Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoaako lihavat naiset hoikkia ja normaalipainoisia?

Vierailija
18.12.2017 |

Tiedän, että saan vihat niskaani tällä kysymyksellä. Olen siis itse normaalipainoinen ja normaali nainen. Olen kuitenkin huomannut, että en ystävysty tai ystävyys ei etene lihavampien kanssa. Kaikki lähimmät ystäväni ovat hoikkia tai normaalipainoisia ja nättejä naisia. Olen miettinyt voisiko syy olla siinä että lihavat ei jostain syystä pidä itseään hoikemmista/nätimmistä? En itse ajattele olevani sen kummempi tai yhtään kauniimpi vaikka hoikka olenkin, mutta ihmetyttää miksi lihavammat eivät halua tutustua sen enempää. Minusta he ovat mukavia ihmisiä. Ja jos joku haukkuu minut ylimieliseksi ja siitä johtuu tämä ettei seuraani haluta niin en itse ajattele olevani sen kummempi kuin kukaan muukaan. Ihmettelen vain tätä.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa, ystävissäni on kaiken kokoisia naisia ja miehiä. En ylipäänsä kiinnitä huomiota ihmisten kokoon.

Vierailija
2/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on lihavia ja laihoja ystäviä, mukavia ihmisiä, mutta jo kirjoituksen perusteella en varmaan ystävystyisi kanssasi, en koskaan ole ajatellut ystävistäni, ettei ystävyys etene tai hän on lihava tai laiha tai ruma tai kaunis. He ovat mukavia, huumorintajuisia, osaavat nauraa itselleen, iloisia, reippaita, viisaita, vahvoja.

Ei, lihavat eivät vihaa laihoja, jospa katsot peiliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän, että saan vihat niskaani tällä kysymyksellä. Olen siis itse normaalipainoinen ja normaali nainen. Olen kuitenkin huomannut, että en ystävysty tai ystävyys ei etene lihavampien kanssa. Kaikki lähimmät ystäväni ovat hoikkia tai normaalipainoisia ja nättejä naisia. Olen miettinyt voisiko syy olla siinä että lihavat ei jostain syystä pidä itseään hoikemmista/nätimmistä? En itse ajattele olevani sen kummempi tai yhtään kauniimpi vaikka hoikka olenkin, mutta ihmetyttää miksi lihavammat eivät halua tutustua sen enempää. Minusta he ovat mukavia ihmisiä. Ja jos joku haukkuu minut ylimieliseksi ja siitä johtuu tämä ettei seuraani haluta niin en itse ajattele olevani sen kummempi kuin kukaan muukaan. Ihmettelen vain tätä.

Olen itse hieman pyöreämpi, mutta miksi ihmeessä inhoaisin jotakin ihan sen vuoksi, että hän ei ole ylipainoinen?

Tulisikohan ylipainoiselle mieleenkään tehdä aloitusta joka olisi yhtä "järkevä" kuin omasi?

Vierailija
4/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä inhoavatko mutta joskus tuntuu siltä että jotkut 20-30v ylipainoiset naiset ovat kovin katkeria minulle 47v hoikalle naiselle.

Vierailija
5/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lihavia ja laihoja ystäviä, mukavia ihmisiä, mutta jo kirjoituksen perusteella en varmaan ystävystyisi kanssasi, en koskaan ole ajatellut ystävistäni, ettei ystävyys etene tai hän on lihava tai laiha tai ruma tai kaunis. He ovat mukavia, huumorintajuisia, osaavat nauraa itselleen, iloisia, reippaita, viisaita, vahvoja.

Tiesin, että tämä herättää närää. Etkö lukenut tekstiä. Juurihan kirjoitin, että en pidä itseäni sen kummempana. Eikä minulle ole väliä myöskään muuta kuin se minkälainen ihminen ystävä on. Ap

Vierailija
6/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vihaa. Mulla on kaiken kokoisia ja värisiä ja merkkisiä ihmisiä kavereina.

Ehkä sä itse erität tiedostamattasi jotain lihavia karkottavaa ympäristöösi?

127 kg

Vierailija
7/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa. Ihan rehellisesti sanottuna en inhoa. Paitsi yhtä lapsuudenystävää, joka asiakseen ottanut valistaa mua ylipainosta ja ahdistaa nähdäkin, kun luulee kai, etten ole kuullut diabetesvaarasta jne.

Mulla on kaikenlaisia ystäviä. Töissä esimerkiksi "bestis" on varmaan mua puolet kevyempi. Hurjan pieni ja laiha nainen, varmaan maksimissaan 40kg, itse painan 85kg. En tosiaan kadehdi ketään painosta. Haluaisin laihtua kovin ja olen tyytymätön itseeni, mutta en vihaa ketään painon vuoksi. En myöskään vihaa ketään sen vuoksi, että on kauniimmat hiukset, parempi englannissa tai vaikka laulamaan.

Vierailija
8/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä eräs läski kuuskymppinen ämmä joka vihaa mua vain siksi että olen nuori ja hoikka.

No tämäpä just. Ei tää aloitus niin kaukaa haettua ole vaikka siltä aluksi vaikuttaisi.

Vierailija
9/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vihaa. Mulla on kaiken kokoisia ja värisiä ja merkkisiä ihmisiä kavereina.

Ehkä sä itse erität tiedostamattasi jotain lihavia karkottavaa ympäristöösi?

127 kg

No tätäkin olen miettinyt. Jos tiedostamattani kuitenkin välitän jotain signaaleja. Vaikka ei minulle ole ihmisen värillä, koolla tai näöllä väliä kuhan on hyvä tyyppi ja muuten synkkaa. Ap

Vierailija
10/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon itse nuori ja luonnostaan hoikka, kroppaani on kehuttu "täydelliseksi", mutta pidän itseäni ihan keskiverto nättinä.

Samaa olen pohtinut kuin ap, olen kohdannut suoranaista vihaa ja katkeruutta erityisesti työelämässä ja yhdellä kurssilla. Nämä vihaajat eivät välttämättä aina ole olleet mitään lihavia, vaan muuten huonon itsetunnon omaavia. Minulla on yksi ex-laiha ystävätär, joka on lihonut ylipainoiseksi. Hän ei ole minulle kade, koska tietää että voi laihduttaa jos vaan haluaa. Uskoisin että laihojen ja "nättien" naisten vihaaminen johtuu omasta huonosta itsetunnosta tai tyytymättömyydestä itseensä.

Vierailija
11/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoavat hoikkia aivan samalla lailla kuin nuoria.

Vierailija
12/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloituksessa sanot varmaan epähuomiossa, että hoikat/normaalipainoiset kaverisi ovat nättejä ja epäilet etteivät lihavat pidä näteistä ihmisistä. Ongelma on varmaan tuossa, että sinä et varmaan näe lihavia edes mahdollisesti nätteinä. Ei kukaan halua olla se kaveriporukan rumilus, haluatko sinä ehkä jonkun jonka vierellä näytät paremmalta?

Vierailija
13/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkisitpä ystäväni. Heissä on niin erilaisia ihmisiä niin painoltaan, pituudeltaan, kansalaisuudeltaan, koulutukseltaan kuin iältäänkin. On lapsettomia, perheellisiä, eronneita, laihoja, lihavia, koulutettuja, kouluja käymättömiä, nuoria, vanhoja.. Ei, en inhoa laihoja. N43, passelin pulska

Vierailija
14/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole huomannut, että henkilökemioilla ja koolla olisi mitään yhteyttä.

Vierailija
15/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että hoikat ihmiset kommentoi paljon tylymmin lihavia ihmisiä, kuin lihavat hoikkia.

Vierailija
16/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En inhoa, enkä ole myöskään aina ollut lihava. Ystävät pysyivät samoina, vaikka lihoinkin. En alkanut myöskään inhoamaan heitä. Uusiin ihmisiin tutustuessa arvioin enemmänkin sitä, olemmeko samalla aaltopituudella kuin toisen ulkonäköä suhteessa omaani.

Vierailija
17/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä eräs läski kuuskymppinen ämmä joka vihaa mua vain siksi että olen nuori ja hoikka.

Ehkä se välttelee sua siksi koska tajuaa että olet vainoharhainen ja kuvittelet itsestäsi liikoja? :D

Vierailija
18/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kaiken kokoisia, laajalla haitarillä eri ikäisiä, niin miehiä kuin naisiakin löytyy ystävistäni. En tosiaankaan inhoa itseäni hoikempia ja kauniimpia. Valitsen ystäväni ihan muilla kuin ulkoisilla kriteereillä.

Vierailija
19/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiesin, että tämä herättää närää. Etkö lukenut tekstiä. Juurihan kirjoitin, että en pidä itseäni sen kummempana. Eikä minulle ole väliä myöskään muuta kuin se minkälainen ihminen ystävä on. Ap

Luin, mutta ajatteleko sinä oikeasti, että lihavat ihmiset ovat joku samasta muotista tullut ihmisryhmä, mättää päivät hampurilaisia, ei tiedä mitään terveellisestä ruokavaliosta, ei harrasta liikuntaa, vihaa laihoja, on yksinkertaisia kouluttamattomia, sinun aloituksesi perusteella voisin kysyä laihoilta ajatteletteko te koskaan vai yleistättekö aina?

Vierailija
20/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En inhoa, ystävissäni on kaiken kokoisia naisia ja miehiä. En ylipäänsä kiinnitä huomiota ihmisten kokoon.

En minäkään, ja minua ei ylipäätään kiinnosta toisten ihmisten koot koska en minä heidän kilojansa kanna.

Ärsyttävää vaan se että minulla on 3 työkaveria (ja huom sen verran voin mainita että tasapaksuja ovat) jotka puhuu kaikki kahvitunnit ja ruokatunnit vaan toisten ihmisten painoista, että miten joku on lihonut tai laihduttanut tai että heidänkin pitäisi laihtua, samalla kun vetävät munkkeja naamaan. Hankkisivat elämän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi