Kommentit (559)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, miksi se vesilasi pitää puunata Fairylla ja harjalla joka helvetin juomasession jälkeen. Sama koskee kahvikuppeja. Itse juon sujuvasti useamman kerran kupista tai lasista, enkä ymmärrä, miksi se pitäisi hartaasti asetella astienpesukoneeseen heti, kun huulet reunalta irtoaa.
Ts. pakkomielteinen "siistiys". Kyllä niitä maton hapsuja saa olla 24/7 oikomassa, jos sille tielle lähtee. Mä en aamulla petaa sänkyä, koska töiden jälkeen noin klo 16 kuitenkin rojahdan sinne kirjan kanssa.
Ja kaikki hysteerinen pölyjenpyyhintä tai käyttövaatteiden viikkaaminen "oikealle paikalle" vaatekomeroa.....mitäs jos yrittäisitte ELÄÄ hetkessä, edes hiukkasen.
Voin sieluni silmin nähdä kotisi. Tasot täynnä likaisia kuppeja ja kippoja, joista voi hyvin vielä syödä ja juoda. Tuolien nojilla vaatekasoja paidoista ja pöksyistä, joita vielä voi pitää. Kirjat ja lehdet ovat pudonneet juuri siihen, missä niitä viimeksi luit, eli kasoiksi petaamattoman sänkysi viereen. Ihanaa hetkessä elämistä! Ja tämän AINOA vaihtoehtohan on matonhapsujen oikominen ja hysteerinen pölyhiukkasten metsästys...
Mistä ne tasot tulee täyteen kuppeja, jos joka kerta juo samasta?
Vierailija kirjoitti:
Toisten ihmisten haukkumista ja ulkoisen olemuksen kommentointia
Tämähän on av-mammojen suurinta huvia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistäminen ilman nenäliinaa. Etenkin vanhemmat ukot tekevät tätä usein - painetaan toinen sierain kiinni ja niiskaistaan menemään, kadullakin. Oksettavaa.
Arkinen tapa? Missä oikein vietät aikaasi?
Olen lähes viisikymppinen sairaanhoitaja/toimittaja, enkä ole moiseen törmännyt koskaan enkä missään, vaikka erilaisia paikkoja on tullut koluttua, niin työssä kuin vapaallakin.
Onneksi olkoon. Törmään tuohon täällä Helsingissä lähes viikoittain, etenkin lenkkipoluilla.
Tuliko yllätyksenä, ettei helsinkiläisillä ole käytöstapoja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lentokentällä kun tullaan Phuketin lomalta, koko 5-henkinen perhe tälläytyy jalkaterät kiinni matkatavarahihnaan, rinnakkain ja vielä matkalaukkukärry mielellään siihen rivin jatkoksi. Näin toimitaan välittömästi kun saavutaan matkatavarahalliin ja on saatu selville mille hihnalle ne oman lennon kamat tulee - sitten joskus kun siitä on ensin menneet Brysselin ja Barcelonan lentojen tavarat.
Kun kaikki malttais ensin odottaa, että ensinnäkin siinä hihnalla on jo ne oman lennon tavarat ja sen jälkeen seisois siinä esim. 1,5 metrin päässä hihnasta, niin kaikki näkis jo kaukaa lähestyvät laukut ja olis tilaa napata laukku/laukut hihnalta ja poistua ripeästi takavasemmalle ja antaa tilaa muille.
Tämä. Lyhyenä naisihmisenä on kova homma yrittää sen ihmismuurin takaa nähdä, että milloin se oma laukku tulee. Sitten et meinaa päästä ihmismuurin läpi laukkua hakemaan kun kaikki on siinä laukkuhihnassa kiinni ja eivät ole halukkaita väistämään vaikka ystävällisesti pyytää. Sitten se laukku on jo mennyt....
Viidakon lait jyllää. Jos ei ole pituutta eikä voimaa, ei kannata ulkomaille lähteä. Heikompien pitäisi pysyä vaan kotona.
Pettämistä parisuhteen aikana. Mielestäni edellisestä kumppanista erotaan ja vasta sen jälkeen etsitään uusi suhde.
Pettäminen on mielestäni puolison halveksimista enkä ymmärrä, miten kukaan voi loukata puolisoaa ulkopuolisella suhteella. Riskinä ovat aina sukupuolitaudit, jotka voivat aiheuttaa lapsettomuutta tai ikäviä ongelmia loppuiäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistäminen ilman nenäliinaa. Etenkin vanhemmat ukot tekevät tätä usein - painetaan toinen sierain kiinni ja niiskaistaan menemään, kadullakin. Oksettavaa.
Olen lähes viisikymppinen sairaanhoitaja/toimittaja, enkä ole moiseen törmännyt koskaan enkä missään, vaikka erilaisia paikkoja on tullut koluttua, niin työssä kuin vapaallakin.
Onneksi olkoon. Törmään tuohon täällä Helsingissä lähes viikoittain, etenkin lenkkipoluilla.
Ei varmaan kenellekään, koska maalta muutetaan Helsinkiin. Sinäkö syljit autosi ikkunasta ajaessasi Tuupovaara-Rymättylästä Helsinkiin matkustaaksesi Viroon kaljanhakureissulle?
ohis
Vierailija kirjoitti:
Käytettyjen tulitikkujen laitto takaisin tikkuaskiin.
Mä taas olen kehitellyt tästä tavasta suoranaista arjen taidetta! Laitan aina käytetyt tulitikut takaisin tikkuaskiin. Käyttämättömiä tulitikkuja on niin kiva kaivella sieltä nokisten seasta. Mies ei oikein ymmärrä henkevää harrastustani, juntti kun on... :)
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei ehkä ikinä uskoisi, mutta aikuiset ihmiset jotka sylkevät ruuan takaisin lusikkaan.. Hyi ällötys
Jos ruoka on pahaa tai liian kuumaa, niin en minä ainakaan sitä rupea nielaisemaan.
Tupakoitsijoiden tapaa heittää tumppi ties mihin tai vain tumpata ja tallata päälle. Näen joka kerta niin punaista! Vituttaa aivan suunnattomasti. Mielestäni muille ihmisille saisi lain mukaan antaa välittömän teloitusoikeuden näille. Jos poltat niin käytät tuhkista. Mikä perkele siinä on niin vaikeaa? Juu eihän se yksi/kaksi/viisi tuhatta tumppia varmaan mitään haittaa. Juuri tuollainen minäminä-ajattelu ja julkisten paikkojen paskominen on surkeinta roskaväen hommaa mitä voi olla olemassa.
Koiran paskannuttajat jo pääosin ovat oppineet ainakin julkisilla paikoilla. Mutta eivät kaikki. Teloitusoikeus myös näihin tapauksiin. Niin koiralle kuin isännällekin. Ja perikunnalle pirun isot sakot. Otettakoon sitten vaikka arkkurahoista ja raato masuuniin jos ei ole rahaa.
Kolmas aivot tilttiin saava porukka on motarilla vasenta kaistaa jumittavat. Kyllä olisi Magnum 44:selle paljon töitä tässä maassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan kenellekään, koska maalta muutetaan Helsinkiin. Sinäkö syljit autosi ikkunasta ajaessasi Tuupovaara-Rymättylästä Helsinkiin matkustaaksesi Viroon kaljanhakureissulle?
ohis
👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä ei ehkä ikinä uskoisi, mutta aikuiset ihmiset jotka sylkevät ruuan takaisin lusikkaan.. Hyi ällötys
Jos ruoka on pahaa tai liian kuumaa, niin en minä ainakaan sitä rupea nielaisemaan.
Tulkaa nyt joku sanomaan, että tämä on provo.
Vierailija kirjoitti:
Kännissä öykkäröintiä.
Naiselta sellaista jonkun juopon miehen palvontaa, itkemistä sellaisen perään.
Järkyttävää riippuvaisuutta huonosti kohtelevaan puolisoon.
Miten nämä olisivat "ihmisten arkisia tapoja"?
Vierailija kirjoitti:
Pettämistä parisuhteen aikana. Mielestäni edellisestä kumppanista erotaan ja vasta sen jälkeen etsitään uusi suhde.
Pettäminen on mielestäni puolison halveksimista enkä ymmärrä, miten kukaan voi loukata puolisoaa ulkopuolisella suhteella. Riskinä ovat aina sukupuolitaudit, jotka voivat aiheuttaa lapsettomuutta tai ikäviä ongelmia loppuiäksi.
Juju on siinä, että aika moni miehistä (valitettavasti) ei välitä pätkääkään naisensa tunteista, jos on uutta pildeä tarjolla. Miehet ovat aika tunnekylmiä otuksia naisiin verrattuna. Yleistin tarkoituksella, koska jokainen tajuaa, että poikkeuksia on aina.
Koska räkää nenäänsä vetävät on jo mainittu, sanon että toiseksi eniten ärsyttää ne vesijuoksijat, jotka mennä lilluvat vierekkäin kaverin kanssa -- vaikka radalla lukee kissan kokoisin kirjaimin, että "Vesijuoksu vain peräkkäin".
Myös kaikkinainen muu vetelehtiminen kuin tuo mainitsemani moottoritien tukkiminen vituttaa. Esim kun ollaan poistumassa junasta, bussista, liukuportaista tai vaikka sisävesiristeilypaatista niin jäädään siihen ulosmenon eteen jumittamaan ja parveilemaan. Ei ymmärretä että takaa tulee ihmisiä jatkuvalla syötöllä. Minä minä minä. Prkl.
Kesällä olin sukulaislikan konfirmaatiotilaisuudessa. Voi ristus että se kirkosta poistuminen sitten saattoi k e s t ä ä. Olisiko Jeesus loukkaantunut ripeämmästä liikehdinnästä vai miksi eteneminen oli kuin laiskiaisilla tulvan yllättäessä? (Ne hukkuvat kun ovat niin hitaita että jäävät nousevan veden pinnan alle). Vanhukset ja liikuntarajoitteiset ovat eri asia mutta useimmiten nämä jumittajat ovat ihan aktiivi-ikäisiä.
Puhelimeen kovaan ääneen kailottavat, varsinkin vielä rumalla kurkkuääniä sisältävällä (arabialla?) on hyvin ärsyttävää ja epäkunnioittavaa muita matkustajia kohtaan. Mutta eiväthän nämä mamut muutenkaan säteile toisten huomioon ottamisella. Usein haisevatkin pahalle. Tämä on myös ongelma julkisissa.
Vihaan julkisia ja vältän niitä kuin ruttoa.
En ymmärrä ihmisiä, joilla on aina tv päällä taustalla huutamassa tai sitä tuijotetaan sohvalla maaten iso osa vapaa-ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmetyttää, miksi se vesilasi pitää puunata Fairylla ja harjalla joka helvetin juomasession jälkeen. Sama koskee kahvikuppeja. Itse juon sujuvasti useamman kerran kupista tai lasista, enkä ymmärrä, miksi se pitäisi hartaasti asetella astienpesukoneeseen heti, kun huulet reunalta irtoaa.
Ts. pakkomielteinen "siistiys". Kyllä niitä maton hapsuja saa olla 24/7 oikomassa, jos sille tielle lähtee. Mä en aamulla petaa sänkyä, koska töiden jälkeen noin klo 16 kuitenkin rojahdan sinne kirjan kanssa.
Ja kaikki hysteerinen pölyjenpyyhintä tai käyttövaatteiden viikkaaminen "oikealle paikalle" vaatekomeroa.....mitäs jos yrittäisitte ELÄÄ hetkessä, edes hiukkasen.
Voin sieluni silmin nähdä kotisi. Tasot täynnä likaisia kuppeja ja kippoja, joista voi hyvin vielä syödä ja juoda. Tuolien nojilla vaatekasoja paidoista ja pöksyistä, joita vielä voi pitää. Kirjat ja lehdet ovat pudonneet juuri siihen, missä niitä viimeksi luit, eli kasoiksi petaamattoman sänkysi viereen. Ihanaa hetkessä elämistä! Ja tämän AINOA vaihtoehtohan on matonhapsujen oikominen ja hysteerinen pölyhiukkasten metsästys...
Mä pidän siististä kodista ja meillä on varmasti keskivertoa siistimpää. Silti mulla on sama kahvikuppi koko päivän (teen töitä kotitoimistolla). Juon kahvin, huuhtaisen mukin siihen kahvinkeittimen viereen - ei erityisen epäsiistiä?? Samoin jos juon vettä päivällä laitan lasin ruokapöydälle odottamaan päivällistä.
Meillä luetaan paljon ja noita kirja ja lehtipinoja kertyy kyllä viikon mittaan. Erityisesti hämmästyttää miehen kyky lukea 3-4 kirjaa samanaikaisesti:) Niin monta kirjaa yleensä palautan kirjahyllyyn viikonlopun siivouksen yhteydessä. Toisaalta - ei mua pari kirjaa häiritse yöpöydällä tai makkarin lipastolla tai joku lehti oh:n pöydällä.
Kuka ne kaikki roskat, sispsipussit, kahvimukit ym. oikein heittää maahan? On selvästi joukko ihmisiä, joiden mielestä on ihan ok tehdä niin.
Miten voi olla mahdollista, että niin typerää väkeä on olemassa - eivät ole teloneet itseään hengiltä esimerkiksi kaivamalla poralla korvaa ?
Tunnustan: jostain ihme syystä stalkkailen Pelastuslaitoksen 24h-hälytyslistaa.
Ei ne huume- ja viinahöyryiset autonsa katolleen-, seinään-, puuhun- ties mihin pyöräyttäjät (hoh-hoijaa), vaan pelottavan yleiset raportit epäillyistä tai todellisista tulipaloista, kun on taas kerran UNOHDETTU ruoka liedelle tai uuniin käryämään, monot kuivumaan saunan kiukaalle ja ne parvekekynttilät sammuttamatta. Uusavuttomat, muistisairaat, känniset, idiootit vai näiden kombotko asialla??
Riskirivariasujaa hiukkasen pelottaa.. Taas yksi syy ei-alastomana nukkumiseen, jos tulee meinaan evakkoon lähtö yösydännä.