Törmään joka paikassa vihaisiin ja kiukutteleviin keski-iän ylittäneisiin miehiin
Mikä niitä vaivaa? Jotkut katsovat oikeudekseen vielä neuvoa kuin pikkutyttöä, vaikka olen itsekin jo yli 40v.
Kommentit (19)
Mun mieheni on kohta 42v ja tosi kiukkuinen. Ei kelpaa seksikkään kun tosi harvoin. Liian vähän puhutaan miesten keski-iässäkään ja niiden kiukkuisuudesta.
Testosteroni on laskenut aina kiukkuisella miehellä. Alhaiseen testosteroniin kuuluu mieliala vaihtelut ja masennus. Ei harrasteta kunnon liikuntaa (painnostoa tai sprinttiä). Se tuulipuku päällä kävely ulkona ei ole kunnon liikuntaa. Ei syödä kunnon ruokaa, kunnon lihaa sopivasti, yli 500G kasviksia ja hedelmiä päivässä, ei riittävästi kunnon rasvoja (voi ja oliiviöljy). Alhaiset sinkki ja D vitamiini tasot etc. Kehon suolisto on täynnä myrkky jäänteitä mitkä ei puhdistu pois kun juodaan maitoa litrakaupalla ja ei syödä kuituja tarpeeksi.
Ihminen kun jaksaa vähän opiskella kehon toimintaa niin selviää miten monimutkainen, mutta samalla yksinkertainen ihmisen keho on.
Testotasot laskevat eli miesten vaihdevuodet. Kiukkua, masennusta yms.
Miehen keski-ikä alkaa 5 vuotta naisten keski-ikää aiemmin.
Miehet ei saa olla kiukkuisia mutta naiset saa. Tässä on kysymys vain "mäki haluun" mentaliteetista.
Valittavat ettei saa kotona, itte eivät anna.
andropaussimies kirjoitti:
Miehet ei saa olla kiukkuisia mutta naiset saa. Tässä on kysymys vain "mäki haluun" mentaliteetista.
Miehillä ei ole kuukautisia, raskausarpia eikä naisten vaihdevuosia.
Sulle sattui sekaannus mutta saat toki anteeks :) Tarkoitit ilman muuta tätä: "Törmään joka paikassa vihaisiin ja kiukutteleviin keski-iän ylittäneisiin ylipainoisiin naisiin"
Tutkimusten mukaan vanhemmilla miehillä on kuitenkin testoa 25% enemmän kuin nuoremmilla sukupolvilla(-86 jälkeen syntyneet).
Tästäkö syystä nuoret miehet ovat niin kiukkuisa mykyään?
Näitä näkyy olevan runsaasti myös netissä. Tässäkin ketjussa.
Vierailija kirjoitti:
Tutkimusten mukaan vanhemmilla miehillä on kuitenkin testoa 25% enemmän kuin nuoremmilla sukupolvilla(-86 jälkeen syntyneet).
Tästäkö syystä nuoret miehet ovat niin kiukkuisa mykyään?
Kyllä. Kiukkuisia, surukasvoisia, masentuneita ja ujoja. Siihen päälle vielä valtion halu häivyttää maskuliinisuutta niin nuori mies on tuuliajoilla.
Vierailija kirjoitti:
Testosteroni on laskenut aina kiukkuisella miehellä. Alhaiseen testosteroniin kuuluu mieliala vaihtelut ja masennus. Ei harrasteta kunnon liikuntaa (painnostoa tai sprinttiä). Se tuulipuku päällä kävely ulkona ei ole kunnon liikuntaa. Ei syödä kunnon ruokaa, kunnon lihaa sopivasti, yli 500G kasviksia ja hedelmiä päivässä, ei riittävästi kunnon rasvoja (voi ja oliiviöljy). Alhaiset sinkki ja D vitamiini tasot etc. Kehon suolisto on täynnä myrkky jäänteitä mitkä ei puhdistu pois kun juodaan maitoa litrakaupalla ja ei syödä kuituja tarpeeksi.
Ihminen kun jaksaa vähän opiskella kehon toimintaa niin selviää miten monimutkainen, mutta samalla yksinkertainen ihmisen keho on.
Mieheni 42 v kuuluu tuohon kiukkuisten ryhmään, hän ui neljästi viikossa, kävelee ja juoksee lenkkejä, ei omista tuulipukua, kasviksia ja hedelmiä menee älyttömiä määriä, ei juo maitoa ollenkaan. Oliiviöljyä käyttää. Sinkki ja d-vitsku lisät (2x50mikrog/pv), myös B12 purkista, tasoja ei hetkeen mitattu.
Kasvisten lisäksi käyttää vain täysjyvätuotteita ja rakastaa puuroja. Ei käytä alkoholia. Paheena on kahvin lipittäminen ja satunnainen suklaan natustiminen.
Silti se jaksaa kiukutella ja nillittää kaikesta. Hirveen tyytymätön elämäänsä tällä hetkellä. Ja itsellä sitten taas seesteisyys on palannut, mä olen onnellinen, mulla on kaikki hyvin.. Paitsi tuo alati kärttynen äijä.
Kerran tuli töiden kahvipöydässä sanottua: "hitto, että mies taas jaksaa kiukutella ihan turhasta!"
Avasin Pandoran lippaan tietämättäni. Monen vanhemman kollegat leukaperät avautui, kun ensin varmistivat "onko neljäskymmenes ikävuosi lähellä?"
Se oli huojentavaa kuulla, että oma ei ole ainoa. Ajan kanssa kuulemma menee ohi tai lievenee, eivät päässeet yhteisymmärrykseen.
Onneksi duunissa on "siskorinki" nyt tämän helpotukseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni 42 v kuuluu tuohon kiukkuisten ryhmään, hän ui neljästi viikossa, kävelee ja juoksee lenkkejä, ei omista tuulipukua, kasviksia ja hedelmiä menee älyttömiä määriä, ei juo maitoa ollenkaan. Oliiviöljyä käyttää. Sinkki ja d-vitsku lisät (2x50mikrog/pv), myös B12 purkista, tasoja ei hetkeen mitattu.
Kasvisten lisäksi käyttää vain täysjyvätuotteita ja rakastaa puuroja. Ei käytä alkoholia. Paheena on kahvin lipittäminen ja satunnainen suklaan natustiminen.
Silti se jaksaa kiukutella ja nillittää kaikesta. Hirveen tyytymätön elämäänsä tällä hetkellä. Ja itsellä sitten taas seesteisyys on palannut, mä olen onnellinen, mulla on kaikki hyvin.. Paitsi tuo alati kärttynen äijä.
Kuinka paljon mies masturboi tai harrastaa seksiä?
Ei uskoisi, että keski-ikäinen nainen alentuu tällaiseen vihaa lietsovaan ja yleistävään aloitukseen.
Jos vika tuntuu olevan kaikissa muissa ihmisissä, vika todellisuudessa on yleensä sinussa itsessäsi.
Tämmösestä ois kiva kuulla lisää faktaa. Ihan hirvittää millaseks voikaan muuttua aikanaan
-M28
Miksiköhän minä en ole törmännyt sellaisiin miehiin? Olen hieman yli nelikymppinen nainen ja olen ihmetellyt kavereidenkin kanssa, että miten ikäiseni miehet ovatkin niin kohteliaita ja mukavia. En edes muista milloin olisin viimeksi ollut naamatusten äkäisen tai epäkohteliaan miehen kanssa. Ehkä metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan ja oma äkäisyytesi ja ylimielisyytesi saa aikaan muissakin vihaisuutta?
Tietyn iän ylitettyä ei jaksa kiinnostaa naisten mielipiteet, mutta heitä on kiva vähän kiusoitella esim. töissä ja osoittaa kaapin paikka.
M45