Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatteko raaputusarpoja lahjaksi? Haittaisiko teitä jos joku voittaisi jotain? Vuosia sitten kaverini voitti lahjastani 20t, muistelen sitä yhä jouluisin katkerana

Vierailija
22.12.2017 |

Vaikka tuosta on jo vuosia aikaa, mutta yhä tuo tulee jouluisin ärsyttävästi mieleen, kun joka nurkalla myydään raaputusarpoja lahjaksi. Joku sellainen joulupaketti se oli, josta voitto tuli. En edes tiedä, mistä niistä arvoista se voitto tarkalleen ottaen tuli, koska kaveri laittoi silloin vaan heti aattona lällätysviestin voitostaan. Yllättävän paljon se sieppasi ja sieppaa vieläkin. Itsekin olen paljon saanut kaikenlaisia arpoja lahjaksi ja ostanut niitä itsekin, mutten ikinä ole voittanut niistä kahtakymppiä enempää. Sitten juuri se kaverille lahjaksi ostettu arpa voittaa 20 000 euroa, saakeli.

Voitte vaikka ottaa tämän jonkinlaisena varoituksena ja tietty kiinnostaisi, onko muille käynyt vastaavaa. Olenko vaan vmäinen ihminen, kun en osannut olla onnellinen kaverin puolesta vaan kaikki tunteeni asiasta olivat ja ovat yhä negatiivisia. Ennen tuon tapahtumista sitä luuli olevansa vaan iloinen jos sillä kympillä tai parilla, jolla arpalahjan kaverille ostaa, kaveri saakin isomman lahjan. Totuus oli kuitenkin toinen.

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä annetaan perheen kesken kymmenkunta arpaa toisillemme (4kpl) lahjaksi. Ollaan sovittu silleen että jos tyyliin tonneja voittaa niin tehdään kimpassa jotain kivaa. Pienemmät voitot kukin pitää itse..

Vierailija
2/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhkapeliin kirjoitti:

Meillä annetaan perheen kesken kymmenkunta arpaa toisillemme (4kpl) lahjaksi. Ollaan sovittu silleen että jos tyyliin tonneja voittaa niin tehdään kimpassa jotain kivaa. Pienemmät voitot kukin pitää itse..

Eihän kimppakivaan tonneja tarvita. Satasillakin saa välineet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olet kyllä veemäinen jos et toisen tuurista ilahdu. Mihin kaveri käytti ne rahat? Vai juksasko vaan voittaneensa?

Vierailija
4/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä on ainoa jolle arpoja voin ostaa lahjaksi. Koska ihan suoraan voin myöntää olevani ihan saatanan kateellinen, jos joku ison voiton nappaisi. 😂 Isän voittaessa saisin itsekin rahaa siitä voitosta. 👍

Vierailija
5/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osta kuin aikuisille lapsilleni. Olen esittänyt toiveena, että jos toinen voittaa isomman summan, toiselle pieni sponssi. Kummallekin se tuntuu olevan itsestään selvyys. Itse olen toivonut, että jos tonnien voittoon mennään, niin sitten voisivat tarjota sapuskat. Mutta en ostele kavereille, koska se ottaisi juuri päähän, ettei itselle tullut. Olen itse ostetulla arvalla voittanut joskus pari tonnia, joten ihan hyvin joku kaverikin voi voittaa.

Vierailija
6/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

EN!!! 

Vierailija
7/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse voitin kaverin lahjoittamalla arvalla 100 000e. Kaveri pisti välit poikki sen takia. En tajua miksi antaa arpoja lahjaksi jos ei kestä jos toinen niistä voittaa.

Vierailija
8/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin no, tossa olisin kyllä antanut jotain myös sen arvan lahjoittajalle. Hankalaa vain, kuinka paljon. Ehkä antaisin puolet, se olisi jatkon kannalta oikein ratkaisu.

Vierailija
9/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin juuri sukulaisille lahjaksi ässä-arvat ja karkkipussit. Toivottavasti joku voittaa! Mukavaa on myös se että heillä on työtä ja rahaa, minä köyhä eläkeläinen.

Mutta ei toisten menestys ole minulta pois, voitan kaiken kun en katkeroidu.

Vierailija
10/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en anna arpoja lahjaksi sen toisen puolen takia: jos siitä ei voita yhtään mitään, niin se on sama kuin antaisi tyhjän lahjaksi. Toisen voitto ei harmittaisi, mutta eipä sellaista arpaa kehtaa lähettää, joka on jo raaputettu ja tarkistettu, että siinä varmasti on joku voitto. :P 

Vierailija
11/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelle ja siskolle muutaman, ihan aidosti olen onnellinen jos jompikumpi jotain voittaa :)

Vierailija
12/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni on aina ihmettänyt tämä arvoilla lahjominen. Onneksi ei ole meidän suvussa tapana.

Ei meillä kyllä muutenkaan harrasteta mitään pelejä. Joku ehkä lotonnut joskus.

Vierailija
13/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna arpoja lahjaksi, koska varmasti olisin katkera jos joku voittaisi lahjasta tonneja. :D Olen sen verran köyhä että satasetkin on aika paljon. Osaan olla iloinen toisen voitosta kyllä muuten, mutta se olisi liikaa jos olisin itse ostanut arvan josta se suuri voitto tulisi.

Itse sain lahjaksi jouluarvan josta olen joka vuosi voittanut, vaan nytpä ei tullut euroakaan.

Vierailija
14/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo aina joskus ehdottaa arpoja lahjaksi,mutta tyrmään ajatuksen oitis. Hyppisin seinille, jos joku ydinperheeseen kuulumaton voittaisi ison potin. Rahaa tarttetaan kyllä mekin.

Vierailija
15/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta ikinä arpoja. Ihan hukkaan heitettyä rahaa. Vielä typerämpää on antaa arpoja lahjaksi.

Vierailija
16/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa se k eli 20k :DDD

Vierailija
17/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helvata näitä lahjaksi antamiensa arpojen voittojen kadehtijoita!

Se vaan on niin, että jos olisit itsellesi ostanut, et olisi voittanut. Et ole ansainnut voittoa.

Ne joille arvan ostit ja sillä voittivat, ovat parempia ihmisiä kuin sinä. Näkee juurikin tuosta reaktiostasi

voiton saanutta kohtaan. Mietipäs tätä.

Vierailija
18/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit suoraan kirjoitta raaputuslajoihin, että tuskin mitään saat. t. anoppi . Odotamme vain lammaslahjaa, johon vastasimme että annoimme kaiken appivanhmmille suhtautuheet lahjat ja arvostuksen hyväntekeväisyyteen. No emme todellakaan anna. Annammelle mieluummin paskavanhemmillemme  ja naapuruston ainoalle yksinäiselle vanhukselle.

Vierailija
19/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä ihme. Siksihän niitä arpoja ostetaan, siinä  toivossa että sieltä tulisi  voitto. Sinä onnistuit antamaan hyvän lahjan. Miten se voi olla huono asia?? Todella pikkumaista sinulta.

Vierailija
20/53 |
22.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uhkapeliin kirjoitti:

Eihän kimppakivaan tonneja tarvita. Satasillakin saa välineet.

Tämä. Tappeja, jellydildoja, silikonivibroja, nänni nipistimiä, syötäviä sukkahousuja, eturauhaskiihottimia, saksalaista anaaliliukurasvaa ja popperssia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi