Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet poistanut jonkun Facebook-kavereistasi?

Vierailija
22.12.2017 |

Kysymys otsikossa. Itse olen poistanut mm. ihmisiä, joiden kanssa en ole enää missään tekemisissä tai jotka eivät näytä päivittävän sivuilleen mitään. Pari tuttua miestä olen poistanut saatuani heiltä pakit. Kerran poistin entisen työkaverin, joka kirjoitteli ilmeisesti humalapäissään omituisia ja rivoja kommentteja postauksiini. Rasittavia päivityksiä kirjoittelevia ihmisiä en poista, lakkaan vain seuraamasta heitä. Rasittavia päivityksiä ovat esim. jatkuvat oman lapsen kehumispäivitykset tai toistuvat samansisältöiset raportit lemmikin tekemisistä.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän eron jälkeen. Lisäksi eksän serkun joka rupesi ulisemaan "miksi jätit ihanan miehen" ja lopulta kaikki eksän sukulaiset.

Vierailija
2/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyty treffeillä pari kertaa, ei muuta yhteyttä sen jälkeen. Jotain valokuvausprojekteihin liittyviä juttujen 'kavereita'.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden poistin, koska olin liian ihastunut. Toisen poistin, kun se laittoi mauttomia 'eroottisia' kuvia ja esitteli wt-elämäänsä. Yhden poistin mustasukkaisen tyttöystävän vaatimuksesta. Syitä riittää.

Vierailija
4/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oikeastaan muita syitä kuin, että tajusin oman lapseni kiusaamisen kautta (siis oikeasti) olevani omien lapsuuden kiusaajieni kanssa facekavereita (mikä ihme on vaivannut, että olen moiseen mennyt - siis kaveeraan kiusaajieni kansa?!) Ja että 200 fb-kaveria (olen nirso hyväksymään ketään enkä juuri pyydä) ja tykkäyksiä saan 20-30 per päivitys. En pröystäile, elvistele enkä selitä lapsistani. Olen skipannut tyypit, jotka eivät missään vaiheessa peukuta. Mitä sellaisilla tekisin???

Vierailija
5/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin työkaverin, joka ei tervehdi, ei puhu minulle mitään töissä eikä vastaa työasioita koskeviin meileihin. En näe hänen päivityksiään, tai ehkei hän päivitä mitään, en tiedä. En halua enää jakaa ajatuksiani tai tietoja henk.koht. elämästäni kyseiselle henkilölle.

Vierailija
6/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun tunteilla pelattiin.

Vierailija
7/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksän ja sen sukulaisen.

Ja yhden, joka levitteli ihan kaiken julkaisemani ihmiselle jonka en halunnut tietävän itsestäni mitään.

Vierailija
8/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen poistanut kaikki, jotka julkaisevat vihapostia tai käyttävät lähteinään jotain mv-, magnettimedia tai muuta huuhaajulkaisua.

Vierailija
9/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin kaverin, koska hän paljastu fanaattiseksi vihreäksi ja autojen vihaajaksi. Kummasti kyllä olisi kyyti kelvannut sinne, tänne ja tuonne..

Vierailija
10/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset joiden päivitykset koskevat vain ja ainoastaan lastensa tekemisiä ja sanomisia

Vierailija
11/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin ne peräkammarin pojat ja someaktiivit setämiehet, jotka tykkäilivät puolialastomien tyttösten kuvista joista sitten etusivu täyttyi.

Vierailija
12/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapauskohtaisesti, ihan miten aiheelliseksi näen.

13/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en jaksa lukea jonkun typeriä tekstejä niin joko poistan kamuista tai klikkaan vaan ”älä seuraa tätä henkilöä” enkä enää näe niitä julkaisuja. Näin joudun tekemään esim. silloin, jos kyseessä on joku pakollinen läheinen. Hyvät välit täytyy pitää, mutta ei jaksa aamulla ensimmäiseksi lukea jonkun vajukin juttuja. :D Näitä on siis vaikka omat tai miehen sukulaiset, kummaltakin puolelta kyllä löytyy. :D

Vierailija
14/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen poistanut kaikki, jotka julkaisevat vihapostia tai käyttävät lähteinään jotain mv-, magnettimedia tai muuta huuhaajulkaisua.

Eli poistit kaikki toisinajattelijat,en itsekään välitä noista,mutta luulen että kaverisi taitavat olla enimmäkseen pohjois-koreasta

Vierailija
15/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei osannut käyttäytyä, ei kuunnellut ja lähetteli sekavia viestejä. 

Vierailija
16/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin yhden kaverin joka ei kirjoittanut koskaan mitään.

Toisen poistin koska oli itsetunto-ongelmainen ja huomiohuorasi joka päivä netistä etsimiään "hauskoja kuvia" saadakseen kommentteja.

Itseni poistin Facebookista kun kännissä kirjoitin rakastavani esimiestäni jota en todellakaan rakastanut.

Vierailija
17/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En poistele kavereita. Joskus saatan laittaa jonkun restricted-listalle syystä, että emme tunne enää / tunsimme joskus vuosia sitten vain hetken aikaa, enkä halua jakaa liikaa tietoa itsestäni sellaisille tutuille, joihin en voi luottaa. Minusta Facebook on kuitenkin parhaimmillaan tilanteissa, joissa yllättävä vanha tuttu postaa jotain tärkeää, pyytää apua asiassa jossa juuri minä osaisin auttaa, tarjoaa sopivaa työtä (minulle tai jollekin tutulleni sopivaa), tai vaikkapa muuttaa ulkomaille samaan maahan, jossa itse oleskelen yms., joten miksipä poistelisin ketään. Minut on kyllä poistettu varmaan noin 30-50 kertaa. En ole itse aktiivinen Facessa, kenties siinä syy. Minusta on myös mielenkiintoista nähdä uusien tuttavien kanssa yhteiset tutut, se kertoo yllättävän paljon ihmisestä. En näkisi mahdollisia varoitusmerkkejä, jos olisin itse poistanut kaikki idiooteiksi paljastuneet ihmiset kaverilistaltani.

Täysin tuntemattomia ihmisiä en kylläkään listalleni edes hyväksy.

Vierailija
18/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin tyypin, joka oli rasisti ja jakoi rasistivalheita facessa. Piilotin feediltä pari tuttua, jotka postasivat monta kertaa päivästä niiden lapsista mitättömiä juttuja.

Vierailija
19/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistin viimeksi ystävän joka turun puukotuksen jälkeen alkoi hokemaan miten puukottajaa täytyy ymmärtää ja että puukottaja oli pakotettu siihen.

Vierailija
20/59 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menee välit poikki tai hlö lakkaa noteeraamasta mitään tekemisiäni, emme soita emmekä tapaa kuin mun aloitteesta.

Ylipäänsä ihminen joka ei koskaan vaivaudu eikä osoita kiinnostusta. Mustakin on näet kiva että joku ottaa yhteyttä silloin ku mä en jaksa.

Ei ole mikään loputtomiin kelpaava selitys, että "mä oon niin huono ottamaan yhteyttä"

Mulla on vanha kaveri, joka on ilmeisesti päättänyt tappaa itsensä työllä. Hänellä ei ole aikaa kuulemma edes lähettää 2 sanan tekstaria pissalla istuessaan. Hän on ylpeä työmoraalistaan ja sairastunut jo pariin krooniseen tautiin. Tänä vuonna häneltä tuli joulukortti, ja ymmärrän että kyseessä on harvinainen suosionosoitus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi