Huomenna tähän aikaan meillä on jo lahjat avattu
Ja vietämme rauhallista joulua omassa kodissamme neljästään. Miksi tämä ahdistaa sinua?
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Tutkaile sydäntäsi. Mitä haet tällä aloituksella
Haluaisin ymmärtää ihmisiä, joita ahdistaa se että jossain toisessa perheessä vietetään joulua erilailla kuin heidän omassaan. Aina ennen olen luullut, että muutaman tunnin ero pakettien avaamisessa ei liikuta ketään, mutta täällä olen huomannut että joillekin aiheuttaa rajujakin reaktioita.
Nyt ap:lla ei ole kyllä mitään omaa elämää jos tälläinen asia mietityttää.
Huomenna tähän aikaan alamme hiljentyä kun Turku julistaa joulu rauhan. 500 eu tiedossa ja muuta en halua.
Ei niitä lahjoja aamulla pidä jakaa. Iltapäivällä vasta.
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan, mutta ei kyllä ole niilläkään jotka jaksavat kauhistella toisten jouluperinteitä ja alapeukuttaa jokaista joka toimii eri tavalla kuin itse.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällainen sääntö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tällainen sääntö?
Ei mistään.
Illallahan ne lahjat avataan. Ei Joulupukki tule aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin ymmärtää ihmisiä, joita ahdistaa se että jossain toisessa perheessä vietetään joulua erilailla kuin heidän omassaan. Aina ennen olen luullut, että muutaman tunnin ero pakettien avaamisessa ei liikuta ketään, mutta täällä olen huomannut että joillekin aiheuttaa rajujakin reaktioita.
Et sinä halua ymmärtää vaan haluat rajuja reaktioita kuten lopuksi kirjoitat.
Miksi ihmeessä?
Ymmärrän että entisaikoina joulun viettoon ja lahjoihin on päästy vasta illalla kun maatilan työt on tehty ja lehmät lypsetty. Mutta mikä ihme saa nykyihmisen uskomaan että lahjoja saa avata vasta illalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?
Niin niin, sinähän se tietysti taas tiedät paremmin 😂
En ole vielä edes paketoinut. Paketoin varmaan juuri ennen kuin ne avataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan, mutta ei kyllä ole niilläkään jotka jaksavat kauhistella toisten jouluperinteitä ja alapeukuttaa jokaista joka toimii eri tavalla kuin itse.
Kuka haluaa kauhistella. Ap teki aloituksen haastaakseen riitaa. Ihan normi provosointia
Älkää antako hänelle sitä mitä hän toivoo!
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että entisaikoina joulun viettoon ja lahjoihin on päästy vasta illalla kun maatilan työt on tehty ja lehmät lypsetty. Mutta mikä ihme saa nykyihmisen uskomaan että lahjoja saa avata vasta illalla?
Mikä ihme saa jnkun tekemään erilailla kuin Minä????
Vierailija kirjoitti:
Ja vietämme rauhallista joulua omassa kodissamme neljästään. Miksi tämä ahdistaa sinua?
Okei, kiitos tiedosta. Harmi vaan kun ei kiinnosta tippaakaan. Hyvää joulua kuitenkin!
Sepä mukavaa.
Meillä lahjat on aina jaettu aikaisintaan alkuillasta. Nykyään kun joulu on aikuisten kesken (kun vvielä ei ole lapsia kellään meistä sisaruksista) lahjat jaetaan illallisen jälkeen joskus 21 tietämillä. Itse lapsena rakastin sitä oottamista aattopäivänä, siinä oli niin oma tunnelmansa :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä?Niin niin, sinähän se tietysti taas tiedät paremmin 😂
Koita vähän viilata aloitusta, jos tosiaan haluat ymmärtää erilailla ajattelevia.
Lahjat kuuluu avata vasta illalla viimeisenä ennen iltatoimia ja nukkumaanmenoa.