Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoaako lihavat naiset hoikkia ja normaalipainoisia?

Vierailija
18.12.2017 |

Tiedän, että saan vihat niskaani tällä kysymyksellä. Olen siis itse normaalipainoinen ja normaali nainen. Olen kuitenkin huomannut, että en ystävysty tai ystävyys ei etene lihavampien kanssa. Kaikki lähimmät ystäväni ovat hoikkia tai normaalipainoisia ja nättejä naisia. Olen miettinyt voisiko syy olla siinä että lihavat ei jostain syystä pidä itseään hoikemmista/nätimmistä? En itse ajattele olevani sen kummempi tai yhtään kauniimpi vaikka hoikka olenkin, mutta ihmetyttää miksi lihavammat eivät halua tutustua sen enempää. Minusta he ovat mukavia ihmisiä. Ja jos joku haukkuu minut ylimieliseksi ja siitä johtuu tämä ettei seuraani haluta niin en itse ajattele olevani sen kummempi kuin kukaan muukaan. Ihmettelen vain tätä.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä töissä eräs läski kuuskymppinen ämmä joka vihaa mua vain siksi että olen nuori ja hoikka.

Vaikka olet noin herttainen?

Vierailija
22/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lihavia ja laihoja ystäviä, mukavia ihmisiä, mutta jo kirjoituksen perusteella en varmaan ystävystyisi kanssasi, en koskaan ole ajatellut ystävistäni, ettei ystävyys etene tai hän on lihava tai laiha tai ruma tai kaunis. He ovat mukavia, huumorintajuisia, osaavat nauraa itselleen, iloisia, reippaita, viisaita, vahvoja.

Ei, lihavat eivät vihaa laihoja, jospa katsot peiliin.

Tiesin, että tämä herättää närää. Etkö lukenut tekstiä. Juurihan kirjoitin, että en pidä itseäni sen kummempana. Eikä minulle ole väliä myöskään muuta kuin se minkälainen ihminen ystävä on. Ap

Luin, mutta ajatteleko sinä oikeasti, että lihavat ihmiset ovat joku samasta muotista tullut ihmisryhmä, mättää päivät hampurilaisia, ei tiedä mitään terveellisestä ruokavaliosta, ei harrasta liikuntaa, vihaa laihoja, on yksinkertaisia kouluttamattomia, sinun aloituksesi perusteella voisin kysyä laihoilta ajatteletteko te koskaan vai yleistättekö aina?

En todellakaan ajattele, mistä sait sellaista päähän? En nyt alkanut eritellä kirjoituksessa kaikkea mahdollista vaan yksinkertaistin joten väkisinkin se kuulostaa yleistykseltä. Lihavia on varmasti niin paljon erilaisia kuin muita tahansa ihmisiä. Pahoittelut, että kirjoitus kuulosti yleistävältä. En kuitenkaan ajattele niin. Tekstinpätkä kuulostaa helposti yleistävältä kun yrittää sanoa pienessä tilassa paljon asiaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä toisin päin. Hoikat yrittävät todistella lihaville, että ovat parempia ihmisiä koska ovat hoikkia :p

Vierailija
24/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on lihavia ja laihoja ystäviä, mukavia ihmisiä, mutta jo kirjoituksen perusteella en varmaan ystävystyisi kanssasi, en koskaan ole ajatellut ystävistäni, ettei ystävyys etene tai hän on lihava tai laiha tai ruma tai kaunis. He ovat mukavia, huumorintajuisia, osaavat nauraa itselleen, iloisia, reippaita, viisaita, vahvoja.

Olet aika ennakkoluuloinen, jos yhden kirjoituksen perusteella olet valmis tuomitsemaan etkä vaivautuisi tutustumaan. Ap

Vierailija
25/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka vanha olet ap? Kuinka kauan olet ajatellut tuollaisia ihan omituisia ajatuksia? Eivätkö nuo sinun hieman vainoharhaiset ajatuksesi huoleta sinua yhtään?

Vierailija
26/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa sanot varmaan epähuomiossa, että hoikat/normaalipainoiset kaverisi ovat nättejä ja epäilet etteivät lihavat pidä näteistä ihmisistä. Ongelma on varmaan tuossa, että sinä et varmaan näe lihavia edes mahdollisesti nätteinä. Ei kukaan halua olla se kaveriporukan rumilus, haluatko sinä ehkä jonkun jonka vierellä näytät paremmalta?

Se, että sanoin kaverieni olevan hoikkia ja nättejä tarkoittaa mielestäsi että minun mielestä lihavat eivät voisi olla nättejä? Aikamoista mutkien suoraksi vetämistä. En missään sanonut etteikö lihavat voisi olla nättejä siinä missä laihatkin. Miksi haluaisin jonkun jonka vieressä näyttää paremmalta? Mistäs tuon revit? Taidat paljastaa kirjoituksessasi enemmän omista ennakkoluuloistasi kuin minun. Ap

Vierailija
27/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka vanha olet ap? Kuinka kauan olet ajatellut tuollaisia ihan omituisia ajatuksia? Eivätkö nuo sinun hieman vainoharhaiset ajatuksesi huoleta sinua yhtään?

Ei huoleta. Enemmän huolettaisi jos pitäisin tällaisia ajatuksia kovin huolestuttavina. Ap

Vierailija
28/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet aika ennakkoluuloinen, jos yhden kirjoituksen perusteella olet valmis tuomitsemaan etkä vaivautuisi tutustumaan. Ap

Oho ap, ei kannata olla noin herkkänahkainen! :D Tämä aihe taitaa olla sinulle lähes elämää suurempi asia, joten ota nyt rauhallisesti, vaikka emme haluaisikaan ottaa sinua ystäviimme. Ehkä et vain ole sellainen luotettava, mukava, ihana ja sisäisesti kaunis ihminen, niin kuin muut ystävämme ovat.

Vierailija
29/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä painosta, mutta huomaan etten hakeudu porukoihin joissa kaikki ovat nättejä. Etenkin jos laittautuminen on heille erityisen tärkeää. Koulussa ainakin tuntui että nämä "suositut tytöt" eivät menneet yksiin persoonani tai maailmankuvani kanssa. Opiskelemaan lähdettyäni tutuistuin ns. nättien porukkaan, kun teini-iän erottelut olivat vähän karisseet, mutta koin aina olevani vähän erilainen joka toi paineita. Olivat ulospäinsuuntautuneita bilettäjiä. 

Olen siis itse laiha, tavallisen näköinen ja viihdyn enemmän itsekseni. Kavereina on ollut kaikenkokoisia enkä ole koskaan huomannut että sillä olisi mitään tekemistä ystävystymisen kanssa. Kun sielut kohtaavat, ulkonäöllä ei ole merkitystä. Paitsi jos sillä on itselle merkitystä vaikka vain tiedostamattomalla tasolla.  Ihmiset saattavat aistia tämän. 

Tärkeää on se että keskittyy juurikin persoonaan ja antaa toisen olla mitä on. Ellei tämä vartavasten toivo tsemppiä laihduttamiseen. Itse kun olen todella laiha, kokisin raskaana sen että kaveri koko ajan kommentoisi painoani ja neuvoisi lihottamaan. On minulla yksi kaverikin joka on lihava, mutta kasvoiltaan todella kaunis sekä tykkää laittautua. Olemme luonteeltamme samanlaisia ja siinä mielessä sillä ulkonäöllä ei sitten tässäkään ole merkitystä. Hän on oikeastaan ainoa lihavista kavereistani jonka kanssa olemme joskus puhuneet painoistamme ja löysimme odottamattoman yhdeyden siitä että kumpikin toivoi normaalimpaa painoa. Sama ongelma, mutta eri ääripäistä.

Voi myös olla sattumaa että et vain ole löytänyt samanhenkistä ihmistä lihavista ja yhdistät painon tekijänä, vaikka syyt saattavat olla muualla. Kohtele heitä samoin kuin ketä tahansa muuta niin kyllä sieltä joku ystävä vielä löytyy.. toisaalta miksi tarvitsisi olla lihava kaveri? Onko se tekijä jolla on väliä.

Vierailija
30/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kysyin yhdeltä koulukaveriltani, miksei olla vietetty enemmän aikaa yhdessä, kun tullaan niin hyvin toimeen. Hän vastasi "ettei ole teidän kauniiden ja hoikkien rinkiin kehdannut tunkea". En ollut ajatellutkaan missään sellaisessa ringissä olevani, olin vain harmitellut että vältteleekö tämä mielestäni tosi mukava kaveri minua. Pidän tätä kaveria myös hyvin kauniina, enkä ole ajatellut hänen olevan mitenkään pulska.

Ihmisillä on kaikenlaisia kummallisia ajatuksia ja epävarmuuksia päässään. :) 

Vierailija
31/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloituksessa sanot varmaan epähuomiossa, että hoikat/normaalipainoiset kaverisi ovat nättejä ja epäilet etteivät lihavat pidä näteistä ihmisistä. Ongelma on varmaan tuossa, että sinä et varmaan näe lihavia edes mahdollisesti nätteinä. Ei kukaan halua olla se kaveriporukan rumilus, haluatko sinä ehkä jonkun jonka vierellä näytät paremmalta?

Se, että sanoin kaverieni olevan hoikkia ja nättejä tarkoittaa mielestäsi että minun mielestä lihavat eivät voisi olla nättejä? Aikamoista mutkien suoraksi vetämistä. En missään sanonut etteikö lihavat voisi olla nättejä siinä missä laihatkin. Miksi haluaisin jonkun jonka vieressä näyttää paremmalta? Mistäs tuon revit? Taidat paljastaa kirjoituksessasi enemmän omista ennakkoluuloistasi kuin minun. Ap

Rauhoituhan ap, vedä henkeä ja älä ajattele meitä kirjoituksesi kyseenalaistavia vihollisina. Esitit kysymyksiä ja me yritämme parhaamme mukaan keskustella asiasta, mutta sinä alat riehumaan heti. Teetkö niin myös naamatusten lihavien kanssa?

Vierailija
32/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oho ap, ei kannata olla noin herkkänahkainen! :D Tämä aihe taitaa olla sinulle lähes elämää suurempi asia, joten ota nyt rauhallisesti, vaikka emme haluaisikaan ottaa sinua ystäviimme. Ehkä et vain ole sellainen luotettava, mukava, ihana ja sisäisesti kaunis ihminen, niin kuin muut ystävämme ovat.

Ok. Taidat puhua itsestäsi kirjoituksessasi. Ap

Vierailija
33/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoituhan ap, vedä henkeä ja älä ajattele meitä kirjoituksesi kyseenalaistavia vihollisina. Esitit kysymyksiä ja me yritämme parhaamme mukaan keskustella asiasta, mutta sinä alat riehumaan heti. Teetkö niin myös naamatusten lihavien kanssa?

Keskustella? Olen saanut pelkkää vittuilua vaikka olen koittanut keskustella asiallisesti. :D Ps. Olen ihan rauhallinen ei tää mua niin paljon hetkauta. Ap

Vierailija
34/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kirjoitti olevansa normaalipainoinen ja normaali nainen. Hiukan on hämärä ilmaisu. Mikä on sitten esim. normaalipainoinen ja epänormaali nainen?

Vierailija
35/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onneksi minulla on ystäviä, jotka näkevät pintaa syvemmälle eivätkä ole heti tuomitsemassa esim.yhden kirjoituksen takia. Ja et tunne minua niin mistä voit tietää vaikka olisinkin ihan mukava, luotettava ja lämmin ihminen? Itse olet valmis tuomitsemaan muut lähes itse pahuudeksi yhden kirjoituksen perusteella. Ap

Vierailija
36/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap kirjoitti olevansa normaalipainoinen ja normaali nainen. Hiukan on hämärä ilmaisu. Mikä on sitten esim. normaalipainoinen ja epänormaali nainen?

Kirjoitusvirhe jäänyt tekstiin. Olenpa paha ihminen siis! Ap

Vierailija
37/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavat heti apn kimpussa.

Vierailija
38/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap;n mieleen ei olisi tullut edes kysyä edellämainittua jos ei itse olisi ainakin alitajuntaisesti asenteellinen lihavia kohtaan!Minulla on laihoja ja lihavia ystäviä eikä ole tullut mieleenkään että ulkonäkö vaikuttaisi keneen ystävystyy!Ja itse olen melko hoikka!

Vierailija
39/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap;n mieleen ei olisi tullut edes kysyä edellämainittua jos ei itse olisi ainakin alitajuntaisesti asenteellinen lihavia kohtaan!Minulla on laihoja ja lihavia ystäviä eikä ole tullut mieleenkään että ulkonäkö vaikuttaisi keneen ystävystyy!Ja itse olen melko hoikka!

Itsehän varmaan ajattelet aina ja vain hyvää kaikesta ja kaikista? Onpa outoa ajatella joskus jotain epäkorrektia. Saahan sitä ajatella, kuhan teoissa ei näy. En minä ketään hauku tai kiusaa. Ap

Vierailija
40/73 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut että hoikat ihmiset kommentoi paljon tylymmin lihavia ihmisiä, kuin lihavat hoikkia.

Ei muuten pidä paikkaansa. Hoikille aina kommentoidaan että olet varmaan ikuisella dietillä kun olet noin pieni, mutta menepäs sanomaan jollekkin voi että kun olet lihava. Entisessä työpaikassa kollega oli todella lihava ja hänelle piti teettää vaatteet, koska ei ollut niin isoja kokoja, kukaan ei kommentoinut mitään mutta minulla oli taas ongelma toiseen suuntaan eli 32 työvaatteet oli liian isoja, joita jouduin kaventamaan, niin heti tuli että syö enemmän kun olet noin laiha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi