Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Paavo Väyrynen jakaa niin paljon mielipiteitä?

Vierailija
21.12.2017 |

Kommentit ovat täällä luokkaa: "ehdottomasti äänestän" tai "no ei vitussa". Itse olen pohtinut ääneni antamista Väyryselle — hän vaikuttaa älykkäältä ja yhdyn hänen näkemykseensä ulkopolitiikasta. Myönnän kuitenkin, että suht. nuorena henkilönä en ole yhtä perillä hänen urastaan ja saavutuksistaan. Te jotka olette seuranneet Väyrystä pidemmän aikaa ja ette pidä hänestä, saisiko jotain perusteluja? Kiitos!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen mielestä Neuvostoliitto on vielä pystyssä ja jauhaa "puolueettomuudesta" kuin 1970-luvulla.

Kyllä naapuri pystyssä on nimi vaan on eri.

Vierailija
42/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väykkä on kingi!

Mustamaalaus johtuu siitä, että muita ehdokkaita kannattavat pitävät Väykkää niin suurena uhkana.

Myö jotka vastustetaan tai siis ei ehdottomasti haluta paavoa presidentiksi, tiedetään ja muistetaan paavon menneitten aikojen tekemiset.   Jalasmökkitouhu oli yks ja vladimiroovi toinen niistä muista lukuisista.   Joskus taisi ellen väärin muista, kertoa että pienenä päättänyt että tulee presidetti isona :)  ja sitä ehkä tavoittelee vieläkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ihmiset äänestää ehdokasta mikä parhaiten vastaa omia mielipiteitä eikä liikaa anna galluppien vaikuttaa. Ärsyttää että Niinistön voittoa kuulutetaan jo valmiiks ja moni saattaa ajatella juuri näin että voittaa se kuitenkin.... Minä vähän epäilen näitä galluppeja.. Mielipidemuokkausta sanon minä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kuusi