Minulla ei ole sukupuolta. Haluatko kysyä jotain?
Jo lapsuuteni alkuvaiheilla vanhempani opettivat minut elämään siten, ettei minun tarvitse kaartua perinteiselle mies/nainen linjalle. Satunkin olemaan sukupuoleton. Katsoin jo nuoruudessani isääni ja veljeäni (miehet) ja äitiäni (nainen) ja tunsin, etten ole samaa sukupuolta heidän kanssa. Se ei ollut vain ajatus tai mieltymys, vaan se oli ihan aito tunne, jonka havaitsin heti geneettiseksi.
Jos aihe mietityttää, kannattaa katsoa artikkeli Muunsukupuolisuus Wikipediasta!
Mutta piteimmittä puheitta, haluaisitko kysyä jotain? :)
Kommentit (121)
Housujen välistä se totuus löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun jalkovälissä on?
Propaeli. Oma sukupuolielimeni ei ole miehen tai naisen sukupuolielin, vaan sillä on oma nimi ja eroava olemassaolon tarkoitus.
ap
Käytkö miesten- vai naistenvessassa? Ja miksi just jommassa kummassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Propaeli. Oma sukupuolielimeni ei ole miehen tai naisen sukupuolielin, vaan sillä on oma nimi ja eroava olemassaolon tarkoitus.
ap
Mikä propelli??
Vierailija kirjoitti:
Käyn paikoissa, joissa on sukupuolineutraalit vessat. ap
Mikä on henkilötunnuksesi toiseksi viimeinen merkki?
robo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mikä propelli??
Propaeli. Se on minun sukupuolielin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sellaisia on? En ole nähnyt yhtäkään.
Ikä on biologinen/virallinen sukupuolesi? Just say it already. Ymmärtääkseni se Suomessa vielä määritellään joko naiseksi tai mieheksi.
Vierailija kirjoitti:
robo kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Mikä propelli??
Propaeli. Se on minun sukupuolielin.
ap
No millainen se on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä sellaisia on? En ole nähnyt yhtäkään.
Helsingissä on. Kirjastoissakin olen huomannut.
ap
Olet bi-seksuaali seksimielessä?
Höpö höpö, kyllähän sulla joko naisen tai miehen sukupuolielimet ellei sitten käynyt niin huonosti, että sulle tuli sitten molempia, mutta intersukupuolisuus on harvinaista ja johtuu kehon kehityksen häiriöstä. Vaikka henkisesti tuntisit olevasi ns. ”sukupuoleton”, sulla on silti jomman kumman sukupuolielimet. Onhan Viimakin fyysisesti nainen vaikka, tuntee olevansa muun sukupuolinen.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kutsua itseäni biseksuaaliksi. Vaikka seksuaalisuuden suhteen en katso ihmisiä sukupuolen pohjalta vaan persoonallisuuden.
ap
Propaeli ei löydy edes googlettamallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Propaeli ei löydy edes googlettamallakaan.
Se on minun oma, uniikki sukupuolielin. Siksi sitä ei löydy. ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tykkää kutsua itseäni biseksuaaliksi. Vaikka seksuaalisuuden suhteen en katso ihmisiä sukupuolen pohjalta vaan persoonallisuuden.
ap
Eikö ulkomuoto sytytä siis?
Riisu housusi/hameesi, ota käteesi peili, levitä jalkojasi, suuntaa peili alapäähäsi ja se näky minkä peilistä näet, määrittelee kumpaa sukupuolta olet.
Olet joko mies tai nainen. Peruskoulun oletettavasti käyneenä tiedät mitkä ulkoiset tuntomerkit tähän viittaavat.
Se mitä pääsi sisällä tunnet, on aivan eri asia.
Voit tuntea itsesi ihan miksi vain haluat, vaikka tähtienväliseksi lähettilääksi ja usko tai älä, suomessa elää ihmisiä jotka uskovat asiaansa yhtä vankkumattomasti kuin sinä sukupuolettomuuteesi.
Yksi vaihtoehto tulee mieleeni jos todella tunnet olevasi omalaatuinen omassa ympäristössäsi.
Hijra järjestelmä, joka on suomessa vielä melko tuntematon käsite, mutta ammuunsukupuolisten päänsisäisten ongelmien lisääntyessä nopeammin kuin Sipilän rahankahminta omalle viiteryhmälleen, tästä voisi muodotua teille varteenotettava vaihtoehto sulautua ympäröivään yhteiskuntaan.
Suomi monikulttuuriseksi. Olet oikealla tiellä.
Ai niin se kysymys.
Onk sulla pippeli vai pimppi?
Ihminen on ihminen. Se mitä ruumiinaukoista menee sisään tai tulee ulos ei tee ihmisestä ihmistä. Olemme kaikki biologisia yksiköitä. Joku tykkää sinapista ja joku mansikoista.