Teini sai kilarin koska kiersimme pelaamisen jouluna
Meillä käy paljon vieraita ja lisäksi käymme parissa paikassa. Teimme teinipojalle selväksi että nyt ei voi pelata. Jösses kun ovet paukkui!
Kommentit (26)
Playboy kirjoitti:
Mä potkisin seinät mäsäx jos en saa pelaa. Mua ei kiinnosta yhtään patsastella vieraille. Haluun olla omas huonees pelaa huppu päässä nösöt huulessa.
No sinä nyt oletkin tuollainen nuori nitropertti vai mikä vertti se nyt olikaan?
Viime jouluna sisko ja miehensä teki saman tempun 15v pojalleen eli ehdoton pelikielto, nyt seurustellaan vieraiden kanssa. Ja niin se teinipoika avautui tädilleen siitä, miten isällä on toinen nainen ja miten pahalta se hänestä tuntuu. Täytyy myöntää, että kahvipöydässä tunnelma oli aika lailla outo sen jälkeen. Sisko itki ja isä väitti pojan valehtelevan, mihin taas meidän äiti eli "pettäjän anoppi" totesi, ettei nuoret tuollaisista valehtele, ei ihme, että pojalla on joulu pilalla.
Ehkä olisi kannattanut antaa pelata vapaasti sen sijaan, että päätyivät parisuhdeterapiaan.
Vierailija kirjoitti:
Viime jouluna sisko ja miehensä teki saman tempun 15v pojalleen eli ehdoton pelikielto, nyt seurustellaan vieraiden kanssa. Ja niin se teinipoika avautui tädilleen siitä, miten isällä on toinen nainen ja miten pahalta se hänestä tuntuu. Täytyy myöntää, että kahvipöydässä tunnelma oli aika lailla outo sen jälkeen. Sisko itki ja isä väitti pojan valehtelevan, mihin taas meidän äiti eli "pettäjän anoppi" totesi, ettei nuoret tuollaisista valehtele, ei ihme, että pojalla on joulu pilalla.
Ehkä olisi kannattanut antaa pelata vapaasti sen sijaan, että päätyivät parisuhdeterapiaan.
Tää oli kyl hyvä.
Miksi edes ostaa leluja tai pelikoneita jos niitä ei saa käyttää kuten itse tahtoo. Suostuisko aikuiset siihen että joku rajoittaisi heidän intohimojaan oli ne sitten mitä tahansa. Mulla on neljä jo aikuista lasta ja jokaisen peliaddiktiokausi on mennyt ohi ihan omia aikojaan kun en ole mokomia tyhmiä kieltoja asettanut. No tottakai kouluhommat ja muut on pitänyt hoitaa mutta vapaa-aikoinaan ovat saaneet tehdä mitä tahtoivat. Se nyt vaan on maailma erilainen kuin meidä käpylehmänuoruudessa ja pelit on usein myös sosiaalista kanssakäymistä kaukana oleviin kavereihin.
Sinä olet järjestänyt vieraita, joten heidän viihdyttämisensä on sinun vastuullasi, ei teinisi. Miksi teinin tarvitsisi pönöttää sinun ja vieraidesi kahvipöydässä? Vai onko teillä tapana, että sinäkin pönötät huoneen nurkassa, kun teinilläsi on kavereita kylässä ja he esim. pelaavat?