Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selvittämätön asia/tapahtuma joka on jäänyt vaivaamaan?

Vierailija
21.12.2017 |

Itsellä on useampia, mutta laitan tähän yhden noin niinkuin esimerkin vuoksi.

Olin n. 15-vuotias kun aloin saada kännykkääni soittoja joltain naiselta joka syytteli minua siitä että olen hänen miehensä panopuu. Olin ujo ja hiljainen enkä tiennyt miten reagoida, joten ilmoitin vain että naisella taitaa nyt olla väärä henkilö kyseessä. Nainen raivostui tästä ja aloitti "niin varmaan" -raivoamisen ja että tietenkin kiellän tekoseni, kuinkas muutenkaan!
Mitä tuohon voi sanoa?

Tämä nainen soitti aina silloin tällöin ja kysyi jotain tyyliin "Niin voisiks kertoa missä mun mies oli tiistaina?". Oli sellainen poissaoleva häiriintyneisyys aina äänessä joka jotenkin kylmäs. Tuli mieleen oma äitini joka oli todella epävakaa.

Viimeisen kerran kuulin tästä naisesta kun olin perheeni kanssa lomalla Espanjassa. Nainen sanoi että on nyt tulossa minua vähän moikkaamaan. Sanoin että tulee pitkä matka (ja kallis puhelu) kun ollaan ulkomailla. Kerroin vielä viimeisen kerran olevani teinityttö jolla ei ole ollut suhdetta kehenkään vastakkaisen sukupuolen edustajaan, ja että isäni sattuu olemaan tässä vieressä jos hän haluaa rupatella. Puhelu katkesi enkä kuullut hänestä enää toiste.

Tässä jäi vaivaamaan kaksi asiaa:

1) Numeroni oli salainen. Sitä ei löytyisi kenenkään kaiman nimellä numeropalvelusta. Kuka antoi numeroni?
2) Nainen tiesi etunimeni, eli soitti minulle nimen perusteella. Onko liian uskomaton sattuma että nainen oli näppäillyt numeron väärin mutta jahtasi samannimistä tyyppiä?
3) Jos olisikin käynyt niin ettei numero jostain syystä olisikaan salainen, liittymä oli isäni nimissä, ei minun.

Tästä kohta 20 vuotta aikaa mutta joskus tulee mieleen mitä häirikölleni kävi. Mistä hän tuli ja minne hän meni? Oliko nörtin näköinen teinityttö hänestä oikeasti uhka, vai olinko väärä henkilö? En edes tuntenut ketään aikuista miestä joka ei olisi ollut minulle sukua. Ja tämä nainen oli selvästi vanhempi, ja naimisissa.

Millaisia mysteerejä ja selvittämättömiä teillä on?

Kommentit (7964)

Vierailija
7781/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani Malmilta ja Henkka Tapulista

Vierailija
7782/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni varsinainen kuolinsyy ei koskaan selvinnyt. Oli 54v. Jonkinlainen kohtaus ja sepsis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7783/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapahtuma jota ei varmaan pysty kukaan koskaan selvittämään. Tuli pakottava tarve mennä autokauppaan ja ostin sieltä sähköauton. Onneksi tulin vähän ajan kuluttua täysiin järkiini ja möin sähkövispilän pois. Karmea hetki minun elämässäni mutta toivottavasti se ei toistu. Enkä toivo tätä kenellekään.

Et ole ainoa jolle tuo järjellä selittämätön tapahtuma on päässyt käymään.

Vierailija
7784/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettikö eksäni todellakin viimeiset 7 vuotta saman työpaikan hoitonsa kanssa vai ei.

Ei tämän asian tarvitse oikeasti tulla minulle selviämään, mutta hieman vaivaaman tietysti jäi ja toki aina välillä putkahtelee mieleen. 

Hoh hoijaa

Vierailija
7785/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen väitti ravintolassa, että meillä oli lyhyt suhde 10 vuotta sitten. Alkoi itkemään, kun en muistanut. Kaverinsa suuttui minulle ja sätti.

En virläkään tiedä kuka oli

Mandela efekti 

Vierailija
7786/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omat kokemukseni: Poikani oppi puhumaan  noin 7 kuukautta vanhana ja kertoi aivan uskomattomia tarinoita muunmuassa ettei kuolemaa tarvi pelätä, vaan sitten synnytään uudestaan. Joskus  siihen voi kulua jopa 100 vuotta. Nyt ei  muista mitään vauvana kertomistaan asioista, monia muitakin asioita kertoi... 

Just joo. Lapsi oppii puhumaan ENSIMMÄISEN sanan tai pari aikaisintaan 9 kk iässä. Moni puhuu ensimmäisen sanan vasta vuoden vanhana. Eikä todellakaan puhu kukaan lapsi lauseilla, ennen kuin vasta 2-3 vuotiaana.

Eli meni "vähän" reisille nyt tää juttu... 

Tyttäreni puhui useita sanoja 8 kuukauden ikäisenä.

7 kk ikäinen ei taatusti kerro tarinoita siitä, miten edelliset elämät ovat m

Juu, mutta puhe ei ollut enää tuosta, vaan siitä että voiko lapsi sanoa yksittäisiä sanoja alle 9 kuukauden iässä.

Vierailija
7787/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin tältä palstalta oudon aloituksen. Se on tehty 9.8. 2008. En voi kirjoittaa otsikkoa sellaisenaan tähän, koska siinä on kielletty sana. Otsikko on "R*ssä odotti sitten olympialaisia, että pääsi hyökkäämään." Keskustelussa ei ole yhtäkään kommenttia enkä voinut myöskään kirjoittaa siihen itse mitään, koska se olisi em. syystä poistunut heti.

Mistä joku av-mamma on silloin vuonna 2008 tiennyt, mitä vuonna 2022 tulee tapahtumaan?

Olisikohan tässä tarkoitettu Georgian sotaa...

Vierailija
7788/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on jokin kaksois olento, jota en ole itse nähnyt. Teininä se oltiin nähty Hämeenlinnassa jossa opiskelin, ja vuosia myöhemmin joku saman näköinen ollut paikkakunnalla missä asun, sillä sain outoja kyselyjä miksi olen mennyt siellä ja täällä, vaikka en ollut.

Puhelimeni on näyttänyt puhelun, jota kaveri ei ole soittanut eikä siitä ollut hänellä mitään jälkiä luettelossakaan. Puhelun aikana puhelin myös vilkkui ja soi musiikki vaikka se oli äänettömällä. Puhelu loppuu kesken kun vastasin. Myös sen loki katosi eikä jäänyt jälkiä. Sain kylmän väreitä. 

Olen saanut myös puhelun joltakin, joka kielsi soittaneensa mitään. 

Vierailija
7789/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tili TikTokissa. Yllättäen minulle alkoi tulla valtavasti seuraajia sinne. Varmasti kymmeniä seuraajia joka päivä ja kun poistin seuraajia, niin samat ihmiset alkoivat seuraamaan minua yhä uudelleen ja uudelleen kunnes laitoin ne tilit estoon. Jouduin sitten laittamaan tilin yksityiseksi, minkä jälkeen seuraamispyyntöjä tuli varmasti yli tuhat parin viikon aikana. En sitten ymmärrä, että mistä tuo johtuu. En ollut itse seurannut kuin muutaman kymmentä tiliä ja kaikki suomalaisia TikTokaajia. Mutta ne tilaajien nimet olivat ties mistä ulkomailta.

Vierailija
7790/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikani (4v) sanoi minulle, että "Olet paras äiti, mitä minulla on koskaan ollut". Sanoin hänelle, että olen ainoa äiti, mitä hänellä on koskaan ollut. Hän sanoi, että "Niin ne muutkin aina sanoivat".

Vierailija
7791/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tili TikTokissa. Yllättäen minulle alkoi tulla valtavasti seuraajia sinne. Varmasti kymmeniä seuraajia joka päivä ja kun poistin seuraajia, niin samat ihmiset alkoivat seuraamaan minua yhä uudelleen ja uudelleen kunnes laitoin ne tilit estoon. Jouduin sitten laittamaan tilin yksityiseksi, minkä jälkeen seuraamispyyntöjä tuli varmasti yli tuhat parin viikon aikana. En sitten ymmärrä, että mistä tuo johtuu. En ollut itse seurannut kuin muutaman kymmentä tiliä ja kaikki suomalaisia TikTokaajia. Mutta ne tilaajien nimet olivat ties mistä ulkomailta.

Nää oli varmasti jotain robottitilejä, jotka seuraa monia automaattisesti ja jos saa jotain kontaktia otettua ihmseen, esim. ihminen seuraa takaisin niin alkaa tulla yksityisviestiä ja kohta pitäis siirtää rahaa heidän tileilleen. Eli huijaritilejä. Näin mä ainakin arvaisin.

Vierailija
7792/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jotain 10-11-v. ja onneton lapsi kotonani. Vanhemmat riitelivät ja olivat minuakin kohtaan kylmiä. Kävin usein iltaisin yksin kävelyllä. Asuimme maaseudulla.

Eräänä jo pimeänä pakkasyönä lähdin tällaiselle "terapiakävelylle". Olin todella synkkä, kävelin kapeaa, päällystämätöntä tietä läheisen kyläkaupan takana. Päätin, että en palaa kotini, kävelen vain eteenpäin ja katoan jonnekin. Mieleni oli hyvin musta. Olen nyt 60-v mutta muistan tuon tilanteen ja tunteen hyvin. Uskoin, että voin vain kadota pimeään pakkasyöhön ja päästä pois koko tilanteesta.

Kävelin eteenpäin. Yhtäkkiä kaupan pihalta paistanut lamppu loi eteeni tielle valtavan varjon, isokokoisen ihmisen muotoisen, jonka käsi oli STOP-asennossa. Pelästyin ja havahduin todellisuuteen, käännyin kannoillani ja juoksin koko matkan kotiini asti.

Kokemus pelästytti mutta se oli myös herättävä. Aloin elää kotioloistani huolimatta onnellisemmassa mielentilassa. Se varjo ei ollut pelottava lopultakaan, mutta se herätti.

Kerroin tästä joskus rippipapilleni, joka sanoi, että se oli enkeli.

Vierailija
7793/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama ilmiö ollut. Kävin meediolla ja hän kertoi että kun on synnynnäistä kaunista karismaa, josta ihmiset kiinnostuvat, niin se nostattaa muissa kateutta. Eli ehkä sinullakin on tuo sama :) 

Vierailija
7794/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kävi minulle tik tokissa. Joku huijari nähnyt tilisi ja levittänyt muille. Mutta eivät mitään voi kun laittaa tilin yksityiseksi 

Vierailija
7795/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Botteja. Siinä ainut oikea selitys.

Vierailija
7796/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Töissä eräs ihminen pitää mua eri henkilönä. Olen korjannut häntä, mutta edelleen kutsuu mua väärällä nimellä. Ollaan samassa isossa yrityksessä eri osastoilla. Ollaan kasvettu samaan aikaan samassa lähiössä, kuten tämä kolnaskin henkilö johon mut sekoittaa. En enää jaksa korjata. Nöhdään ohi mennen lounaalla jne n. 10 vuodessa. Moikataan. Ei puhuta. En jaksa enää korjata.

Minua on toistuvasti luultu asuinalueellani muiksi, eri henkilöiksi. Eräs tyyppi väitti yhdessä vaiheessa että olisin esiintynyt hänenä. Ihme porukkaa. Eivät tunne kavereitaan edes naamasta.wt

Vierailija
7797/7964 |
05.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs nainen väitti ravintolassa, että meillä oli lyhyt suhde 10 vuotta sitten. Alkoi itkemään, kun en muistanut. Kaverinsa suuttui minulle ja sätti.

En virläkään tiedä kuka oli

Kestikö tuo suhde naisen mukaan yön vai pitempään. Harrastitko tuolloin yhdenyönsuhteita. Jos niitä on ollut monta, niin voihan se olla vaikea muistaa, varsinkin kun ihmisen ulkonäkökin voi muuttua.

Vierailija
7798/7964 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hirveitä juttuja on joillakin. Itselläni on viattomampi, mutta outo. Polkupyöräni avain katosi, ja rikoin lukon, jotta voisin käyttää sitä. Myöhemmin annoin pyörän pois, kun ostin uuden. Pari vuotta sen jälkeen katselin pedattua sänkyäni. Päiväpeiton päällä keskellä sänkyä oli tuo avain. Ainakin 4 vuotta oli kulunut. Petivaatteet oli pesty kymmeniä kertoja, käyttövaatteet vaihtuneet uusiin.

Vierailija
7799/7964 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

User1303 kirjoitti:

Olin hyvä matikassa. Sain kolmen viimeisen kokeen keskiarvoksi 10. Ja koko kauden yli 9. Kuitenkin sain lopputodistukseen 8. Sillä oli suuri merkitys jatko- opiskeluihini. Pärstäkertoimella on suuri merkitys. Opettaja oli vanhanaikainen ja ehkä ei pitänyt pitkästä tukastani ja farkuista. Tämä tapahtui 70- luvulla.

Näitä opettajia riittää maailmassa   :(  

Vierailija
7800/7964 |
13.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hirveitä juttuja on joillakin. Itselläni on viattomampi, mutta outo. Polkupyöräni avain katosi, ja rikoin lukon, jotta voisin käyttää sitä. Myöhemmin annoin pyörän pois, kun ostin uuden. Pari vuotta sen jälkeen katselin pedattua sänkyäni. Päiväpeiton päällä keskellä sänkyä oli tuo avain. Ainakin 4 vuotta oli kulunut. Petivaatteet oli pesty kymmeniä kertoja, käyttövaatteet vaihtuneet uusiin.

Oletko varma, että kyseessä oli sama avain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi