Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä hyväksyn työttömien aktivoinnin

Vierailija
21.12.2017 |

Minusta työttömien aktivointi on oikein hyvä juttu. Itselläni on pikku yritys ja saan sinne nyt yhä enemmän hakemuksia palkattomaan työharjoitteluun, koska työttömien on PAKKO hakea tuota paikkaa. Mitään tarkoitusta minulla ei ole palkata ketään harjoittelun jälkeen, vaan otan heti uuden harjoittelijan edellisen lähdettyä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta työttömien aktivointi on oikein hyvä juttu. Itselläni on pikku yritys ja saan sinne nyt yhä enemmän hakemuksia palkattomaan työharjoitteluun, koska työttömien on PAKKO hakea tuota paikkaa. Mitään tarkoitusta minulla ei ole palkata ketään harjoittelun jälkeen, vaan otan heti uuden harjoittelijan edellisen lähdettyä.

Mielikuvitusyrityksesi saa kaikenmaailman "työelämässä epäonnistuneet ja laiskat" yksilöt riesakseen, silläkö meinasit menestyä? Korkeintaan jos olet ylimitoittanut palovakuutuksesi.

Vierailija
2/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohan esimerkiksi Tanskassakin jo sääntö, että tarkastelujakson aikana lähetettävä xx määrä työhakemuksia, jotta ylipäätänsä saa työttömyyskorvauksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi nuo harjoittelut voi vetää lekkeriksi. Jos ei kerran palkkaa makseta niin en minä mitään töitäkään tee.

Vierailija
4/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kannatan. Olen hakemassa kouluttajaksi kursseille. Luulen, että pääsen, sillä kysyntä on kasvanut. Joulun aikana voin kysellä sukulaislapsilta, olisiko niillä vinkata ja opettaa kivoja piirileikkejä, joita sitten voin kursseillani käyttää.

Vierailija
5/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohan esimerkiksi Tanskassakin jo sääntö, että tarkastelujakson aikana lähe

tettävä xx määrä työhakemuksia, jotta ylipäätänsä saa työttömyyskorvauksia.

No oltaisko me voitu ottaa tää käyttöön suomessa? Mä haen anyways 10-20 työtä kuukaudessa.

Vierailija
6/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Kannatan myös. Mielestäni niitä saisi aktivoida väkevämminkin. Aina vinkumassa sitä sun tätä ja ilmaista pitää kaiken olla

Vierailija
7/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sä noin tehdä ap, mut palkka sun täytyy maksaa jos jonku otat jonku vakituiseks.

Vierailija
8/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harjoittelija pitäisi laillistaa ammattinimikkeeksi.

Harjoittelijasta tulee  ammattilainen, joka tekee kaikkea, mutta ei osaa mitään.

Vierailija
9/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkaton harjoittelu ei vaan siihen kelpaa. Valitan. 

Vierailija
10/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hulda kirjoitti:

Mitä sekoilet? Pakko on tulla tai uhkaan karenssilla.

ap

Vierailija
11/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä voin tulla hei, voi tapahtua "pieni" vahinko, jopa sinullekkin :D

Vierailija
12/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hulda kirjoitti:

ap

Työtön ei saa aktiivimallissa palkattomasta harjoittelusta merkitään "oikein"-sarakkeeseen

Vierailija
13/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi nuo harjoittelut voi vetää lekkeriksi. Jos ei kerran palkkaa makseta niin en minä mitään töitäkään tee.

Siitä vaan, olet ja pysyt roskaväkenä.

Lähipiirissä nyt vaan sattuu olemaan ihmisiä jotka ovat saaneet pysyvän työpaikan kun ovat hoitaneet tuollaisen pätkäsuhteen kunnolla. Ahkeruus palkitaan.

Vierailija
14/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, Raamattukin sanoo, että työmies on palkkansa ansaitseva, joten kirousta tällainen toiminta saa teettäjilleen vaan aikaan, ei tietenkään tekijälle.

Vierailija
15/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähipiirissä nyt vaan sattuu olemaan ihmisiä jotka ovat saaneet pysyvän työpaikan kun ovat hoitaneet tuollaisen pätkäsuhteen kunnolla. Ahkeruus palkitaan.

Juu, niinpä niin. Juuri ap:kin sanoi ettei aio palkata ketään harjoittelun jälkeen vaan tilalle tulee uusi harjoittelija. Eikä hän ole edes ainoa yrittäjä joka tekee noin. Miksi nähdä vaivaa kun tietää lopputuloksen.

Vierailija
16/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkin kannatan. Olen hakemassa kouluttajaksi kursseille. Luulen, että pääsen, sillä kysyntä on kasvanut. Joulun aikana voin kysellä sukulaislapsilta, olisiko niillä vinkata ja opettaa kivoja piirileikkejä, joita sitten voin kursseillani käyttää.

Voi olla muuten suuri vaara saada joltain köniisi, kun ihmisiä noin pilkkaat. 

Vaikka provohan sinä olet.

Vierailija
17/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina on joku sanomassa miten palkattomasta harjoittelusta työllistyi. Vaan suurin osa ei työllisty ja kaikki tämän tietää.

En ikinä ole suostunut työharjoitteluun, on töissä tullut harjoiteltua ihan tarpeeksi, vaikka pätkätöitä olen tehnyt paljonkin. Tuskin olisi mahdollista ollut nytkään työllistyä jos aikansa olisi haaskannut ilmaistyöhön.

Vierailija
18/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hulda kirjoitti:

ap

Siinäpä uhkaat vaikka sadalla karenssilla, nauran tuollaiselle. Työttömiä ei vielä ainakaan pakoteta karenssin uhalla palkattomaan harjoitteluun. Orjatöissäkin monilla iskee kaikenlaista vaivaa mihin on "pakko" hakea saikkua. Enkä ilman palkkaa osaa mitään ja vahinkojakin sattuu. Tai no vahinkoja ja "vahinkoja".

Terkkuja kuitenkin sinne porvoon firmaan.

Vierailija
19/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan ap:n yritys toimiikin hyvin tuolla suunnitelmalla. Ilmaiseen harjoitteluun pakotetuilla ei se työmotivaatio yleensä ole kovin kova.

Vierailija
20/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

BUAHHAHAHAHAAAHHHHHAAAAAH!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan