Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi kun tuota ukkoa ei olisi

Vierailija
21.12.2017 |

Harmi kun se on olemassa.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röyh, heh muistatko kun pyysin sinua meille ja arvoit pitkän aikaa lähtöä... Heheheh mitäs läksit?

Vierailija
2/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetä se Aruballe. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli aivosolusi antavat myöten, niin tuumi hetken miten törkeästi tuo on sanottu. Lapsesi sairaasta isästä.

Vierailija
4/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikäli aivosolusi antavat myöten, niin tuumi hetken miten törkeästi tuo on sanottu. Lapsesi sairaasta isästä.

Tiedät itsekin ettei se ole vakavasti sairas.

Vierailija
5/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toivot, että lapsesi isä kuolee, sillä miten muuten häntä ei olisi. OIkeasti, vaikka jaarittelet päivät pitkät kaikkea tuubaa, niin nämä jutut ovat kyllä niin vastenmielisiä että oksat pois. 

Vierailija
6/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se narsisti! Ala jo katselemaan kaupungin vuokra-asuntoja!

Vierailija
7/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta toivot, että lapsesi isä kuolee, sillä miten muuten häntä ei olisi. OIkeasti, vaikka jaarittelet päivät pitkät kaikkea tuubaa, niin nämä jutut ovat kyllä niin vastenmielisiä että oksat pois. 

En toivo. Häntä ei olisi jos voisimme erota. Haluat aina käsittää sanomani väärin.

Vierailija
8/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla piippaa 100 % narsistitutka tän sun luuskas kohdalla.

Vierailija
9/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoh hoijaa, taas tätä samaa länkytystä, on huono ukko, liitto ,suhde jne. Miks helvetissä pitää roikkua huonoissa liitoissa ja suhteissa?! ihmisellä VAIN tämä yksi elämä!! Jos ei tee mitään asian eteen aikuinen ihminen, pitää lopettaa ainainen valitus ja vinkuminen!!!!!!!

Vierailija
10/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ota ero. Ihme vinkumista ja valitusta. Ja jos et aio tehdä itse asialle mitään, niin voit olla hiljaa.

Vierailija
11/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ota ero. Ihme vinkumista ja valitusta. Ja jos et aio tehdä itse asialle mitään, niin voit olla hiljaa.

Mä joutusin erotessani luopumaan mm töistäni ja niistä en todellakaan aio luopua.

Vierailija
12/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä joutusin erotessani luopumaan mm töistäni ja niistä en todellakaan aio luopua.

No melkoiseen sotkuun olet itsesi hoitanut. Voit katsoa peiliin tässä kohdassa. Miten ihmeessä työsi voivat olla miehestäsi riippuvaisia?

Vierailija
13/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No melkoiseen sotkuun olet itsesi hoitanut. Voit katsoa peiliin tässä kohdassa. Miten ihmeessä työsi voivat olla miehestäsi riippuvaisia?

Voi olla töissä esim. miehen tai appivanhempien firmassa, josta tuotantoteknisistä syistä joudutaan irtisanomaan yksi kahvinkeittäjä.

Vierailija
14/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinku mistä töistäsi? Ainakin 10 vuotta olet jo valittanut, ettet kykene mihinkään töihin, et yhteenkään työtehtäväksi mainittavaan. 

Vierailija
15/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En toivo. Häntä ei olisi jos voisimme erota. Haluat aina käsittää sanomani väärin.

Älä jaksa länkyttää. Se että eroaa ei tarkoita, etteikö ihminen olisi olemassa. Avauksessa toivot, ettei häntä olisi olemassa. Mieti itse vähän, mitä paskaa suollat näppikseltäsi. 

Vierailija
16/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla töissä esim. miehen tai appivanhempien firmassa, josta tuotantoteknisistä syistä joudutaan irtisanomaan yksi kahvinkeittäjä.

Kenenkään mies/vaimo ei ole täydellinen.

Mutta hyvin on asiat, jos eron este on se, että silloin ehkä joutuisi pois ’appivanhempien firman kahvinkeittäjän paikalta’ - tässä vaiheessa kannattaa sitten katsoa peiliin ja miettiä miten voi parantaa parisuhdetta TAI vaihtoehtoisesti reipasta itseään ja ryhtyä taloudellisesti niistä appivanhemmista riippumattomaksi - siitähän tuossa on sitten kyse, lumetyöpaikasta, jonka kautta mielellään antaa niitten appivanhempien elättää itsensä!

Vierailija
17/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sun mainostamasi "työ" on totaalisesti riippuvaista sen ukkosi olemassaolosta. Jos nuohoojaa ei olisi, et voisi vastata puhelimeen ja ottaa vastaan uusia nuohoustilauksia.

Joten miehen haihtuminen avaruuteen katkaisisi sun suurenmoisen työurasi alta aikayksikön.

Että eiköhän ole aika lopettaa tämä väninä.

Vierailija
18/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattivalittaja ei uskalla erota, koska mies saisi kokonaan heidän 9-vuotiaan lapsensa yksinhuoltajuuden ammattivalittajan menneisyyden tekojen takia (antoi taaperon adoptioon). Näin ammattivalittaja itse joskus kirjoitti. Lisäksi ammattivalittaja jäisi erossa ilman työtä, koska hänellä ei ole ammatillista koulutusta ja roikkuu vain nimellisesti miehensä firmassa. Säälin hänen miestään, kaikki myötätuntoni on miehen puolella, joka joutuu kestämään tuollaista ilkeää haukkuvaa vaimoa.

Vierailija
19/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattivalittaja ei uskalla erota, koska mies saisi kokonaan heidän 9-vuotiaan lapsensa yksinhuoltajuuden ammattivalittajan menneisyyden tekojen takia (antoi taaperon adoptioon). Näin ammattivalittaja itse joskus kirjoitti. Lisäksi ammattivalittaja jäisi erossa ilman työtä, koska hänellä ei ole ammatillista koulutusta ja roikkuu vain nimellisesti miehensä firmassa. Säälin hänen miestään, kaikki myötätuntoni on miehen puolella, joka joutuu kestämään tuollaista ilkeää haukkuvaa vaimoa.

Ammattivalittaja on myös aikoinaan tehnyt useita abortteja. Huoltajuusasia tosiaan varmaan kääntyisi miehen eduksi.

Vierailija
20/27 |
21.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ukkoa ei olisi, ei sulla olisi työtäkään. Edes sitä vähäistä mitä työksi nimität.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kahdeksan