Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi paljastus Teuvo Hakkaraisesta: repi humalassa Päivi Räsästä tukasta keskellä päivää

Vierailija
19.12.2017 |

Perussuomalaisten kansanedustaja Teuvo Hakkarainen kävi vuosi sitten pikkujouluaikaan käsiksi kollegaansa Päivi Räsäseen. Nyt Räsänen kertoo tapauksesta Ilta-Sanomille.
Kansanedustaja Teuvo Hakkaraisen (ps) törttöilyt pikkujoulukautena eduskunnassa ovat tuoneet muistiin tapahtumat vuosi sitten. Osallisena oli tuolloin kansanedustaja Päivi Räsänen (kd).

Päivi Räsänen ei ole halunnut kertoa tapauksesta aiemmin.

– Nyt on liikkunut kaikenlaisia huhuja siitä, miten Hakkarainen on ahdistellut seksuaalisesti ja käynyt rintoihin kiinni. Näin ei tapahtunut.

Räsänen kertoo, että hän on keskustellut Hakkaraisen kanssa viime aikoina asiasta. Hakkarainen antoi Räsäsen mukaan luvan kertoa tapahtumista. IS ei tavoittanut Hakkaraista.

Tapahtumalle oli myös silminnäkijöitä. He näkivät, miten Hakkarainen kävi vuosi sitten pikkujouluaikaan käsiksi Räsäseen.

Tapahtumapaikkana oli Eduskunnan pikkuparlamentin piha.

Silminnäkijät kertovat, että Hakkarainen oli voimakkaassa humalassa. Kun Päivi Räsänen oli hänen kohdallaan, hän tarttui Räsästä tukasta ja soperteli Räsäsen nimeä. Sen jälkeen Hakkarainen kieputti Räsästä tukasta ympäri.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000005496319.html

Kommentit (149)

Vierailija
61/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakkaraisella on tämä heh heh olen vain metsien mies ja suomalaisen möllin tuntojen tulkki -valepuku. Mies murtautui nuorena kirkkoon ja varasti ehtoollishopeat. Vaatii aika hemmetin suurta röyhkeyttä ja muiden ihmisten kunnioituksen puutetta tuo, niin suurta röyhkeyttä että on aika syvällä persoonassa. Samalla "jumpe olin vain kännissä ja minähän olen suomalaisena mörököllinä ihan syyntakeeton" -metodilla voi sitten vaikka pyörittää naista hiuksista eduskunnassa ja päästä siitä kuin koira veräjästä. Voi harminharminharmi sentään. Olin kännissä. 

Vierailija
62/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hakkaraisella on tämä heh heh olen vain metsien mies ja suomalaisen möllin tuntojen tulkki -valepuku. Mies murtautui nuorena kirkkoon ja varasti ehtoollishopeat. Vaatii aika hemmetin suurta röyhkeyttä ja muiden ihmisten kunnioituksen puutetta tuo, niin suurta röyhkeyttä että on aika syvällä persoonassa. Samalla "jumpe olin vain kännissä ja minähän olen suomalaisena mörököllinä ihan syyntakeeton" -metodilla voi sitten vaikka pyörittää naista hiuksista eduskunnassa ja päästä siitä kuin koira veräjästä. Voi harminharminharmi sentään. Olin kännissä. 

Millaista ihmisarvon kunnioitusta osoittaa pahoinpitely josta vapaavuari tuomittu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista ihmisarvon kunnioitusta osoittaa pahoinpitely josta vapaavuari tuomittu

Et näe mitään eroa kahden ihmisen välisen pahoinpitelyn ja kirkkohopeiden varastamisen välillä? Really? Jos on lusikalla annettu ei voi kauhalla ottaa.

Vierailija
64/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WIkipediasta:

Timo Harakka sd. 2015–vahingonteko 1987 2 kk:n ehdollinen vankeus Teatterikoulun omaisuuden tuhoaminen tammikuussa 1987 n. 24.000 markan arvosta.

Syykin oli niin loistava kuin tämän aiemmin tapahtuneen paskanheittoteatteriperformanssin tukeminen. Timo taisi saada potkut teatterikoulusta samalla. 

Miksi Teukkaa kiusataan kun Hitler teki paljon pahempaa!

Ja entäs Stalin sitten? Miksi Hitleristä meuhkataan, kun Stalin oli vielä pahempi?

Miksi Hitleriä ja Stalinia kiusataan, kun se Antikristus on vielä pahempi! 

Vierailija
65/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WIkipediasta:

Timo Harakka sd. 2015–vahingonteko 1987 2 kk:n ehdollinen vankeus Teatterikoulun omaisuuden tuhoaminen tammikuussa 1987 n. 24.000 markan arvosta.

Syykin oli niin loistava kuin tämän aiemmin tapahtuneen paskanheittoteatteriperformanssin tukeminen. Timo taisi saada potkut teatterikoulusta samalla. 

Ja entäs Stalin sitten? Miksi Hitleristä meuhkataan, kun Stalin oli vielä pahempi?

Miksi Hitleriä ja Stalinia kiusataan, kun se Antikristus on vielä pahempi! 

Juu, antikristus on kyllä paha, mutta itse perskeles vielä pahempi. Nyt on kuulkaas lähdettävä siitä, että perskeles on hoidettava ensin alta pois ennen kuin ruvetaan tekemään millekään muulle asialle mitään.

Vierailija
66/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa meillä on Mauri Kunnaksen herra Hakkarainen, joka kävelee unissaan eikä muista jälkikäteen mitään. Sitten meillä on edustaja Hakkarainen, joka törttöilee kännissä eikä muista jälkikäteen mitään.

Vierailija
67/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WIkipediasta:

äläs selittele demari

Vierailija
68/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää ketä kaikkia ei-julkisuuden henkilöitä toi Hakkarainen on voinut reissuillaan kouria? Onko sillä miehellä muuten vaimoa ja lapsia?

Vierailija
69/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei Ilkka Kanervan tekstiviesteistäkään näin suurta jupakkaa syntynyt eikä Toimi Kankaanniemenkään seksiviesteistä, molemmat todennäköisesti olivat kyllä humalassa, mutta ei suudeltu julkisesti

Vierailija
70/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on silti jännä että persujen kannattajan jaksavat puolustella. Jonkun mielestä syy on täysin eduskunnan puhemiehen, kun hyväksyy työpaikalla juopottelun, toisen mielestä kännin varjolla voi sattua vahinkoja ja Teuvo on suoraselkäinen mies eikä ansaitse haukkuja. Oksettava mies kaikenkaikkiaan. 

Vierailija
71/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiiä miks, mut mua naurattaa koko asia. Varsinkin tää Räsäsen hiusten repiminen.

Minua ei naurata ollenkaan. En välitä Räsäsen mielipiteistä mutta hänellä on oikeus fyysiseen koskemattomuuteen siinä missä muillakin. Hän on ollut liiankin empaattinen Eduskunnan juoppoja hoivatessaan ja paimentaessaan. Ilmeisesti hän kokee jonkinlaista kristityn ja lääkärin vastuuta liikaakin kaikista moukista sekä vaikeni suotta pahoinpitelystä koska Hakkaraisen avustaja on entinen kristillisdemokraatti.

Vierailija
72/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää ketä kaikkia ei-julkisuuden henkilöitä toi Hakkarainen on voinut reissuillaan kouria? Onko sillä miehellä muuten vaimoa ja lapsia?

No ei todellakaan ole, luojan kiitos. Teuvo on kunnon peräkammarin poika, äiteensä firmassa töissä. Näin siinä käy kun pääsee isolle kirkolle.

Vierailija
73/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

apostoliZztop kirjoitti:

ei Ilkka Kanervan tekstiviesteistäkään näin suurta jupakkaa syntynyt eikä Toimi Kankaanniemenkään seksiviesteistä, molemmat todennäköisesti olivat kyllä humalassa, mutta ei suudeltu julkisesti

Sulla taitaa olla dementia kun et muista, että Kanerva erotettiin ulkoministerin tehtävästä. Se kyllä oli vähän eri kaliiberia kun persujen varoitukset ja huomautukset. Vaikka kyse oli vaan viesteistä eikä keneenkään käyty fyysisesti kiinni satuttaen.

Säälilttävää kyllä miten kova tarve persuilla on puolustella aggressiivisen öykkärin tekoja. 

Vierailija
74/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Räsänen kertoo, että hän on keskustellut Hakkaraisen kanssa viime aikoina asiasta. Hakkarainen antoi Räsäsen mukaan luvan kertoa tapahtumista. IS ei tavoittanut Hakkaraista."

Miksi tarttee Hakkaraisen luvan, että voi kertoa jos tämä on käynyt kimppuun?

Vierailija
75/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse kovin kauan googlettaa kun huomaa, että herra H:lle on sattunut ja tapahtunut. Varmasti ihan normi meininkiä herran kannattajakunnan keskuudessa, mutta ei sopivaa kansanedustajalle.

Hämmentävää, että aikuisen ihmiset kännitörttöilyt on poliittista peliä. Mikäli näin, kuka sitä viinaa kurkkuun kaataa?

Vierailija
76/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis heilutti ilmassa Räsästä tukasta niin kuin moukaria? Ihme, ettei viskannut pyörityksen päätteeksi Räsästä KIasman katolle. Sinänsä Räsäselle ihan oikein kun se on sellainen konservatiivinen homofobinen hullu.

Vierailija
77/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räsänen on rukoillut yhdessä Teuvon kanssa Räsäsen työhuoneessa.

Vierailija
78/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Räsänen kertoo, että hän on keskustellut Hakkaraisen kanssa viime aikoina asiasta. Hakkarainen antoi Räsäsen mukaan luvan kertoa tapahtumista. IS ei tavoittanut Hakkaraista."

Miksi tarttee Hakkaraisen luvan, että voi kertoa jos tämä on käynyt kimppuun?

Räsänen pelkäsi varmaan persujen kostoraiskauksia.

Vierailija
79/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis heilutti ilmassa Räsästä tukasta niin kuin moukaria? Ihme, ettei viskannut pyörityksen päätteeksi Räsästä KIasman katolle. Sinänsä Räsäselle ihan oikein kun se on sellainen konservatiivinen homofobinen hullu.

Hakkarainen on homofobinen rasisti seksuaalirikollinen. Minne viskaisit sen?

Vierailija
80/149 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teuvon loppu on lähellä..

Niin varmaan. Tuo persujen oma Ile Kanerva jatkaa eduskunnassa kauan. Naisedustaja olisi saanut hirveän äläkän moisesta. Viimeksi oli (yllätys, yllätys) persujen naisedustajat Tukholmassa ja heidät oltiin potkaisemassa puolueesta, vaikkeivät kaatuilleet kännissä, sammuneet saati kourineet/pahoinpidelleet.

Kaksoisstandardeja..

Ketju on lukittu.