Lue keskustelun säännöt.
Ihanaa ihastua näin aikuisiällä!
12.04.2006 |
Mahtava tunne kun jalat on kuin makaroonia, kun näkee ihastuksensa kohteen!!!!!!! Siis minä, yksinhuoltaja olen ihastunut! Mutta kuinka laittaisin asiat rullaamaan eteenpäin? Ihastukseni on tuttu vuosien takaa, mutten edes tiedä onko hän varattu. Enkä todella tahdo nolata itseäni alkamalla sellaisia keneltäkään utelemaan. Näen ihastustani useinmiten vain auton sisällä, mutta kun tulee se päivä että tapaan hänet kasvotusten, mitä sanon???????? Taidan olla jo rakastunut!!!!!!!
Kommentit (22)
Kun tapaatte ihastuksenne, olkaa hyvin läsnä hänen kanssaan tilanteessa. Sellaista tunnustelevaa kanssakäymistä. Ap mieti missä voit tavata miehen niin, ettei hän ole autossa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
aika hankalaa on. Tietäisin kyllä mitä tekisin, jos olisin sinkku. Nyt tää on tälläistä huomaamista, vähän niinkuin verkon viritystä. Ja jollain lailla yritän tukea miestä, mutta mitään selkeää merkkiä en ole antanut. Jokainen jaettu hetki vie vaan jollain tapaa eteenpäin. Olen hyvin tietoinen hänestä. Tunnen katseen selässäni kävellessäni pois.