Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mitään näyttöä ei ole muuta kuin että jätetään kaikessa yksin. Olen muutenkin yksinäinen susi luonteeltani, johtuen koulukiusaamisestani, joten en tiedä haittaako se, mutta välillä tuntuu pahalta. Olen vain osan viikkoa töissä, johtuen sairaudestani ja muut sopivat poissaollessani yhteisiä tapaamisia. En oikein tiedä miten suhtautua. Ollako vain välittämättä. Tulee paha olo kun ajattelen asiaa, vatsaa vääntää jne..
Olen aika neutraali, kenestäkään en puhu pahaa enkä juoruile. Naisvaltainen ala. Pakko kuitenkin elääkseen käydä töissä, en voi vain irtisanoutua. Mietin vain mihin tää voi johtaa, miten he voivat satuttaa minua.

• ylös 12
  • alas 1

Kommentit (3)

Vierailija

Jos olet vain osan viikkoa töissä, niin kyllähän siinä varmaan vähän ulkopuoliselta tuntuu. Mutta sitä pinnallisempana voit pitää oman suhtautumisesi muihin. Tervehdit vain, vaihdat muutaman sanan jostain arkipäiväisestä. Ei mitään liian henkilökohtaista. Et voi tehdä siinä mitään väärin.

Voit vain tehdä oman osuutesi niin hyvin kuin taidat. Sitten olla miettimättä sen enempää. Siitä ei nimittäin tule valmista jos sille tielle lähtee. En usko että kukaan haluaa sinua ulos savustaa. Jos olet ollut kiusattu niin silloin on usein liian altis ylitulkitsemaan muiden käytöstä.

Tsemppiä ja hyvää joulua!

Kesä

Tuskinpa se mitään savustamista on, jos tapaamisia sovitaan niillekin päiville jolloin olet poissa. Jos asia vaivaa, voit mainita siitä tai tarjoutua itse järjestämään näitä jolloin saat valita ajankin.

Jos työilmapiiri tuntuu huonolta juttele esimiehen kanssa asiasta, hänen tehtäviinsä kuuluu pitää huolta juuri näistä asioista.

Tuntematta asiaa tarkemmin, fyysisestikin oireileva paha olo kuulostaa siltä että tähän voisi liittyä sitten muutakin kuten masennusta osaltasi. Tätäkin asiaa olisi hyvä keskustella esimiehen ja työterveyshuollon kanssa, jos pidemmällä osittaisella sairaslomalla olet niin hoitosuhde onkin varmasti jo olemassa joten kannustaisin ottamaan asian esille. Keskustelu asiantuntijan kanssa voi auttaa arvioimaan missä ongelma on ja miten asian kanssa voisi edetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ikävät naisvaltaiset työpaikat...voit lohduttautua sillä, että tuo skeida kohdistuu vuorotellen jokaiseen.
Naispuolisten ihmisten pahuus ilmenee juuri noin. Tekoilo paras ilo, mitään aitoa innostusta mistään ei suvaita. Sitten hyvä kun kaikki kulkevat mielimaassa, ilottomana ja tekoirvistys ja teennäinen jutustelu mukana.
Pahinta on jos EI saa olla rauhassa ajattele niinpäin.