Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun lapset ovat kipeitä, äiti hoitaa lapset, kun äiti on kipeä, äiti hoitaa lapset, kun isä on kipeä äiti hoitaa lapset

Vierailija
19.12.2017 |

Niin se menee, etenkin jos olet kotiäiti, mutta usein myös silloin, kun molemmat vanhemmat käyvät töissä. Kukaan muu ei hoida lapsia, vaikka olisit 40 asteen kuumeessa.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo noin se menee. Äiti sairas, lapset sairaat, äiti hoitaa lapset ja huushollin. Äidillä 39 asteen kuume, isä tuntee että pää on ehkä vähän kipeänä, äiti hoitaa kaiken. Isä sairas, isä makaa halvaantuneena sängyssä ja äiti hoitaa kaikein.

Vierailija
2/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olette selkärangattomia jos tuo on totta. Miksi ihmeessä suostutte tuohon? Että voi kiillottaa sädekehää somessa marttyroiden. Ei tuosta mitalia saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä mies hoitaa lapset jos äiti=minä on kipeä.

Vierailija
4/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun isä jää sairaslomalle, hänen pitää vain antaa maata, ruoat pitää tehdä hänelle ja kaupasta hakea herkkuja. Koko ajan kysellä, oletko mitannut kuumetta, otitko lääkettä, miltä nyt tuntuu. Ja siinä samalla hoidat myös lapset, viet ulos jne. Kun itse on sairas, isä käy töissä ja ihmettelee, miksi minulla on niin rankkaa, saanhan olla kipeänä kotona.

Vierailija
5/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä mies hoitaa koiran, kodin, ostokset ja minut, jos olen vähänkään kipeä. Ja koira on mun jo ennen kuin mies tuli kuvioihin. Tämä on meillä ihan itsestäänselvyys. Tietysti sitten jos mies on kipeä niin toisin päin, minä passaan kuten mieskin passaa minua. Ihanaa kun joku huolehtii jos on sairaana. 

Vierailija
6/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että meidän miesten pitäisi joskus myös hoitaa lapsia ,mutta te olette niin paljon parempia siinä, että jätän pallon teille. Kiitos naiset.

Mies

Vierailija
7/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen muutama kysymys, joita esitetään perheenjäsenille.

Äidiltä kysytään: "Auttavatko mies ja lapset sinua kotona?"

Isältä kysytään: "Autatko vaimoasi kotona"?

Lapsilta kysytään: "Autatteko äitiä kotona?"

Vierailija
8/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratkaisuja ongelmaan, 1.Opeta mies huolehtimaan itsestään 2. Älä ota puolisoa ja 3. Älä tee lapsia. Omia valintoja, omia valintoja....

Vierailija
9/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mene noin, onhan ne lapset isänkin lapsia.

Vierailija
10/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti se menee noin. Pitää olla jämäkkä. Me ollaan juuri nyt kipeinä,minä ja lapset. Ilmoitin että minun täytyy levätä mahd.paljon,on kamala olo ja olen tosi kipeä. Ilmoitin myös että mies hoitaa yöheräilyt nyt. Mies suostui mukisematta. Tottakai minä hoidan päivällä enemmän kun mies töissä,mutta muut ajat pyrin maksimoimaaan levon.

Vierailija
11/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lapset ovat kipeitä, äiti on töissä ja isä hoitaa lapsia kotona. Kun äiti on kipeä, äiti on töissä. Kun isä on kipeä, isä on kotona ja lapset päiväkodissa.

T.naisyrittäjä

Vierailija
12/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jo vain, näitä äiti-prinsessoja löytyy kyllä jotka edellyttävät jatkuvaa huomiota ja paapomista, ilman että kukaan kysyy muiden jaksamista. Se, että on äiti ei vielä tarkoita mitään. 

Se, miten äitinä toimit ja käyttäydyt määrittelee tilannetta paljon enemmän. 

Vierailija
13/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli juuri norovirus käymässä, kaikki kolme olivat kipeitä. Lapsi sairastui ensin ja alkoi jo olemaan paremmassa kunnossa kun vanhemmat sairastuivat. Mies hoiti lapsen, kaupassakäynnit jne. Ruokaa ei tehnyt kukaan, koska kellään ei pysynyt sisällä. Mieheni ei ole suomalainen.

Vierailija
14/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin se menee, etenkin jos olet kotiäiti, mutta usein myös silloin, kun molemmat vanhemmat käyvät töissä. Kukaan muu ei hoida lapsia, vaikka olisit 40 asteen kuumeessa.

Jep ja kun äiti kokkaa niin  äiti  siivoaa jäljet, kun isä kokkaa niin äiti siivoaa jäljet, kun lapset kokkaavat niin äiti siivoaa j jäljet. Vaikka 40 asteen kuumeessa, koska kukaan muu ei sitä keittiötä siivoa.

Vierailija
15/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei meillä. Tosin sen olen oppinut, että miehelle pitää rautalangasta vääntää, jos on itse kipeänä. Kyllä se sitten lapset hoitaa. On ihan turhaan marttyyrina 39 asteen kuumeessa hoitaa lapsia, jos on miehelle sanonut vain olevansa kipeä. Sille pitää sanoa erittäin selkeästi olevansa ihan oikeasti niin kipeä, että mies saa hoitaa kaikki ja mennä potemaan sairautta sängyn pohjalla. Muuten ihan fiksu mies, mutta jotkut asiat pitää sanoa erityisen painokkaasti että se tajuaa (en tarkoita riitelyä). Näin siis meillä.

Vierailija
16/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Exässäni oli hyvää se, että hän jäi kotiin kun lapset sairasti, mun työni ei oikein antanut mahdollisuuksia jäädä pois.

Mut kaikki muu oli aina mun harteillani ja jos olisin kipeänä niin mun piti silti tehdä ruoat jne. 

Vierailija
17/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies vei aina lapsen päiväkotiin ja kouluun sekä haki sieltä, samoin harrastuksiin. Osasi antaa ruokaa ja lukea iltasadun ja käyttää iltapesulla. Pyykkäsi ja osasi käyttää tiskikonetta. Jos olin sairas, osasi lämmittää ruokaa lapselle, vaikka ei kummoinen kokki ollutkaan. Nyt lapsi on jo opiskelemassa.

Miten nykyajan miehet voi olla niin hyödyttömiä? Mitä niillä edes tekee?

Vierailija
18/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä hoidan sairaat lapset. Olemme molemmat töissä, mutta työni tapahtuu lähes kokonaan tietokoneella joten voin tehdä työtä myös etänä.

Hyvin harvoin olen joutunut olemaan "töistä pois" lasten sairauksien takia. Osaan tehdä hoitamisen ohessa hommat.

Vaimon työ kuuluu perustöihin, josta poissa olo vaatisi lääkärissä käynnit ja lisäksi työ alkaa huomattavan aikaisin aamulla.

Ei naisen aina tarvitse olla hoitaja.

M/41

Vierailija
19/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei mene noin. Jos lapset ovat kipeinä, vuorotellen hoidetaan, jos äiti kipeä, isä hoitaa. Jos isä kipeä, äiti hoitaa.

Vierailija
20/51 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuvaa valitusta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo vain, näitä äiti-prinsessoja löytyy kyllä jotka edellyttävät jatkuvaa huomiota ja paapomista, ilman että kukaan kysyy muiden jaksamista. Se, että on äiti ei vielä tarkoita mitään. 

Se, miten äitinä toimit ja käyttäydyt määrittelee tilannetta paljon enemmän. 

Sulla meni ohi, että heilahti :D:D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme