Kun lapset ovat kipeitä, äiti hoitaa lapset, kun äiti on kipeä, äiti hoitaa lapset, kun isä on kipeä äiti hoitaa lapset
Niin se menee, etenkin jos olet kotiäiti, mutta usein myös silloin, kun molemmat vanhemmat käyvät töissä. Kukaan muu ei hoida lapsia, vaikka olisit 40 asteen kuumeessa.
Kommentit (51)
Ei sun tarvi katkeruuksissasi yleistää. Jos sä olet ottanut laiskan miehen ittellesi niin ei me kaikki muut olla otettu. Mulla ainakin on normaali kunnollinen mies enkä mä ole marttyyri vaikka sä oletkin.
Vierailija kirjoitti:
Tulee mieleen muutama kysymys, joita esitetään perheenjäsenille.
Äidiltä kysytään: "Auttavatko mies ja lapset sinua kotona?"
Isältä kysytään: "Autatko vaimoasi kotona"?
Lapsilta kysytään: "Autatteko äitiä kotona?"
JUURI NÄIN! Miehiltä vaaditaan auttamista, naiselta vain kysellään saako apua... Naisilla vain oikeuksia, ei velvollisuuksia. Vaaditaanko naista auttamaan miestä työstressissä tai harrastuksissa?
Isä hoitaa meillä siinä missä äitikin. Isä on myös se joka vie neuvomaan/hammaslääkäriin/lääkäriin, koska hänellä auto ja ajokortti, minulla ei.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olette selkärangattomia jos tuo on totta. Miksi ihmeessä suostutte tuohon? Että voi kiillottaa sädekehää somessa marttyroiden. Ei tuosta mitalia saa.
Kertokaa joku, miten sen isän voi pakottaa?
Sellaista se on kun myy itsensä orjaksi vain siksi, että saisi perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä olette selkärangattomia jos tuo on totta. Miksi ihmeessä suostutte tuohon? Että voi kiillottaa sädekehää somessa marttyroiden. Ei tuosta mitalia saa.
Normaaliälyistä miestä ei tarvitse pakottaa hoitamaan omia lapsiaan, vaan hän tekee sen ihan omatoimisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mies saa kenkää perheestä, jos siitä ei ole kenellekään mitään iloa/hyötyä. Jokainen tekee osansa yhteiseksi hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. Siksi mies heitetään pihalle, jos hän ei osaa edes perusasioita hoitaa. Mieluiten toki jätetään kokonaan porsimatta lasten kanssa.
Juurikin näin ja se äiti itse yleensä sairaataa vielä kahdesti koska vastustuskyky romahtaa ja saa sitten loppuviimemmäksi vielä jonkin jälkitaudin.
Minulla se on takuuvarma poskiontelotulehdus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset muuttuvat. Näin se vaan menee. Entinen innostuva ja spontaani tuhma pikkukisu muuttuu happamaksi pihtaajaksi. Miten selität tämän.
Ja vielä kysymys: luuletko että naista himottaa seksi miehen kanssa joka on käytännössä yksi lapsista?
(Lainaukset taas menee miten sattuu) Mieslapsi:
Äitiiii! Missä mun lempipaita on?
Äitiiii! Miks ruoka ei oo vielä valmista?
Äitiii! En löydä mun puhtaita kalsareita!
Äitiiii! Anna p*llua!
Joku mieslapsi voisi tulla selittämään, millä logiikalla naisen pitäisi innostua ja spontaanisti lähteä antamaan mieslapselle sitä p*llua?
-joku eri sivu
Tuttu kuvio. Mulla oli kerran ihan jäätävä ruokamyrkytys. Puoliso kävi välillä kysymässä, että vieläkö on pakko maata sängyssä? Enkö voisi jo nousta? Jonkun pitäisi laittaa ruokaa... En muista yhtään yötä, että olisi valvonut sairaan lapsen kanssa. Uuden puolison kanssa, uusi puoliso valvoi meidän sairaan lapsen kanssa, jos sattuivat siellä ollessa sairastumaan. Lähtökohtaisesti heidät kuitenkin palautettiin asap mulle, jotta saatiin sitten tauti kahteen perheeseen. ;-)