Vika minussa vai miehessä? Olen miehelle kuin yksi jätkistä
Mies kohtelee minua kuin olisin yksi jätkistä, ja pohdin tässä onko syy siihen minussa vai miehessä. Hänen huumori minulle on vastaavaa kuin miehet keskenään äijäporukoissa toisilleen viljelee. Ihan tyhmiä vitsejä ja kepposteluja. Samoin puheenaiheet mistä mies minulle puhuu on minun mielestä enemmän sellaisia mitä jätkien kesken puhutaan, saattaa tunteja tarinoida jostain autosta vaikka minulla ei ole edes korttia. Piereskelee kuuluvasti ja nauraa pierulleen. Toisaalta hän on välittävä ja huomioiva ja luotettava ja monta hyvää asiaa, mutta minua häiritsee paljon se kuin olisin kuin yksi jätkistä. Toivottavasti ymmärrätte mitä sillä tarkoitan, on vaikea selittää tarkkaan. Olen kuitenkin ihan naisellinen nainen, sekä ulkoisesti että sisäisesti enkä tajua miksi mies käyttäytyy noin. Ollaan kuitenkin jo yli nelikymppisiä eli ei mitään teinejä enää. Ollaan oltu reilu vuosi yhdessä ja mietin voiko tällaisella suhteella olla tulevaisuutta vai ei.
Kommentit (42)
Pitäisikö hänen esittää sinulle jotain muuta kuin on?
Vierailija kirjoitti:
Juntti mies. Ei se tuosta ainakaan paremmaksi muutu.
Ehkä ei myöskään kovin rakastunut. Jatkaisin matkaa...
Ja kovaa vauhtia.
Vierailija kirjoitti:
Ja hän hurmasi sinut miten?
Hänessä on hyvin herkkä puoli, johon ihastuin. Ja olemalla huomioiva, välittävä, luotettava, vastuullinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olisi hienoa, että aikuisen ikäinen ihminen olisi aikuinen. Menohan on kuin yläkoulussa.
-ohis
Onpa yököttävä mies. Mitä sä tuollaisessa näet?
No ei ole tulevaisuutta. Ero. Jos hänen päässä ei itsellä sytytä tuo asia, niin ei. Jos hakee asiallista kohtelua, se löytyy muualta. Vai aiotko kouluttaa miestä, kauhea sarka ja ei toimi välttämättä. Joku miesnainen varmaan toimii sille.
Vierailija kirjoitti:
Minusta naisen seurassa ei vain käyttäydytä kuin äijäporukassa. Minä nyt ajattelen näin, joku muu ehkä erilailla.
Ap
Tulevaisuutta? No enpä usko, että jaksat tommosta kuunnella. Ette sovi toisillenne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hän hurmasi sinut miten?
Hänessä on hyvin herkkä puoli, johon ihastuin. Ja olemalla huomioiva, välittävä, luotettava, vastuullinen.
Ap
Ei hyvät puolet korvaa huonoja koskaan. Jos mies sikailee ihan käytöksellään ja olet kuin "jätkän" roolissa toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta naisen seurassa ei vain käyttäydytä kuin äijäporukassa. Minä nyt ajattelen näin, joku muu ehkä erilailla.
Ap
Minusta mies ei käyttäydy missään porukassa tuolla tavalla. Tuohan on kamala juntti.
Onhan noita nähty. Ei vika naisessa ole vaan siinä, että nuo miehet ei oikeasti ymmärrä miten kohdella naista. Ei ole varmaan kotona kasvatettu siihen yhtään.
Hämmentävää. Yleensä sinkkumiehenä kuulee neuvoja että ole oma itsesi ja naisetkin on vain ihmisiä joten kohtele heitä kuten miehiäkin.
Sano sille ukollesi että haluat sen kohtelevan sinua kuin stereotyyppistä naista.
Äijä on varmaan feministi ja kannattaa tasa-arvoa, mikä moukka!
Onko selvänä, kun juttelee noita ihmejuttujaan? Meillä tätä, kun hän on kännissä. Kestän, koska ei normaalisti jutut ton tasosii ja ihan koulutettu mies ja asiantuntijatehtävissä.
Oisko arki hiipinyt teidän suhteeseen? Asutteko yhdessä?
Teille naisille ei mikään kelpaa. Tämäkin mies on vastuullinen, huomioiva ja muutenkin hyvä mies. Okei ei ehkä osaa kertoa vitsejä, jotka naurattaisi naista eikä ehkä osaa puhua meikeistä ja pitsin nypläämisestä. Täydellistä miestä ei ole. Jääkää akat yksin jos ei kelpaa mies jonka ainoa vika on huono huumori.
Vierailija kirjoitti:
Onko selvänä, kun juttelee noita ihmejuttujaan? Meillä tätä, kun hän on kännissä. Kestän, koska ei normaalisti jutut ton tasosii ja ihan koulutettu mies ja asiantuntijatehtävissä.
Oisko arki hiipinyt teidän suhteeseen? Asutteko yhdessä?
On selvänä. Ei hän edes kännää koskaan. Joskus lomalla saattaa ottaa saunakaljan tai kaksi, mutta ei koskaan enempää. Ei asuta yhdessä, mies tosin on sitä kovin ehdotellut viime aikoina.
Ap
Joku jo aiemmin sanoikin, että mies ei vaikuta kovin rakastuneelle. Ehkä teillä on kaverisuhde. Tosin jokseenkin juntilta nuo jutut kuulostaa.
Ehkä miehesi on kuunnellut naisten neuvoja? Niissähän aina sanotaan miten naiselle pitää puhua kuin kaverille.
Juntti mies. Ei se tuosta ainakaan paremmaksi muutu.
Ehkä ei myöskään kovin rakastunut. Jatkaisin matkaa...