Minulla ei ole sukupuolta. Haluatko kysyä jotain?
Jo lapsuuteni alkuvaiheilla vanhempani opettivat minut elämään siten, ettei minun tarvitse kaartua perinteiselle mies/nainen linjalle. Satunkin olemaan sukupuoleton. Katsoin jo nuoruudessani isääni ja veljeäni (miehet) ja äitiäni (nainen) ja tunsin, etten ole samaa sukupuolta heidän kanssa. Se ei ollut vain ajatus tai mieltymys, vaan se oli ihan aito tunne, jonka havaitsin heti geneettiseksi.
Jos aihe mietityttää, kannattaa katsoa artikkeli Muunsukupuolisuus Wikipediasta!
Mutta piteimmittä puheitta, haluaisitko kysyä jotain? :)
Kommentit (121)
Olen kyllä itse transsukupuolinen, en muunsukupuolinen, mutta en oo koskaan ymmärtänyt sitä miksi alapäälle pitäisi keksiä joku erikoinen nimi. Emätin on emätin ja penis on penis, ei se silti tee kenestäkään naista tai miestä. Joskus jopa hieman hävettää, kun transnainen sanoo, että penis on vain ylikasvanut klitoris - ei se nyt ihan niin ole, klitoriksella ei voi siittää eikä virtsata. Testosteroni on kasvattanut klitoristani ja toki sängyssä nautin, että kumppani kutsuu sitä penikseksi, fakta kuitenkin on se, että kyseessä on klitoris. Eikä se määritä identiteettiäni. Kunpa määrittäisikin, silloin olisin saanut elää elämäni taviksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä itse transsukupuolinen, en muunsukupuolinen, mutta en oo koskaan ymmärtänyt sitä miksi alapäälle pitäisi keksiä joku erikoinen nimi. Emätin on emätin ja penis on penis, ei se silti tee kenestäkään naista tai miestä. Joskus jopa hieman hävettää, kun transnainen sanoo, että penis on vain ylikasvanut klitoris - ei se nyt ihan niin ole, klitoriksella ei voi siittää eikä virtsata. Testosteroni on kasvattanut klitoristani ja toki sängyssä nautin, että kumppani kutsuu sitä penikseksi, fakta kuitenkin on se, että kyseessä on klitoris. Eikä se määritä identiteettiäni. Kunpa määrittäisikin, silloin olisin saanut elää elämäni taviksena.
Tykkäätkö siitä kun mies rynkyttää sinua takaapäin perseeseen? Mitä vittua sillä on väliä onko sinulla penis tai vittu.
Ei ole olemassa mitään persettä! Se on takapropaeli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö siitä kun mies rynkyttää sinua takaapäin perseeseen? Mitä vittua sillä on väliä onko sinulla penis tai vittu.
Jos nyt olisi pakko valita, varmaan mieluummin rynkyttäisi takaapäin sinne perseeseen kuin edestä. Mutta en kyllä ole yhtään kiinnostunut anaaliyhdynnästä enkä oikein miehistäkään, olen hetero. Toisaalta en sulje pois sitä vaihtoehtoa, että nainen penetroisi emättimeni dildolla. Itselleni sillä on suurikin merkitys mitä haaroissa on, miehenä todellakin omistaisin mieluummin peniksen, sinä ehkä et.
Pissaatko istuen vai seisten? Miltä tuntuvat naistenvaivat?
Kuka keksi ketsupin?
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi ketsupin?
Naistenvaivat on kuukautiset. Fyysisesti tuntuvat samalta kuin miltä naisistakin tuntuu.
Hyviä kysymyksiä. Huomaa että wt-mammoilla on taas mielikuvitus juossut lääkemössö-annostuksen jälkeen :D
Vierailija kirjoitti:
Hyviä kysymyksiä. Huomaa että wt-mammoilla on taas mielikuvitus juossut lääkemössö-annostuksen jälkeen :D
Taitaa tässä olla ollut enemmänkin äänessä miehet...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina te wt-mammat syytätte miehiä kaikesta. Huomattu on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi ketsupin?
Naistenvaivat on kuukautiset. Fyysisesti tuntuvat samalta kuin miltä naisistakin tuntuu.
Tulehdukset ja muut hiivat ja endot sun muut.
Hassua kun jossain Unioniin liittyvässä tapahtumassa oli myös "sukupuoleton" joka kysymykseen kuinka usein ajattelee sukupultaan (or lack thereof) sanoi, että oikeastaan koko ajan. Ei omaan korvaani kuulosta kovin sukupuolivapaalta. Väitän itse olevan melkoisesti vapaampi.
Oletko työelämässä, äänestätkö vihreitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka keksi ketsupin?
Tulehdukset ja muut hiivat ja endot sun muut.
Hassua kun jossain Unioniin liittyvässä tapahtumassa oli myös "sukupuoleton" joka kysymykseen kuinka usein ajattelee sukupultaan (or lack thereof) sanoi, että oikeastaan koko ajan. Ei omaan korvaani kuulosta kovin sukupuolivapaalta. Väitän itse olevan melkoisesti vapaampi.
Täytyy lisätä, että vaihdevuosioireet on aivan valtava segmentti myös. 378 000 naista syö vaihdevuosihormoneja. Ei tämä ole keskustelu naistenvaivoista mutta sukupuolensa voi helposti päätellä siitä kenelle niitä tulee. Ei ne ihan sillä lopu, että päättää olla sukupuoleton.
Kaikki miehet on täällä wt-mammoja...
hihihi tätä palstaa kirjoitti:
Kaikki miehet on täällä wt-mammoja...
eli koko foorumin käyttäjäkunta?
Minulla on kusihätä. KYSYTTÄVÖÖÖ???!!!/!//!/
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt kovin sinä sukupuoleton.
Minua suorastaan oksettaa tämä nykyinen sukupuolineutraalisuuspaska.
Miksi normaalista koitetaan väkisin vääntää nykyään omituista ja kuvottavaa.
Valtaosa meistä syntyy mieheksi, tai naiseksi. Suurin osa ihmisistä on heteroita. Ehjä koti, jossa on äiti ja isä.
Nyt luen ihan liian usein näitä, että heterot onkin viallisia, perheessä on kaksi äitiä, eikä yhtään isää ja minunkin pitää hyväksyä asiointi unisex vessassa.
Olen pahoillani, mutta kuuttakymmentä käyvänä ja normaalin elämän nähneenä en vaan voi hyväksyä ja ymmärtää nykymenoa.
Ohis, mutta nämä kommentit ne vasta jotain aivan käsittämätöntä ovatkin. Tällaisten mielipiteiden mukaan normaali = se minkä minä käsitän oikeaksi, muu on väärää. Äitini on ikänsä jankuttanut näitä "ei ole normaalia, että tyttö haluaa pelata videopelejä" tai "normaalit miehet eivät pidä punaisesta väristä". Hittoako joku on sanomaan mikä on normaalia kenellekin?
Onko unisex -vessan käyttö joku valtava vaiva sinulle? Onko sukupuoli mielestäsi olennainen osa vanhemmuutta? Kerropa siis, ovatko yksinhuoltajat saatanasta seuraavia? Ehjä koti voi olla myös yh-vanhemman tai lesken.
Sapettaa nämä mummot, joista käpylehmät on paras juttu ja kaikki muutos ja kehitys on aunuksesta. Me tiedämme enemmän kuin koskaan ennen ja tällaiset jäärät höpäjävät silti edelleen susipareista ja "normaaleista" perheistä. Ei hyvää päivää.
T. Itsekin ihan hetero, mutta ei sydämeltään kylmä ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kukaan ole väittänyt, etteikö ihminen saisi kuvitella olevansa mitä tahansa.
Tuosta muunsukupuolisuudesta on vain tullut samanlainen muoti-ilmiö kuin homoudesta/lesboudesta.
Ikäväksi homme menee siinä vaiheessa kun keskenkasvuisille aletaan tuputtamaan päähän sukupuolettomuutta ja sekoitetaan herkässä isässä olevien lasten päitä asioilla joiden ei edes pitäisi kuulua heidän ajatusmaailmaansa.
Tuntuu että sitä tehdään tarkoituksella yhä nuoremmalle ikäluokalle ja yhteiskunnan asenteet tätä hämmentämistä kohtaan nousevat aina vain positiivisemmiksi, mitä enemmän päästään häiriityneet ihmiset saavat palstatilaa julkisuudessa (ja saavat he kun ovat vielä outoja) ja julkisilla varoilla hoidetaan psyykkisä sairauksia kirurgin veitsen avulla.
Eräs kirjoittaja epäili koko homman olevan jossain korkeammalla taholla junailtua ja alan kyllä olemaan pitkälle samaa mieltä.
Länsimaista yhteiskuntaa ja sen moraalisia arvoja ajetaan alas kiihtyvällä vauhdilla ja lopputulos nähtiin jo aikoinaan Roomassa.
Sairas yhteiskunta ei kauaa pystyssä pysy, sillä aina löytyy jokin terveemmille arvoille perustuva kansa, jonka on helppo valloittaa perversioissaan ja paheissaan rypev,ä itsekeskeisten omaa napaansa tuijottavien friikkien joukko.
Hajoita ja hallitse, mutta kuka?
10 pisteen vihje, Soros.
Hei kokeilepa muuttaa Venäjälle kaltaistesi ahdasmielisten lokeroijien joukkoon :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä kukaan ole väittänyt, etteikö ihminen saisi kuvitella olevansa mitä tahansa.
Tuosta muunsukupuolisuudesta on vain tullut samanlainen muoti-ilmiö kuin homoudesta/lesboudesta.
Ikäväksi homme menee siinä vaiheessa kun keskenkasvuisille aletaan tuputtamaan päähän sukupuolettomuutta ja sekoitetaan herkässä isässä olevien lasten päitä asioilla joiden ei edes pitäisi kuulua heidän ajatusmaailmaansa.
Tuntuu että sitä tehdään tarkoituksella yhä nuoremmalle ikäluokalle ja yhteiskunnan asenteet tätä hämmentämistä kohtaan nousevat aina vain positiivisemmiksi, mitä enemmän päästään häiriityneet ihmiset saavat palstatilaa julkisuudessa (ja saavat he kun ovat vielä outoja) ja julkisilla varoilla hoidetaan psyykkisä sairauksia kirurgin veitsen avulla.
Eräs kirjoittaja epäili koko homman olevan jossain korkeammalla taholla junailtua ja alan kyllä olemaan pitkälle samaa mieltä.
Länsimaista yhteiskuntaa ja sen moraalisia arvoja ajetaan alas kiihtyvällä vauhdilla ja lopputulos nähtiin jo aikoinaan Roomassa.
Sairas yhteiskunta ei kauaa pystyssä pysy, sillä aina löytyy jokin terveemmille arvoille perustuva kansa, jonka on helppo valloittaa perversioissaan ja paheissaan rypev,ä itsekeskeisten omaa napaansa tuijottavien friikkien joukko.
Hajoita ja hallitse, mutta kuka?
10 pisteen vihje, Soros.
Hei kokeilepa muuttaa Venäjälle kaltaistesi ahdasmielisten lokeroijien joukkoon :))
Takapajulan juntti ollut vauhdissa :D Samaa mieltä, Venäjälle mars mars.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina te wt-mammat syytätte miehiä kaikesta. Huomattu on.
Tuli vaan mieleen, kun yleensä joittenkin persepanovittusairasfriikki-ym.viestien takana vaan useimmiten on punaniskamies. Voin tietty olla väärässäkin.
Haistakaa propaeli!