Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet poistanut jonkun Facebook-kavereistasi?

Vierailija
22.12.2017 |

Kysymys otsikossa. Itse olen poistanut mm. ihmisiä, joiden kanssa en ole enää missään tekemisissä tai jotka eivät näytä päivittävän sivuilleen mitään. Pari tuttua miestä olen poistanut saatuani heiltä pakit. Kerran poistin entisen työkaverin, joka kirjoitteli ilmeisesti humalapäissään omituisia ja rivoja kommentteja postauksiini. Rasittavia päivityksiä kirjoittelevia ihmisiä en poista, lakkaan vain seuraamasta heitä. Rasittavia päivityksiä ovat esim. jatkuvat oman lapsen kehumispäivitykset tai toistuvat samansisältöiset raportit lemmikin tekemisistä.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen jonka päivitykset käsittelivät vuodesta toiseen siivousta, pyykinpesua ja lemmikkieläimen edesottamuksia (Katsokaas minkä herkkuruuan ostin turrelle tänään.. yksinäinen ihminen ja 1-2 koneellista pyykkiä joka päivä, wtf) Välillä käyn tosin katsomassa sivuillaan päivityksiä jos on tosi tylsää :D Että montako koneellista tällä viikolla :D

Vierailija
22/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset jotka dissaa tosi elämässä. Välillä tuntee ja on kaveria välillä ei suurinpiirtein tervehdi. Liian kuluttavaa pelailua. Poistan kavereista ja irlkin olen tekemisissä enään pakolliset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen joka lakkasi pitämästä yhteyttä vaikka olimme nuorena hyviä kavereita. Lakkasi tosin muihinkin. Hänen oli ilmeisesti vaikea kestää kun muut saivat perheitä ja muita normaaleja asioita ja hän vain jatkoi kakskymppisen elämää. Enpä tiedä.

Myös mielenterveysongelmaisen sukulaisen poistin. Oman jaksamisen vuoksi.

Joiltain olen vaan laittanut ettei päivitykset näy. Yksi joka postasi joka päivä jotain eläinsuojeluvikinää. Yhden joka kirjoitti päivän jokaisen tapahtumansa ja draamaili kerran kuussa kuinka vanhempien kuolema (yli 20 v sit) teki hänestä vahvan. Ei vaan jaksa.

Vierailija
24/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin miespuolisen työkaverini, johon oli pitkään kuolettavan ihastunut ja joka ei sitten lopulta kuitenkaan halunnut minusta mitään. En kestänyt sitä, kun aina hänen ollessaan online odotin, että hän kirjoittaisi minulle jotain. Olemme joskus humalassa jossain jatkoilla suudelleet ja vaihtaneet filrttailevia viestejä FB:ssä, kunnes mies ihan yhtäkkiä viileni eikä halunnutkaan enää mitään. Parempi etten näe hänen elämästään mitään eikä hän näe minun.

Vierailija
25/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on keskimäärin noin 30 fb-kaveria. Yhden olen poistanut. Lähisukulaisen, jonka kanssa muutenkin aina ollut sukset ristissä, ja lopulta hän teki teon jota en voi koskaan unohtaa enkä antaa anteeksi. Ei minulle, mutta toiselle rakkaalle perheenjäsenelle.

Minun ystäväni on tarkoin valittu. Ei yhtäkään jonka kanssa en tuntisi minkäänlaista sielun sukulaisuutta, olkoot työkaveri, tuttava, kuka tahansa. 

Vierailija
26/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden kanssa jouduin aina mystisesti riitaan, vaikka vaan yleisesti kommentoin jotain, että "kiva juttu". Miten niin kiva, mitä koitat tuolla sanoa, yritätkö ärsyttää? Mikä sua vaivaa, etkö voi vastata. Jne jne jne. 

Toisen poistin, kun vuosikymmeniä fiksuksi luulemani ihminen (olen vasta itse mennyt Facebookin pari vuotta sitten) paljastuikin facejutuissaan rasistiksi ja öyhöttäjäksi. 

Vierailija
27/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole poistanut ketään. Ei tarvitse kun en enää seuraa ketään kaveria tai tee päivityksiä. Käytän facebookia vain viestittelyyn ja tapahtumailmoitusten seuraamiseen.

Vierailija
28/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin yhden rasistin joka jakoi kokoajan Mv-lehti juttuja ja oli tyhmä kuin saapas. Oli kaverin kaveri joten pystyin poistamaan.

Erästä tuttua en voi poistaa koska meillä on niin paljon yhteisiä kavereita ja hän itkee Facebookissa miksi hänet poistetaan kavereista :D syy on se että hän on tosi negatiivinen ja päivittää vain negatiivisista aiheista. Haukkuu itseään ja kerjää huomiota. Laitoin vain seuraamisen pois ettei jutut tule etusivulle.

Vierailija
29/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistanut kaikki negatiiviset ihmiset. Yksikin esitti facessa elävänsä niin ihanaa elämää, mutta todellisessa elämässä valitti yksinhuoltajan elämästään kyllästymiseen asti.

Vierailija
30/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistanut ne, jotka alkoivat haukkua minua seinälläni... niitä on ällistyttävän paljon ja sellaiset setämiehet, jotka julkaisevat facessa alastomien naisten kuvia tms törkeitä kirjoituksia.

Vierailija
31/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin koko FaceBookin. Nyt tiedän ketkä minusta oikeista välittävät edes sen vertaa että käyttävät omaa rahaansa puhelinlaskun 6sentin teksivietin muodossa ottaakseen yhteyttä.

Vierailija
32/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo ikinä poistanut yhtäkään. Joskus jotkut on ärsyttäviä, mutta selaan ohi vaan.

Aika moni on kuitenkin poistanut minut. Luulen sen johtuvan siitä, etten ole ollut kyseisten tyyppejen kanssa enää missään tekemisissä muuten. Lisäksi päivitän mitään aika harvoin.

Silti siitä tulee jotenkin kurja mieli joka kerta. Että minä en ollut tarpeeksi hyvä, kun toikin poisti minu. En kiinnostava enkä tarpeellinen.

Kauheaa, miten tollaset asiat vaikuttaa mieleen.

Vierailija
33/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutaman olen poistanut, kun ei olla enää tekemisissä eikä ollut oikeen mitään syytä tai kiinnostusta seurata kuulumisia.

Pari sellaista jatkuvasti rasistisia/valittavia/huuhaatiede- juttuja postaavaa ihmistä olen poistanut, en jaksanut enää niitä juttuja.

Vierailija
34/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
35/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan, jos toistuvasti jättää reagoimatta merkittäviin asioihin (esim. oma sisko ei ole kommentoinut mun raskausuutista mitenkään, millään foorumilla, edes tekstiviestitse -> poisto). Samoin jos tulee tunne, että joku on kiinnostunut mun elämästä ns. juorujen tasolla, muttei osoita aitoa ystävyyttä tai kiinnostusta tosielämässä.

Vierailija
36/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden tyypin päivityksistä paistoi läpi, ettei hän usko että raiskarimaahantunkeutujat pelastavat meidät työvoimapulalta. Harhaoppinen paska.

Vierailija
37/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ainoan olen poistanut, olin pakkomielteisen ihastunut ja katson tehneeni sen oman mielenterveyden ylläpitämisen vuoksi, koska meni niin överiksi se stalkkaus.

Vierailija
38/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita

-ei olla nähty vuosiin

-pakollinen kaveri työpaikalta,työpaikka

vaihtui joten pystyi poistamaan,useita

-puhuu paskaa

-onkin täysi idiootti

-stalkkeri

Vierailija
39/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin myös yhden, jonka julkaisut olivat aina jotain järkyttäviä lapsen tai eläimen rääkkäystapauksia, kuvan kera. Aikuinenkin kelpasi, jos juttu oli tarpeeksi hirveä.

Hänellä oli ihmekäsitys, että on yksin maailmassa vaikka hänellä oli ystävällinen puoliso ja lapsia. Minut hän kuvitteli tuntevansa hyvin ja että olemme ystäviä, vaikka oikeasti hän ei halunnut kotoaan poistua muuten kuin perheensä kanssa.

Kun "ystävyys" rupesi muuttumaan komenteluksi, tyyppi sai lähteä.

Vierailija
40/59 |
23.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistan kaikki natsit, jotka jauhaa valheellista "suomella ei ole varaa kaikkeen maailmassa" -agendaansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi