Laittaako teidän ns. elämämkoululais-tyyppiset sukulaiset siviilisäädyn joulukorttiin?
Minulla on kriteerit täyttävä vanhus. Maalta aikanaan lähdetty, kansakoulu, sitten pääsi naimisiin. Töitä vältelty yksin ja yhdessä puolison kanssa ja jälkikasvulla sama homma. Klassinen wt-vanhus oikeastaan.
Laittaa siis aina korttiin mun siviilisäädyn?! Kukaan muu ei ole koskaan laittanut ja kavereidenkin kanssa jos vitsillä jotain titteleitä käytetään, niin ne on tyyliin ammatista tai harrastuksista väännettyä.
Hän on toisaalta ainoa wt-kriteerit täyttävä kaukaisempi sukulainen, eli onko tää joissain piireissä yleistäkin?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kun halusit esittää omaa ja sukusi hyvyyttä:) Kysessä ei kuitenkaan ole 20-luvulla syntynyt herttainen ylempikeskiluokkainen etikettiä noudattava mummo. Tämä on räväkkä täti, joka ei muuten paljon etiketistä tai perinteistä piittaa, ja sen takia ihmettelenkin tätä hänen tapaansa. Myös muut asiat hänen käytöksessään, joita en ole tässä viestissä avannut sen enempää , vaikuttavat.
ap
Jauhat sivukaupalla itse omasta hyvyydestäsi ja maisteriudestasi ja siitä kuinka se pitäisi huomioida joulukorteissakin, ja sitten kun joku tulee ja mainitsee sivulauseessa kuuluvansa ylempään keskiluokkaan niin vedät herneet nokkaan ja pidät sitä brassailuna? :DD Sulla on ihan kauhea tarve todistella jotain itsestäsi, todella noloa aikuiselta ihmiseltä, huh...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, kyllä sen teidän selkäläskeistä pystyy päättelemään :). Olen myös iloinen että pystytte ylläpitämään moniväristä kouvola-tukkaa.
ap
Ap, anna jo olla ja rauhoitu, olet paljastanut itsesi. Kaltaisesi moraaliton narsisti tietysti kuvittelee, että oma p4ska haisee aina parhaimmalta, mutta todellisuudessa olet pelkkä wt, ja voit pyyhkiä niitä mahtavan upean fantsuja maisterinpaprujasi vaikka pärseelläsi. Yritä nyt neiti-rukka painaa siihen pieneen pehmeään päähäsi se fakta, että wt on mielentila, jota sinä itse edustat täydellisesti. Mikään määrä koulutusta, mammonaa tai kylddyyrielämyksiä ei tee wt:stä eli sinusta yhtään sen sivistyneempää.
Siellä on mennyt kouvolatukan hiusvärit verenkiertoon?
Sori, en värjää hiuksia, jos sitä tarkoitit. Liikaa kemikaaleja. Kertoisitko muuten tarkemmin millainen on tuo paljon parjattu "kouvolatukka", sinulle kun tuo tuntuu olevan tutumpi käsite?
Voi eiiii! Siis tästäkin piti tehdä tämmönen tutkimus oikein! Meikäläiselle tulee välillä näitä neiti/rouva kortteja vanhoilta sukulaisilta ja varsinkin kummeilta tms mutta se on lähinnä leikkimielistä kiusoittelua, varsinkin kun olen neiti mutta vanhetessa on silti muutettu säädyksi rouva! Mutta hei! Mikähän minä olen kun kirjoitin ystäväni joulukorttiin "Hyvää joulua ja kaikkee senkin homostelijat!" - SUPERDUPER-WT??!
Olisi ihanaa olla Mustikki Myyryläinen!
Minäkin sain neiti-kortin ja olen ylpeä tittelistäni. Enpä lyönyt kättäni pa-,
tarkoitan pakolliseen vihkisormukseen, jota pidetään X vuotta ennen eroa.