Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla ei ole sukupuolta. Haluatko kysyä jotain?

Vierailija
23.12.2017 |

Jo lapsuuteni alkuvaiheilla vanhempani opettivat minut elämään siten, ettei minun tarvitse kaartua perinteiselle mies/nainen linjalle. Satunkin olemaan sukupuoleton. Katsoin jo nuoruudessani isääni ja veljeäni (miehet) ja äitiäni (nainen) ja tunsin, etten ole samaa sukupuolta heidän kanssa. Se ei ollut vain ajatus tai mieltymys, vaan se oli ihan aito tunne, jonka havaitsin heti geneettiseksi.

Jos aihe mietityttää, kannattaa katsoa artikkeli Muunsukupuolisuus Wikipediasta!

Mutta piteimmittä puheitta, haluaisitko kysyä jotain? :)

Kommentit (121)

Vierailija
41/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä planeetalta olet kotoisin? Mielenkiintoista kuulla, että kaukaisissa galakseissa on sukupuolettomia olentoja!

Vierailija
42/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Propaeli ei löydy edes googlettamallakaan.

Se on minun oma, uniikki sukupuolielin. Siksi sitä ei löydy. ap

Ei sukupuolettomalla voi olla sukupuolielintä. Määritelmällisesti kun "sukupuolielin" on sukupuolen määrittelevä elin.

Olet siis joko kolmassukupuolinen, nais- tai miespuolinen. Sukupuoleton et oman kirjoittelusi perusteella voi olla.

Siveliäämpää synonyymiä en tähän hätään keksinyt. Termiä sukupuolielin en edes käytä arkielämässä, vaan se on vain propaeli.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sun jalkovälissä on?

Propaeli. Oma sukupuolielimeni ei ole miehen tai naisen sukupuolielin, vaan sillä on oma nimi ja eroava olemassaolon tarkoitus.

ap

Sun sukupuolielin ei  tee sinusta yhtään mitään. Kaikki on DNAssa. Jos sulla on housuissasi vaikka vittukyrpä, niin se ei vielä kerro kenellekään mitään. Voit kiinnostua ihmisestä seksuaalisesti vaikka sulla olis pelkästään kolme persereikää alapäässäsi.

Vierailija
44/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Foliomyssyä kiristää...

Vierailija
45/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sun jalkovälissä on?

Propaeli. Oma sukupuolielimeni ei ole miehen tai naisen sukupuolielin, vaan sillä on oma nimi ja eroava olemassaolon tarkoitus.

ap

Sun sukupuolielin ei  tee sinusta yhtään mitään. Kaikki on DNAssa. Jos sulla on housuissasi vaikka vittukyrpä, niin se ei vielä kerro kenellekään mitään. Voit kiinnostua ihmisestä seksuaalisesti vaikka sulla olis pelkästään kolme persereikää alapäässäsi.

Menikö ny sekaisin sukupuoli/sukupuolettomuus ja seksuaalisuus?

Vierailija
46/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä kutsun omaa mulkkuani, yllätys ylläty mulkuksi, eikä tässä elämässä suurempia identiteettikriisejä ole vastaan tullutkaan. Jotkut naiset ovat kutsuneet koko miestä mulkuksi tai vitun idiootiksi, mutta eikös se epämääräinen määritelmä ole muiden kuin itseni ongelma.

Jospa lopettaisit sen propaelin räpläämisen ja ylenmääräisen siihen keskittymisen ja ottaisit homman hanskaan (älä loukkaanu kuvaannollisesti :-) ja jatkaisit elämääsi propaelisi kanssa.

Ehkä löydät joskus, vaikka sen vieraalta tähdeltä tulleen lähettilään ja propaelisi sopii hänen genoveseensa ja voitte perustaa perheen jossa ei sukupuolia tunneta ja kaikki kyselevät toisiltaan aamulla, minkä sukupuolinen sinä tänään olet nimetön tähtikulkija.

Vierailija
47/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suvussasi enemmänkin ongelmia mielenterveyden kanssa?

Vierailija
48/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Propaeli ei löydy edes googlettamallakaan.

Se on minun oma, uniikki sukupuolielin. Siksi sitä ei löydy. ap

Ei sukupuolettomalla voi olla sukupuolielintä. Määritelmällisesti kun "sukupuolielin" on sukupuolen määrittelevä elin.

Olet siis joko kolmassukupuolinen, nais- tai miespuolinen. Sukupuoleton et oman kirjoittelusi perusteella voi olla.

Siveliäämpää synonyymiä en tähän hätään keksinyt. Termiä sukupuolielin en edes käytä arkielämässä, vaan se on vain propaeli.

ap

Heh. "tähän hätään". Oletko jo montakin tuntia ollut "sukupuoleton"?

Vierailija
49/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No linkatkaa nyt kuva siitä propaelista, ennenkuin tämä trolli kuolee tylsyyteen.

Vierailija
50/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen susta Ufo., jolla ei ole mitään ulkopuolisia elimiä, ei edes persettä. Muumin ja ufon risteytys lähinnä.

Vierailija
51/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole mielenterveydellinen ongelma vaan aito biologisesti geneettinen identiteettituntemus. Tuntuu, että toistan itseäni täällä.

ap

Vierailija
52/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistelen jostain lukeneeni entisajan tukkikämpillä oleen jotain tuon tyylisiä "miehiä".

Tykkäsivät siivoilla ja laitella ruokaa savottajätkille, jotka ottivat antimet vastaan ja kutsuivat otuksia mulkkuemänniksi. Ehkä jotain muutakin karuissa oloissa, kenpä tietäis :-)

Vierailija
53/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ei ole mielenterveydellinen ongelma vaan aito biologisesti geneettinen identiteettituntemus. Tuntuu, että toistan itseäni täällä.

ap

Ymmärrän kyllä transsukupuolisia ihmisiä, mutta tämä menee jo ihan x-files osastolle. Onko koira sinulle koira vai vaan eläin? Onko tämmösiäkin tuntemuksia?

Vierailija
54/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua.

Vierailija
55/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se porukka mielisairaalassakin väittää. OLen Napoleon Bonaparte, eikä minulla ole mielenterveysongelmia. Eikö tuo homma mene jotenkin niin, että niin kauan kun yksilön sekavuustila ei häritse liiaksi yhteisöä, sen annetaan olla ja puhutaan persoonallisuudesta, mutta jos homma menee liallisuuksiin, niin sitten suositellaan hoitoon hakeutumista.

Tässä ammuunsukupuolisuuskeissi on kyllä mennyt yli hilseen.

Joa ääni päässä pakottaa ihmisen silpomaan itseään, viedään pakkohoitoon.

Jos ääni päässä kertoo miehelle, minä en ole mies, kaveri silvotaan yhteiskunnan rahoilla kirurgisesti.

Joku ei oikein täsmää.

Olet täysin oikeassa! Tämä tosin ei mene yli hilseen, sillä valtiovallalla on agenda tuhota verorahoin kaikki terve ajattelu tästä yhteiskunnasta. Sairastunutta porukkaa kun on paljon helpompaa hallita kuin tervettä.

Sellaiset miehet jotka räpläävät hameiden kanssa, he eivät muodosta itsenäisillä vahvoilla mielipiteillään mitään "uhkaa" valtiovallan päättäjien rajattomalle ahneudelle ja vaikka mekkomies jossain piipittäisikin, naurettaisiin sellainen vain kuoliaaksi!

Vierailija
56/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo lapsuuteni alkuvaiheilla vanhempani opettivat minut elämään siten, ettei minun tarvitse kaartua perinteiselle mies/nainen linjalle. Satunkin olemaan sukupuoleton. Katsoin jo nuoruudessani isääni ja veljeäni (miehet) ja äitiäni (nainen) ja tunsin, etten ole samaa sukupuolta heidän kanssa. Se ei ollut vain ajatus tai mieltymys, vaan se oli ihan aito tunne, jonka havaitsin heti geneettiseksi.

Tää on kyllä sikäli mielenkiintoinen, että varsinkin kun sanot että sinut on kasvatettu sukupuolineutraalisti, niin ei ole yllättävää että et ole kokenut olevasi samaa sukupuolta perheenjäsenesi kanssa. Nimittäin, kun sulla on siinä porukka poikia/miehiä, ja yksi nainen eli äitisi ja sitten on sinä itse, miten voisit siitä analysoida mikä äidissäsi on sitä äidin sukupuolta. En minäkään lapsena kokenut olevani äitini kanssa "samaa sukupuolta", äiti oli mua yli 30 vuotta vanhempi, hiukset oli eri väriä ja äiti ruskettui helposti, äiti tykkäsi shoppailla vaatteita ja minä en. Äiti teki oikeastaan pelkästään sellaisia asioita joita minä en tehnyt tai halunnut tehdä. Mutta missä se sukupuoli siinä on, ei missään. Saunassakaan en muuten nähnyt kovin hyvin minkälainen värkki kenelläkin on jalkojen välissä, kun aikuisilla oli niitä karvoja...

Tunteitaan ei myöskään voi havaita geneettisiksi. Kaikki tunteet on sitä ja eivät ole. Ihan oikeassahan sinä olet ollut, että et ole ollut samanlainen kuin äitisi. Tsemppiä jatkoon, mutta en vakuutu tästä.

Vierailija
57/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä ihmisillä on vaikeaa ymmärtää, että osa ihmisistä syntyy ilman kumpiakaan sukupuolielimiä. Tai molempien sukupuolielinten kanssa.

Ei se sukupuoli selviä housuihin katsomalla tai edes kromosomien määrästä. Monilla miehillä on naismaiset aivot ja monilla naisilla miesmäiset aivot. Eli niistäkään ei voida päätellä mitään.

Toisaalta, miksi sen pitäisikään selvitä, jos ihminen on itse vaan onnellinen?

Miksi pitää vaatteista tai vessassa käymisestä tehdä erikseen ongelma, jos ihmiselle itselleen siinä ei ole ongelmaa?

Ihminen saa itse päättää oman sukupuolielimensä nimen, se ei ole keneltäkään muulta pois. Enemmän tossa on järkeä, kuin joku nimittää omaa penistään pikkuveljeksi tai muuta ällöttävää.

Vierailija
58/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ihmeellinen on elämä muka tule telkkarista tänä jouluna?😮😮

Vierailija
59/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

No älä toista itseäsi täällä vaan etsi ihminen joka rakastaa sinua. Kukaan ei kiihotu sinun tryffeli-hunaja-mutteri-hyrrästäsi.

Vierailija
60/121 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä merkitystä sillä on? Minun mielestäni väkivalta on ainoastaan keino poistaa ärsyke. Ärsyke on erittäin usein yhteiskunnan luomaa. Jos joku ihminen sanoo sinulle, että homous on sairasta, niin sellainen ihminen pitää tappaa. Ja näitähän näyttää täällä Savossa riitävän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme