Seksityöntekijä yllättyi asiakaskunnastaan: hyvännäköisiä, kaksi-kolmekymppisiä miehiä, jotka ”hyvin varusteltu”
No mites nyt suu pannaan, mammat? Aiemminhan on jo tutkittu, että seksistä maksavat suomalaismiehet ovat keskimääräistä koulutetumpia ja varakkaampia, nyt ovat vielä "kenttätyötä" tehneen naisen mukaan isokaluisia ja komeita. A-luokan karjuja siis.
http://www.iltalehti.fi/kotimaa/201712202200619546_u0.shtml
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto. Kuka maksaa seksistä tuollaisten kanssa. Luulis että maksuliikenne menisi toiseen suuntaan.
Minusta on oikeinkin viehättävä nainen
M44
Samat miehet menevät naimisiin, iskevät tuttuja ja tuntemattomia baarissa ja käyvät huorissa. Minun oikeudella! Itsetunto-ongelmainen mies ei näitä tee, koska häpeää itseään ja tekojaan.
Keski-ikäisenä miehenä sanon tuosta naisesta, että hyi helevetti. En koskisi edes pitkällä tikulla. Ja vielä tuo ukon käppyrä mukana. Oksennus tulee.
Tykkään tuollaisesta naisrehtori -tyylistä.
Vierailija kirjoitti:
Samat miehet menevät naimisiin, iskevät tuttuja ja tuntemattomia baarissa ja käyvät huorissa. Minun oikeudella! Itsetunto-ongelmainen mies ei näitä tee, koska häpeää itseään ja tekojaan.
Näinhän se monesti menee. Naiset vielä pahentavat asiaa sillä, että syyllistävät huonoitsetuntoisia sinkkumiehiä siitä, että pääasiassa he muka olisivat niitä seksistä maksavia. Kaikennäköisiksi lassukoiksi ja peräkammarin pojiksi haukkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto. Kuka maksaa seksistä tuollaisten kanssa. Luulis että maksuliikenne menisi toiseen suuntaan.
Minusta on oikeinkin viehättävä nainen
M44
No maksa ihmeessä 300 egeä hänestä kun saat tuon varttihomon näköisen hattivatin sen viereltä myös mukaan sessioon.
Onhan se nyt paljon parempi kuin parikymppinen polakkikaunotar puoleen hintaan.
Miesten hyvännäköisyys on hänen henkilökohtainen mielipiteensä.
Miesten peniksestä pienenevät iän myötä eli nuoret vaikuttavat hyvinvarustelluilta, kun tällä on paljon vertailumateriaala.
Täällä on paljon miehiä jotka ei koske tikullakaan tuohon naiseen. Minusta hän on ihan OK näköinen nainen. Eipä tarvii ihmetellä, ettei naista löydy. Keski ikäisille ukoille pitäs olla vähintään missi. Hah.
Vierailija kirjoitti:
Ei mua yllätä. Onhan se ihan tiedossa ollut että monet miehet, jotka kyllä sais ihan muutenkin seksiä, ei vaan viiti nähdä sitä vaivaa että oisivat sen verran mukavia jollekin naiselle että tätä kiinnostaisi. Tällähän ne prostituution puolustajat usein oikein brassailee. Tai jos ovat mukavia niin pettyvät jos siitä ei saa palkinnoksi seksiä. Mun puolesta ihmiset saa tehdä keskenään mitä diilejä huvittaa, mutta kyllä se mulle kertoo miehestä ihan tarpeeksi jos se ajattelee noin. En arvosta yhtään sen enempää kuin sellainen "mieskään" naisia.
Niin no en jaksa mennä joka viikonloppu baariin olemaan mukava naisille, jotta voisin saada seksiseuraa 1-3 kertaa vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Täällä on paljon miehiä jotka ei koske tikullakaan tuohon naiseen. Minusta hän on ihan OK näköinen nainen. Eipä tarvii ihmetellä, ettei naista löydy. Keski ikäisille ukoille pitäs olla vähintään missi. Hah.
Kyllä tikulla koskisin tuon näköiseen naiseen jos kyseessä olisi normaali tutustuminen ja seurustelu.
Mutta että maksaisin siitä, ei ikinä.
m40+
Laatunainen. Tuskinpa vaan moni kieltäytyis vaikka täällä niin uhoaa.
Vaihtoehto 1:
* Mene baariin ja juo olutta, koska baarissa juodaan olutta
* Yritä kaiken hälinän keskellä kuulla mitä toiset ihmiset sanovat
* Ota töykeät pakit tusinalta itsestään liikaa luulevalta prinsessalta
* Pokaa pilkun jälkeen nakkikioskin jonosta joku sammumispisteessä oleva yh tai ikiteini
* Harrasta seksiä tämän viinalta haisevan pubiruusun kanssa
* Herää seuravana aamuna väsyneenä ja krapulassa, ainakin 100 euroa köyhempänä ja korvat soiden
Vaihtoehto 2:
* Maksa 60-150 euroa riippuen ystävälliselle ja kauniille itsestään huolehtivalle alan ammattilaiselle, hoida homma siististi elämästä nauttien. Mene seuraavana päivänä virkeänä ja energisenä töihin tai salille.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nämä "kieltäytyjät" ole lähinnä naisia, jotka eivät pitäneet siitä, että kyseinen seksityöntekijä romutti heidän stereotypiansa seksistä maksavan miehen suhteen, koska nyt on entistä vaikeampi yrittää halventaa seksistä maksavia miehiä siitä, että he eivät saisi seksiä ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän nämä "kieltäytyjät" ole lähinnä naisia, jotka eivät pitäneet siitä, että kyseinen seksityöntekijä romutti heidän stereotypiansa seksistä maksavan miehen suhteen, koska nyt on entistä vaikeampi yrittää halventaa seksistä maksavia miehiä siitä, että he eivät saisi seksiä ilmaiseksi.
No ylipäätään itselläni on yleensä eri maku miesten suhteen kuin täti-ihmisillä. Ei kai sitä pakko ole uskoa. Varmaan itse tykkäät samoista naisista isäsi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ylipäätään itselläni on yleensä eri maku miesten suhteen kuin täti-ihmisillä. Ei kai sitä pakko ole uskoa. Varmaan itse tykkäät samoista naisista isäsi kanssa.
Ei tässä nyt naisten miesmieltymyksistä ollutkaan kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tässä nyt naisten miesmieltymyksistä ollutkaan kyse.
juuri siitähän tässä oli kyse, että onko ne miehet viehättäviä vai ei. Jonkun täti-ihmisen mielestä ovat, mutta se ei vielä kerro mitään. Mistä tässä sinun mielestäsi oli kyse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos maksaisin seksistä odottaisin saavani rahalle jotain parempaa vastiketta kuin kulahtaneen keski-ikäisen suomalaisen pariskunnan.
M
Vastiketta? Tuo nainen on ehkä Suomen paras suihinottaja. Huhujen mukaan tietenkin...
Pariskunta itse täällä mainostamassa palveluitaan? Kovat on ainakin väitteet. :D
Pisti huvittamaan tuo: aseksuaaleja ei täällä käy :D no miksiköhän?
Eihän vegaanitkaan käy pihviravintolassa.