Kuka lukee enää sanomalehtiä?
Minä en ole tilannut sanomalehteä enää vuosiin, enkä tilaa. Olen pysynyt hyvin kärryillä ihan vauva-palstalla jossa tärkeimmät uutiset kyllä näkyvät leviävän ja niistä puhutaankin ja ajatuksia vaihdetaan. Pystyn hyvin seuraamaan keskustelua ajankohtaisista asioista ja ottaa kantaa moneenkin suuntaan työpaikallakin, koska olen lukenut keskustelut jo täällä.
Kuka tarvitsee enää hesaritilausta? AV on köyhän miehen sanomalehti. Kiitos teille rikkaammille.
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Minä en ole tilannut sanomalehteä enää vuosiin, enkä tilaa. Olen pysynyt hyvin kärryillä ihan vauva-palstalla jossa tärkeimmät uutiset kyllä näkyvät leviävän ja niistä puhutaankin ja ajatuksia vaihdetaan. Pystyn hyvin seuraamaan keskustelua ajankohtaisista asioista ja ottaa kantaa moneenkin suuntaan työpaikallakin, koska olen lukenut keskustelut jo täällä.
Kuka tarvitsee enää hesaritilausta? AV on köyhän miehen sanomalehti. Kiitos teille rikkaammille.
No jokuhan ne uutiset tännekin ensimmäisenä postaa, enkä usko että ainoastaan "rikkaat" haluavat ja ovat valmiita maksamaan siitä että pysyvät "kärryillä". Itse en kuulu edes keskiluokkaan, mutta kyllä ne Hesarin ilmoitukset pomppaavat tuohon puhelimen yläreunaan aina kun jotain oikeasti tapahtuu. Pysyn siis oikeasti kärryillä, enkä vain iltapäivisin jossain aihe vapaalla. Maksan siitä, joo, mutta ei se kohtuuttomia hintoja ole.
Mäkin lupen vaan Sckriptaa ja MV lehteä. Niissä on kakki.
Sain lähikaupalta lahjaksi 2 kk mutta en aio jatkaa vaikka kiva kun tulee puhelimeen uutiset heti. Mutta en maksaisi siitä palvelusta kovinkaan paljon.
Tuo on kyllä totta. Minulla on kyllä hs vielä tuossa nenän edessä muutaman kuukauden, mutta olematonta olisi kyllä tieto esim. työttömyysturvauudistuksesta, jos olisin Hesarin varassa. Olisin hullu, jos enää maksaisin siitä.