Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teini sai kilarin koska kiersimme pelaamisen jouluna

Vierailija
23.12.2017 |

Meillä käy paljon vieraita ja lisäksi käymme parissa paikassa. Teimme teinipojalle selväksi että nyt ei voi pelata. Jösses kun ovet paukkui!

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä.

Vierailija
2/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein 👍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei voi pelata? Ei kai teini ole kiinnostunut teidän tyhmistä tutuistanne? Sukulaisista vielä vähemmän. Teini muistaa tämän myöhemmin. Turha odottaa hoitokotiin käymään jouluna.

Vierailija
4/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä joulu on kaikkien juhla ja teini saa pelata halutessaan, tosin ainakin vielä viime jouluna raahautui pelaamaan yhteisiä lautapelejä ja väitti viihtyneensä.

Vierailija
5/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on aina hyvä olla täysin mielivaltainen vanhempi :D   

Vierailija
6/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini on jo addiktoitunut. Vieroitusoireet tulee olemaan karmeat. Se pilaa teidän kaikkien joulun.

Vierailija
7/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän että vierailen kanssa pitää seurustella ja kyläillessä ei roikuta kännykällä pelaamassa, mutta ei kai siihen nyt mene 24/7? Teini todennäköisesti inhoaa kaikkea tätä kyläilyhössötystä (minä olisin inhonnut, onneksi meillä tuli vain isovanhemmat illaksi kylään) ja haluaisi sen ulkopuolella rentoutua mielitekemisen parissa.

Vierailija
8/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen siitä saa kun ostaa lapsille jo pienenä pelikoneet. Niillä ei sitten ole muuta elämää. Sääliksi käy. Omat lapset onneksi toista maata, ei ole pelikoneita :)

Vierailija
9/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnelliseen ja tasapainoiseen lapsuuteen kuulu mitkään pelikiellot jouluna.

Vierailija
10/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion sanoa meidän 14v pojalle tänään että nyt pleikkari kiinni ja avataan vasta keskiviikkona.

Vierailija
11/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö sen teininkin kököttää vieraiden kanssa tuntitolkulla?

Kyllä meillä annetaan lasten olla omissa oloissaan jos tahtovat. Tulevat kyllä yhteiseen kahvipöytään ja jutustelevat vieraiden kanssa, mutta ei heidän tarvitse koko aikaa olla läsnä.

Vierailija
12/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin olisin kilahtanut. Vääntänyt hiki hatussa koulujuttuja koko syksyn ja sitten olisi aikaa rentoutua ja pelata, mutta ei

Vierailija
13/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä lapsesi on introvertti tai sosiaallisesti yliherkkä eikä halua kommunikoida muiden ihmisten kanssa etenkään väkinäisenä jouluna ja haluaisi mieluummin pelata pelejään joista tulee _hyvä olo_ mutta sinä kiellät sen koska haluat että lapsesi sosialisoituu väkisin muiden ihmisten kanssa juuri tiettynä päiväm. Fuk off v###n alistaja pakottaja natsi mielivaltanen päällepäsmäri.

ps. en pelaa

Vierailija
14/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa jouluruuan, lahjojen jaon ym. perinneaktiviteetin jälkeen kukin rentoutua haluamallaan tavalla. Vaikka sitten pelaamalla. Mun mielestä on väärin, jos vanhempi sanelee, että tää on kivaa ja ainoa oikea tapa viettää joulua ja meillä tehdään niinku mä haluun. Ei joulu ole suorittamista.

Vierailija
15/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä lapsesi on introvertti tai sosiaallisesti yliherkkä eikä halua kommunikoida muiden ihmisten kanssa etenkään väkinäisenä jouluna ja haluaisi mieluummin pelata pelejään joista tulee _hyvä olo_ mutta sinä kiellät sen koska haluat että lapsesi sosialisoituu väkisin muiden ihmisten kanssa juuri tiettynä päiväm. Fuk off v###n alistaja pakottaja natsi mielivaltanen päällepäsmäri.

ps. en pelaa

Pelikieltoon tuollaiset hippiäiset, niin oppivat avoimiksi ja sosiaalisiksi ihmisiksi.

Vierailija
16/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ps. en pelaa

Pelikieltoon tuollaiset hippiäiset, niin oppivat avoimiksi ja sosiaalisiksi ihmisiksi.

Eli yrität pakottaa muut siihen muottiin mihin itse haluaisit heidän olevan? Kunnon mielivaltanen natsi. Introvertti on introverti. Opi hyväksymään erillaisuus pelle.

Vierailija
17/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti palstailee av:lla ja lapsilta kielletään pelaaminen. Menes nyt ap suorittamaan sitä joulua.

Vierailija
18/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ps. en pelaa

Eli yrität pakottaa muut siihen muottiin mihin itse haluaisit heidän olevan? Kunnon mielivaltanen natsi. Introvertti on introverti. Opi hyväksymään erillaisuus pelle.

Hö, ei ainakaan minun nuoruudessani ollut mitään introvertteja. 

Vierailija
19/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten muutkin on sanonut, kai sitä voisi olla vähemmän ehdoton? Kyllä teinilläkin pitää olla jouluisin omaa aikaa ja aikaa tehdä mitä itse haluaa tehdä. Sukulaisten kanssa pönöttäminen on nuorelle usein aika puuduttavaa, kun puheenaiheetkin on usein jossain aikuisten jutuissa. Anna vähän armoa.

Vierailija
20/26 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä potkisin seinät mäsäx jos en saa pelaa. Mua ei kiinnosta yhtään patsastella vieraille. Haluun olla omas huonees pelaa huppu päässä nösöt huulessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi