka on mahdollista että äiti on jo yli kuudenkymmenen ja minä yli neljänkymmenen. Toisaalta, en muista niin hyvin enää elämääni kaksikymppisenä siitä alkaa olla jo niin kauan aikaa, mutta en tunne olevani silti mikään "eri ihminen" mulla on nyt kolme lasta ja olen vaihtanut ammattiakin pariin otteeseen, muutin tähän kaupunkiin kolmekymppisenä. Toisten lapsista sen ajankulun näkee kun muistaa että siskon lapset on vielä pieniä, ja sitten tajuaa että vanhin on jo yläasteella.

Ruumiillisesti tunnen itseni ikivanhaksi ja huonokuntoiseksi, ja tuntuu että miten herranjumala tässä voisi vielä 30-40 vuotta heilua hengissä. En oleta eläväni kauhen vanhaksi, toivon vaan että ehtisin nähdä lapsenlapsia ennen kuolemaani.

Miehet varmaan todella usein jymähtää jonnekin nuoruuteen, ex-mies oli loppuaikoina mulle kuin teini ja minä jouduin vetämään äidin roolia vaikka hän oli oikeasti minua paljon vanhempi, kun minä aikuistuin niin se mies jäi taakse henkisesti, en halunnut hänestä itselleni lasta huollettavaksi.

N43

Vierailija
18/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunne-elämältä kun 15v ujo tyttö, en usko että kukaan voisi musta tykätä. Elämäntavoilta jo väsähtänyt 6-kymppinen.

Olen 39.

Vierailija
19/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

14-15 vuotias tietyllä lailla, kun ressaan asioista joita minulla ei ole ressattavana enään. Olen n28. 

Vierailija
20/28 |
25.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla olen yltänyt jopa 5-vuotiaan tasolle. Se oli kivaa.

MiesViisViis

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän