Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka tää suomalainen kohujulkkis on?

Vierailija
19.12.2017 |

Vedättänyt joltain 18 000?

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei minua huijaisi noin hyvännäköinen muija? :D

Vierailija
42/48 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa taas näkee mitä täyteaineiden laitattaminen saa aikaan. Kymmenen vuotta ikäistään vanhemman näköinen naamastaan.

Täyteaineitakin on laadukkaita ja vähemmän laadukkaita.

Puhtaita, laadukkaita, muovittomia sellaisia laitattavat ainakin kirurgit ja kirurgiset sairaanhoitajat. Sellaiset eivät muhkuroidu kasvoihin. Ne maksavat toki enemmän.

Samoihinkin täyteaineisiin eri ihmisten elimistö ja omat kudokset reagoivat eri tavalla. Ennalta vaikea arvioida varmasti, eikä kallis hintakaan takaa mitään loppujen lopuksi. No ohis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa taas näkee mitä täyteaineiden laitattaminen saa aikaan. Kymmenen vuotta ikäistään vanhemman näköinen naamastaan.

Täyteaineitakin on laadukkaita ja vähemmän laadukkaita.

Puhtaita, laadukkaita, muovittomia sellaisia laitattavat ainakin kirurgit ja kirurgiset sairaanhoitajat. Sellaiset eivät muhkuroidu kasvoihin. Ne maksavat toki enemmän.

Silikoni ei ole muovia, vaikka on molekyylirakenteeltaan polymeeri.

Vierailija
44/48 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastunut mies voi helposti menettää järkensä. On tainnut olla kyllä todella epätoivoinen ressukka tuo mies ja taas ihan hemmetin kavala ja häikäilemätön eukko kyseessä...

Vierailija
45/48 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tää Janatuinen esiintynyt Hymyssä, kun oli pienennyttänyt vaginansa leikkauksella..?

Vierailija
46/48 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen tissinsä ovat tunnetut, ei hän itse.

Silikonit eivät ole mitkään tissit, tai rinnat.

Muista sanoa tuo syöpäpotilaille.

Kai se syöpäpotilas itse tietää saaneensa proteesin rintansa tai rintojensa tilalle? Ei sentään yritä "myydä" niitä muille aitoina rintoina.

Kuinka moni silikonirintainen yrittää ”myydä” rintojaan aitoina? Eivätkä ne omat rinnat mihinkään katoa vaikka silikonit laittaisikin.

Vierailija
47/48 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää ihan joltain Tiina Jylhän asiakkaalta.

Vierailija
48/48 |
20.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttää ihan joltain Tiina Jylhän asiakkaalta.

Mun mielestä kaikki noissa täytehoidoissa käyneet näyttää aivan samalta. Pidemmän päälle näyttää olevan aivan sama mitä klinikkaa käyttää. Kerta kerran jälkeen rupsahtaa pahemmin.

Päätin 18-vuotiaana, etten koske silikoneihin/täyteaineisiin. Olen iloinen valinnastani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yhdeksän