Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Paavo Väyrynen jakaa niin paljon mielipiteitä?

Vierailija
21.12.2017 |

Kommentit ovat täällä luokkaa: "ehdottomasti äänestän" tai "no ei vitussa". Itse olen pohtinut ääneni antamista Väyryselle — hän vaikuttaa älykkäältä ja yhdyn hänen näkemykseensä ulkopolitiikasta. Myönnän kuitenkin, että suht. nuorena henkilönä en ole yhtä perillä hänen urastaan ja saavutuksistaan. Te jotka olette seuranneet Väyrystä pidemmän aikaa ja ette pidä hänestä, saisiko jotain perusteluja? Kiitos!

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kommentit ovat täällä luokkaa: "ehdottomasti äänestän" tai "no ei vitussa". Itse olen pohtinut ääneni antamista Väyryselle — hän vaikuttaa älykkäältä ja yhdyn hänen näkemykseensä ulkopolitiikasta. Myönnän kuitenkin, että suht. nuorena henkilönä en ole yhtä perillä hänen urastaan ja saavutuksistaan. Te jotka olette seuranneet Väyrystä pidemmän aikaa ja ette pidä hänestä, saisiko jotain perusteluja? Kiitos!

Meinaat äänestää Paavoa? Omien sanojensa mukaan tulevaisuuden mies, mutta moittii paasikiven linjasta poikkeamista.

YYA-takaisin?

Vierailija
22/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Paavo Suomen ensimmäinen poliittinen broileri?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinaat äänestää Paavoa? Omien sanojensa mukaan tulevaisuuden mies, mutta moittii paasikiven linjasta poikkeamista.

YYA-takaisin?

Paavo Väyrynen on menneisyyden mies eikä hänelle ole tulevaisuutta, ei ainakaan suurta poliittista menestystä.

Vastarannan kiiski joka on periaatteessa kaikkea ja kaikkia vastaan. Vain hän on oikeassa ja harvoin on myöntänyt et on ollut väärässä mutta niin erehtymätön ei hän ole eikä kukaan joka ei virheitä tekisi.

Väyryseen sopii hyvin että poliittinen takiainen ( tai satiainen) ja roikkuu/hakee aina jossain kerjäämäs myötätuntoa ja itsensä ylistämistä. Minä minä minä mutta kun minä...

Vierailija
24/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen rules! kirjoitti:

Paavo on ikiliikkuja, jolla on rajaton itseluottamus sekä selkeät ja perustellut mielipiteet asioihin ja se tietysti jo itsessään jakaa porukkaa. Lisäksi hän kiistatta useimmiten on ollut monesta asiasta oikeassa, ja nimenomaan etukäteen, ja näin ollen hänellä on oikeasti varaakin siitä mainita. Tässä maassahan kateelliset eivät sellaista hyväksy. Tämä johtaa siihen, että häntä vastaan käydään usein epäasiallisin keinoin kun vasta-argumentit loppuvat.

Joltain Niinistöltä ei saa esimerkiksi suoraa vastausta yksinkertaisimpiinkaan kysymyksiin, vaan hän jaarittelee puolelta toiselle ettei nyt vaan kukaan suutu. Sitten Niinistön jaaritteluja tulkkaamaan kokoomuslainen media etsii kymmeniä kokoomuslaisia ns. asiantuntijoita ja tavan kansalainen luulee näin ollen Saulin olevan joku älykäskin pohdiskelija, jolla on puheissaan "viisaita piiloviestejä".

Sauli Niinistön ja edesmenneen Mauno Koiviston puheissa on samaa jäyhää sointia, pohdiskelevuutta. Ovathan samoilta seudulta kotoosin. Tai ainakin varttuneet ja eläneet samoilla seuduilla.

Mitä olen laittanu merkille elämän aikana niin lipeväkieliset eivät ole niitä luotettavimpia missään. Luotan aina enemmän hitaammin puhujiin. Älykään ei ole yhteydessä siihen miten suoltaa puhetta ulos. Hiljasemmat puurtajat ovat älykkäitä, mut eivät tuo esille suuna päänä aatoksiaan.

Vierailija
25/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavo on todella huonossa kunnossa ja menettänyt osan todellisuustajustaan. Paavosta on tullut viimeisten vuosien aikana todella naiivi, mm. lähti mv-lehtijengin mukaan.

Jotenkin surullista, ettei Paavo saa tarpeeksi ihan henkilökohtaista tukea, onhan ikää todella paljon. Pikkuparlamentissa on vähän pelätty, että kyseessä voisi olla muistisairauden esivaiheet, mutta mene ja tiedä, en ole lääkäri. Toivottavasti presidenttikisa ei kuitenkaan romahduttaisi kuntoa täydellisesti, viehän se paljon energiaa ja aikaa.

Vierailija
26/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ja tapaa Väyrynen, kuuntele mitä sillä on asiaa.

Mieti onko ns. väyrysen jälkeisessä ajassa kehitys mennyt tasa-arvoisempaan ja oikeudenmukaisempaan suuntaan? Väyrynenkin oli kerran nuori, sortui pikkumaisuuksiin, mutta hänen toilailunsa ovat pieniä nykyjohdon rikoksiin verrattuna.

Minun nuoruudessani oli suomi, Kekkosen suomi. Ei ollut ihanneyhteiskunta, mutta ei ollut sähkönsiirtomaksuja, datakattoja, pätkätöitä, nollatuntisopimuksia. Kaupat eivät olleet jatkuvasti auki, mutta ainakin vanhemmat ehtivät viikonloppuisin käyttää lapsiaan mäessä ja harrastuksissa. Joka paikkaan ei ollut aivan niin kiire.

Väyrynen on Kekkosen viimeinen "mies".

Yleensä väyrystä suoraan limanuljaskaksi sanovat ovat joko kokoomusmediakomppanjan jäseniä tai eivät ole koskaan häntä tavanneet.

Vierailija
27/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paavo on todella huonossa kunnossa ja menettänyt osan todellisuustajustaan. Paavosta on tullut viimeisten vuosien aikana todella naiivi, mm. lähti mv-lehtijengin mukaan.

Jotenkin surullista, ettei Paavo saa tarpeeksi ihan henkilökohtaista tukea, onhan ikää todella paljon. Pikkuparlamentissa on vähän pelätty, että kyseessä voisi olla muistisairauden esivaiheet, mutta mene ja tiedä, en ole lääkäri. Toivottavasti presidenttikisa ei kuitenkaan romahduttaisi kuntoa täydellisesti, viehän se paljon energiaa ja aikaa.

Paavolla pukkaa paniikkia päälle ja ainakin yksi varma syntipukki on jo löytynyt sille ettei hän taaskaan pääse "maaliinsa".

Paavo &kumppanit oisivat halunneet teettää "ikiomaa galluppia" mutta tuli seinä vastaan. No, takuulla saavat oman gallupin teetettyä jos haluuvat.

Se on vaikeempaa hyväksyä, että suurta kannatusta ei oo näköpiirissä.

Voisivat tehä gallupin omissa Väyrysen vaalitilaisuuksissa niin tulis toivotunlainen tulos- ehkä. Saattahan niihin mennä moni uteliaisuudesta kuten kaikkien muidenkin ehdokkaiden tilaisuuksiin.

Vierailija
28/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väyrynen rules! kirjoitti:

Paavo on ikiliikkuja, jolla on rajaton itseluottamus sekä selkeät ja perustellut mielipiteet asioihin ja se tietysti jo itsessään jakaa porukkaa. Lisäksi hän kiistatta useimmiten on ollut monesta asiasta oikeassa, ja nimenomaan etukäteen, ja näin ollen hänellä on oikeasti varaakin siitä mainita. Tässä maassahan kateelliset eivät sellaista hyväksy. Tämä johtaa siihen, että häntä vastaan käydään usein epäasiallisin keinoin kun vasta-argumentit loppuvat.

Joltain Niinistöltä ei saa esimerkiksi suoraa vastausta yksinkertaisimpiinkaan kysymyksiin, vaan hän jaarittelee puolelta toiselle ettei nyt vaan kukaan suutu. Sitten Niinistön jaaritteluja tulkkaamaan kokoomuslainen media etsii kymmeniä kokoomuslaisia ns. asiantuntijoita ja tavan kansalainen luulee näin ollen Saulin olevan joku älykäskin pohdiskelija, jolla on puheissaan "viisaita piiloviestejä".

Väkisin siinä on oikeassakin, kun joka toinen päivä vaihtaa puolta, ja ainahan voi sitten sanoa, että niinkuin minä silloin ja silloin sanoin....

Vierailija
29/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paavon kulta-aikoina päätökset tehtiin saunan lauteilla sumplimalla, kun politiikka ei ollut läheskään niin avointa kuin nyt. Mediaakin siellä kylvetettiin ja se pystyi osoittamaan mieltään Paavoa vastaan vain kuvaamalla hänet aina tahallaan laajakulmakuvan reunalle, niin että isot ja etäällä toisistaan olevat silmät saivat hänet näyttämään alienilta.

Kyllä Trump jäisi toiseksi erikoisempien presidenttien kisassa, jos Paavo valittaisiin.  

Vierailija
30/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, kokoomuspojut ovat jo täälläkin. Arvostelevat Väyrysen fyysisiä ominaisuuksia, kun oma ehdokas Niinistö ei älynlahjoillaan voi kilpailla.

Vierailija
31/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkosenmiehet kirjoitti:

Mieti onko ns. väyrysen jälkeisessä ajassa kehitys mennyt tasa-arvoisempaan ja oikeudenmukaisempaan suuntaan? Väyrynenkin oli kerran nuori, sortui pikkumaisuuksiin, mutta hänen toilailunsa ovat pieniä nykyjohdon rikoksiin verrattuna.

Minun nuoruudessani oli suomi, Kekkosen suomi. Ei ollut ihanneyhteiskunta, mutta ei ollut sähkönsiirtomaksuja, datakattoja, pätkätöitä, nollatuntisopimuksia. Kaupat eivät olleet jatkuvasti auki, mutta ainakin vanhemmat ehtivät viikonloppuisin käyttää lapsiaan mäessä ja harrastuksissa. Joka paikkaan ei ollut aivan niin kiire.

Yleensä väyrystä suoraan limanuljaskaksi sanovat ovat joko kokoomusmediakomppanjan jäseniä tai eivät ole koskaan häntä tavanneet.

Mutta summa summarum: vaikka sinä ja kaltaisesi kuinka haikailisitte niitä mielestänne "vanhoja hyviä aikoja", niin se elämä on nyt menneisyyttä. Ei Väyrynen, Huhtasaari tai kukaan muukaan populismilla ratsasteleva konservatiivi voi tuoda sitä aikaa takaisin. Ymmärräthän sen? En tarkoita loukata, mutta ei ole mitään mieltä verrata yhteiskuntaa siihen, mitä on ollut muutama vuosikymmen sitten.

Vierailija
32/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

deliverium kirjoitti:

Jaahas, kokoomuspojut ovat jo täälläkin. Arvostelevat Väyrysen fyysisiä ominaisuuksia, kun oma ehdokas Niinistö ei älynlahjoillaan voi kilpailla.

Se, ettei pidä Väyrysestä, ei tarkoita sitä, että olisi automaattisesti Niinistön kannattaja. Itse en aio äänestää kumpaakaan heistä.

Vierailija
33/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Yhteiskuntaa täytyy kehittää tasa-arvoisempaan ja oikeudenmukaisempaan suuntaan. Muuten luotsi pitää vaihtaa. Vaikka tätä ns "Nyky-yhteiskuntaa purkaen.

Vierailija
34/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kekkosenmiehet kirjoitti:

Olen nuori, en ole elänyt Kekkosen aikaan, mutta jaan nämä arvot. Tiivistettynä: Väyrynen on periaatteessa hyvä ehdokas, käytännössä ei. Hyvät periaatteet, mutta erikoinen persoonallisuus. Outo tyyppi. Niinistöä aioin itse äänestää aiemmin, mutta eutanasia-kantansa takia ääneni menee varmaan Huhtasaarelle. No, eipä sen väliä, kun Niinistö kuitenkin valitaan ja sekin on ihan ok. Mutta jos kahdesta ns. konservatiivista pitää valita, niin Väyrynen häviää "outoutensa" takia. En siis dissaa, vaan päinvastoin, arvojensa takia haluaisin tykätä enemmänkin.

Vierailija
35/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

80luvulla Suomessa myytiin wcpaperia jossa oli Väyrysen kuva

Vierailija
36/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis Väyrynenhän on kaikessa kieroudessaan se kaikkein helpoin ja suorin poliitikko, joka tässä maassa on nähty.

Niin kuin Manu eli Mauno Koivisto sen aikoinaan Väyrysestä sanoi: Aina tietää, mistä tuulee. 

Minä, minä, minä, minä, minä.

Vierailija
37/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen mielestä Neuvostoliitto on vielä pystyssä ja jauhaa "puolueettomuudesta" kuin 1970-luvulla.

Vierailija
38/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

deliverium kirjoitti:

Taisit nyt menettää pointit, isot kaukana toisistaan olevat silmäthän ovat kauniit. Sellaisten liioittelu kuvissa taas saa ne näyttämään oudolta.

Vierailija
39/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Suomi oli liittymässä EU:n 1990-luvulla Väyrynen piti asiaa viivyttäviä puheita eduskuntavalmistelussa ja kielsi jyrkästi viivyttävänsä tahallaan EU-liittymistä.Nukkui eduskuntatalossa.Siitä viivytysfarssista oli mahtava pilakuvakin: Väyrynen aloittamassa puhetta RAAMATUN ALKUSANOIN.Väyrynen halusi EU-jäsenyyttä vain Ruotsin kanssa ja paremmalla liittymissopimuksella.Ruotsin EU-kansanäänestys oli vasta Suomen jälkeen ilmeisesti tarkoituksella.

Vierailija
40/43 |
02.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on viisas mutta ei kaunis, nykyään pitäisi olla hyvännäköinen ollakseen suosittu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän