Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä miehiä vaivaa--deittisivusto

Vierailija
18.12.2017 |

Olen kirjoitellut muutaman kivan miehen kanssa. Yhden kanssa sujui kirjoittelu alussa kivasti, mutta käänsi hyvin pian seksiaiheeseen. Profliilissani oli, etten hae kevyttä seuraa, vaan suhdetta. Tämä mies alkoi eka iltana kysellä seksimieltymyksiäni. Kerroin, etten edelleenkään hae seksiseuraa. Ihmetteli vielä, miksen enää vastaa. Hyi.

Kommentit (246)

Vierailija
161/246 |
18.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon lainatun kirjoittaja.

Eivät kaikki miehet ole tietysti tyhmiä, tämä oli niille täällä jankkaajille, siitä mistä ketjussa kiistellään.

Täällä vain melko moni mies puolustaa kiivaasti, vastoin monien naisten mielipiteitä, omaa mantraansa sitä mistä naiset pitävät.

Aika hupaisaa, naiset kertovat mistä eivät pidä ja miehet kinaavat, että kyllä HE tietävät mistä naiset pitävät.

Jos toiveissa on se, että miehillä onnistui paremmin deittimarkkinoilla niin kannattaisiko hiukan löysätä omaa kantaansa ja ottaa pikkuhiljaa vaarin siitä mitä naiset täällä yrittävät sanoa.

Kait nainen itse sen tietää mistä pitää?

Ei se nainen siitä mieltään muuta kun mies vaan itsepintaisesti jankkaa, että kyllä minä ainakin kysyn heti seksiasioista.

No senkin kysytte, mutta älkää sitten ihmetelkö kun naisten tapaaminen ei onnistu.

Näistä te naiset pidätte.

Pitkä, hoikka, Bemari, tai audi, "tyylikäs aikuismainen" pukeutuminen, kummasti vaan te naiset noiden "audimiesten" seuraan hakeudutte. Siinä on ne "kriteerit", mitkä suurelle osalle naisista riittää herättämään kiinnostuksen "mieheen", juuri siihen tietyntyyppiseen, jonka ulkoisesta habituksesta selviää miehen varallisuus (pankkiorjuus), status ja yleensä myös kusipäisyys.

Vierailija
162/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuon lainatun kirjoittaja.

Eivät kaikki miehet ole tietysti tyhmiä, tämä oli niille täällä jankkaajille, siitä mistä ketjussa kiistellään.

Täällä vain melko moni mies puolustaa kiivaasti, vastoin monien naisten mielipiteitä, omaa mantraansa sitä mistä naiset pitävät.

Aika hupaisaa, naiset kertovat mistä eivät pidä ja miehet kinaavat, että kyllä HE tietävät mistä naiset pitävät.

Jos toiveissa on se, että miehillä onnistui paremmin deittimarkkinoilla niin kannattaisiko hiukan löysätä omaa kantaansa ja ottaa pikkuhiljaa vaarin siitä mitä naiset täällä yrittävät sanoa.

Kait nainen itse sen tietää mistä pitää?

Ei se nainen siitä mieltään muuta kun mies vaan itsepintaisesti jankkaa, että kyllä minä ainakin kysyn heti seksiasioista.

No senkin kysytte, mutta älkää sitten ihmetelkö kun naisten tapaaminen ei onnistu.

Näistä te naiset pidätte.

Pitkä, hoikka, Bemari, tai audi, "tyylikäs aikuismainen" pukeutuminen, kummasti vaan te naiset noiden "audimiesten" seuraan hakeudutte. Siinä on ne "kriteerit", mitkä suurelle osalle naisista riittää herättämään kiinnostuksen "mieheen", juuri siihen tietyntyyppiseen, jonka ulkoisesta habituksesta selviää miehen varallisuus (pankkiorjuus), status ja yleensä myös kusipäisyys.

Pidän Audeista ja isoista tuloista. Sen vuoksi olen hommannut itselleni molemmat. Ei ole koskaan tullut mieleenkään alkaa elää miehen rahoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse kanssa ymmärrä miten on vielä nykyaikana suomalaisia miehiä jotka kuvittelevat saavansa seksiä. Hyi!

Vierailija
164/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, taas menee pieleen.

Olettamus siis on, että jos naisen kanssa ei voi keskustella seksistä niin sitten mennään äärestä laitaan ja keskustellaan autoista, rahasta, ulkonäöstä, bodaamisesta ja muusta pinnallisestä.

Nämäkö ovat siis vaihtoehdot?

Ei edelleen pidä ainakaan minun tapauksessani paikkaansa, olen nainen.

Ikävä tuottaa pettymys, mutta tulos on melkein ihan sama lähetteleekö kikkelikuvia, bemarinkuvia, bodauskuvia tai vastaavia. Tai jos keskustelut pyörii pelkästään näissä teemoista.

Tottakai voi kertoa ammatin tai ammattiin liittyviä juttuja yleisellä tasolla, mutta mitenkään miehen ei tarvitse varallisuutta tai tulotasoaan korostaa tai kysellä onko nainen rikas.

Minulle riittää ihan tavallinen, hyvät käytöstavat omaava mies.

Lisäbonusta on niin sanottu sydämen sivistys.

Vierailija
165/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin on mukavaa, kun on omakotitalo, mukavat tulot ja alla saksalainen luotettava auto. Niinpä minulla on sellaiset. Mieheltä toivon kumppanuutta.

Vierailija
166/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän osan naisten kanssa voi edetä hyvinkin nopeasti keskustelussa seksiin, tai jopa aloittaa sillä, mutta tärkeää olisi puhua alusta asti suoraan. Ei mitään perhelätinää monta tuntia, jos oikeasti mielessä on vain perseen lätinä. Vastaavasti jos olet etsimässä vain treffiä tutustuaksesi, niin malta odottaa että edes juttelette puhelimessa tai näette, ennen kuin mitään intiimimpää alatte kyselemään tai paljastamaan itsestänne.

T. poijjaankloppi

Vierailija
167/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nämä miehet juttelee elävässä elämässä?

Ihan samoin voi jutella siellä deittipalstallakin.

Ei sen tyylin tarvitse sielläkään muuttua keskusteluksi seksitavoista palkkatasosta, ulkonäöstä jne.

En osaa ajatella, että joku mies olisi niin ajattelematon, että kun juttelee naamatusten mukavan naisen kanssa josta on kiinnostunut, mutta ei vielä tunne, että heittää kysymyksen, että niin mikä muuten on sinun lempiasentosi? Oletko päällä vain alla?

Tykkäätkö suuseksistä?

Miksi sitten nämä aiheet olisivat nettikeskustelussa korrekteja?

Vierailija
168/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

99% se ei ole muuta kuin "leikkikenttä", joka vääristää ihmisten välistä kommunikointia ja normaalia kanssakäymistä, vitun digitalisaatio.

Eikö tosiaankaan enää ole "normaalia" tutustua tosielämässä, onko kasvokkain treffeille pyytäminen seksuaalista ahdistelua ja metoo metoota.

Netissä oleva briiffi ja kasvokuva kun ei selvennä mitään ihmisestä/persoonasta. Oikeastaan ainoa keino saada toisen kiinnostus selville on vaan katsoa toista suoraan silmiin ja hymyillä, sekä seurata miten vastapuolen keho siihen reagoi. Ihmisessä kun sattuu olemaan sellaisia tiedostamattaa esiin tulevia juttuja, mistä voi jo jotain päätellä.

Netissä olevasta kuvasta ei voi päätellä oikein mitään.

Tuoksut, ilmeet, eleet, äänenpainot. Ja etenkin se katse ja miten kohtelee toista, kun ollaan fyysisesti tekemisissä. 

Netti oli minullekin pelastus koska en viihdy baareissa, enkä lähde juttelemaan tuntemattomille kassajonoissa tai lenkillä. Neljät treffit kävin katsomassa, ja se neljäs oli minun Match. Jokaisen kanssa keskustelin ainakin 3 viikkkoa ennen tapaamista, joten tiesin jo hieman etukäteen minkälainen tyyppi vastassa on. Ei ne kolme ensimmäistä huonoja olleet, mutta ne tuoksut, ilmeet, eleet, äänenpainot. Ja etenkin se katse ja miten kohtelee toista, kun ollaan fyysisesti tekemisissä.

Vierailija
169/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minustakin on mukavaa, kun on omakotitalo, mukavat tulot ja alla saksalainen luotettava auto. Niinpä minulla on sellaiset. Mieheltä toivon kumppanuutta.

Kirjoitin ylläolevan, kävin kolmella treffillä, ja se kolmas oli minun Match

Vierailija
170/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin nää keskustelut aina menee. Kun joku kertoo, että on halukas ja estoton vaikka ei puhukaan seksistä tinderissä tms appissa, seuraa siltä osin hiljaisuus. Kukaan miehistä ei kommentoi sanallakaan ko. viestejä mutta kaikkiin muihin kyllä senkin edestä. 

Ja koska ne omaa käsitystä haastavat on ignoorattu, kyseinen miestyyppi katsoo voivansa edelleen varmuudella kertoa, että naisia on vain kahta tyyppiä:

- seksistä nettideittisovelluksissa puhuva estoton

- seksin suhteen netissä vaikeneva estoinen

Vierailija
171/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuore nettideittikokemus eiliseltä. Alettiin jutella deittisivustolla, alussa ympäripyöreitä, mutta noin viikon sisällä jo selkeää flirttailua, miten nyt kirjoittamalla keski-ikäiset sellaiseen kykenee. Mukaan tuli puhelut ja ai helkkari sentään miehen ääni on sellainen, että olin samantien valmis suunnilleen mihin vaan, en ajatellut enää hetkeäkään mahtaisiko hän miellyttää minua tavatessamme, saati tuntisinko seksuaalista vetovoimaa, TIESIN että tunnen jo ja sitä ei mikään poista. Tapasimme eilen ensimmäistä kertaa ja kyllä, ei mennyt montaa hetkeä kun pääsimme vauhtiin, jotain ihan uskomatonta, enkä nyt 46 vuotiaana ihan ensimmäistä kertaa seksiä harrastanut.

Jaarittelun opetus? Nainenkin voi olla todella todella valmis seksiin ja hyvinkin nopeasti, mutta sellaista kemiaa, mikä johtaa kenen tahansa miehenkin mielestä järisyttävän hyvään seksiin, ei synny kaikkien välille ja luulisi, että em seksi olisi miestenkin mielestä milloin tahansa parempaa, kuin kliininen pökkiminen ja tyhjennys, vai?

Vierailija
172/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

.

Luuletteko miehet myös, että ne mieltymykset kirjoitamalla selviää.

Eiköhän ne ole niin intiimejä asioita, että harva fiksu nainen niistä alkaisi tuntemattomalle ihmiselle kertoa, varsinkaan jos ei olla edes tavattu ja ehkä ei koskaan tavatakaan.

Voi hyvänen aika sentään tuota miesten ajatuskykyä.

Pakko miehenä kommentoida tätä sen verran, että vaikka seksimieltymysten tiedustelu ennen tapaamista on ehkä jo liian pikaista, niin ymmärrän hyvin niitä miehiä jotka yrittävät kuitenkin tiedustella noita asioita jo ennenkuin tulee ajankohtaiseksi sänkyhommat, koska monilla miehillä (kuten allekirjoittaneellakin) on tiettyjä perusasentoja yms juttuja joista pidän ja tiettyjä joista en pidä yhtään, ja olisi ikävää huomata siinä vaiheessa kun vaatteet on riisuttu että jahas, nainen haluaakin juuri niitä juttuja joista en itse tykkää.

Ottakaa tämä asia myös huomioon, arvon naiset.

Eli miesten uteliaisuus tässä asiassa ei välttämättä ole mitään pervoilua, vaan yritystä välttää pettymys/ajanhaaskaus.

No itse miehenä en todellakan kysy seksistä treffeillä! Miten joku asia seksissä rakkaan kanssa voi olla sellaista josta ei tykkää? No myönnän joku ulostejuttu voisi olla. Seksi on hyvää aina ja joskus taivaallista. Läheisyys parasta.

Herranen aika! Yksi normaalimies eksynyt vauva-saitille!

Joo, olen saanut noita pervokyselyitä aika paljon, osan olen tavannut, joitakin hetken tapaillutkin ja täytyy sanoa että ei kannata! Aina on kyseessä jokin ongelma ja jää vain paska muisto. Normaalimiehillä on käyttäytymistapoja, sympatiaa, empatiaa ja he osaavat kunnioittaa ihmisiä. Nämä pervokyselijät eivät pidä naisia ihmisinä vaan kohteina.

Usein huonolla itsetunnolla varustetut naiset ovat niitä jotka sulattavat ällökyselyt ja nämä paskiaiset käyttävät sitä hyväkseen. Jätetään tuollaiset kikkelikuvan lähettelijät ja kakkoshaaveilijat omaan arvoonsa. He haluavat seurustella vain tissien ja anusten kanssa. Meille riittää kyllä niitä normaalimiehiä ja heidän kanssaan emme tule pettymään.

Vierailija
173/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuore nettideittikokemus eiliseltä. Alettiin jutella deittisivustolla, alussa ympäripyöreitä, mutta noin viikon sisällä jo selkeää flirttailua, miten nyt kirjoittamalla keski-ikäiset sellaiseen kykenee. Mukaan tuli puhelut ja ai helkkari sentään miehen ääni on sellainen, että olin samantien valmis suunnilleen mihin vaan, en ajatellut enää hetkeäkään mahtaisiko hän miellyttää minua tavatessamme, saati tuntisinko seksuaalista vetovoimaa, TIESIN että tunnen jo ja sitä ei mikään poista. Tapasimme eilen ensimmäistä kertaa ja kyllä, ei mennyt montaa hetkeä kun pääsimme vauhtiin, jotain ihan uskomatonta, enkä nyt 46 vuotiaana ihan ensimmäistä kertaa seksiä harrastanut.

Jaarittelun opetus? Nainenkin voi olla todella todella valmis seksiin ja hyvinkin nopeasti, mutta sellaista kemiaa, mikä johtaa kenen tahansa miehenkin mielestä järisyttävän hyvään seksiin, ei synny kaikkien välille ja luulisi, että em seksi olisi miestenkin mielestä milloin tahansa parempaa, kuin kliininen pökkiminen ja tyhjennys, vai?

Ihana, just näin meilläkin. En mene yksityiskohtiin, mutta omg.

N49

Vierailija
174/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluan suhteen, mutta en pysty olemaan sellaisessa, jos seksimieltymykset menevät ihan ristiin. Seksi on kuitenkin tärkeä osa suhdetta mulle

Vaikka kuinka ollaan deittipalstalla ja suhdetta etsimässä, niin kyllä mä silti tykkäään edes jonkin aikaa tutustua ennen kuin mennään lakanoihin edes puheen tasolla.

Vierailija
175/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ot, Aiotteko muuten jatkaa tuosta seurusteluksi, oliko mies muutenkin ihana?

N49

Vierailija
176/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kait jokainen aikuinen nainen sen tietää, että seksiasiat kuuluu seurusteluun, tyhmänäkö pidätte?

Vaikka ei sitä alkumetreillä alkaisi udella.

Eiköhän ne ole niin intiimejä asioita, että harva fiksu nainen niistä alkaisi tuntemattomalle ihmiselle kertoa, varsinkaan jos ei olla edes tavattu ja ehkä ei koskaan tavatakaan.

Voi hyvänen aika sentään tuota miesten ajatuskykyä. Tai ajatuskyvyn puutetta paremminkin.

Ja varsinkin sitä, kuinka tällä puutteella aliarvioitte naisen.

Siis ajatuskyvyn puutteen ja sen, että juuri tuolla kielenkäytöllä ilmiannatte sen, että olette vain seksin puutteessa, ette muun.

Minua puolestaan ihmetyttää miksi naiset heti kärkeen kyselevät miehen koulutuksesta ja työpaikasta. Sillä antavat vaan kuvan , että ovat vain statuksen ja rahan perässä. Loppuu mieheltä mielenkiinto mahdolliseen suhteeseen hyvin pian, kun paljastuu ettei hänen persoonalla olekaan mitään väliä.

Toisaalta hyvä, että naiset ajatuskyvyn puuttuessa paljastavat itsensä heti, ettei tule hukattua aikaa loisiin.

Vierailija
177/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kait jokainen aikuinen nainen sen tietää, että seksiasiat kuuluu seurusteluun, tyhmänäkö pidätte?

Voi hyvänen aika sentään tuota miesten ajatuskykyä. Tai ajatuskyvyn puutetta paremminkin.

Siis ajatuskyvyn puutteen ja sen, että juuri tuolla kielenkäytöllä ilmiannatte sen, että olette vain seksin puutteessa, ette muun.

Minua puolestaan ihmetyttää miksi naiset heti kärkeen kyselevät miehen koulutuksesta ja työpaikasta. Sillä antavat vaan kuvan , että ovat vain statuksen ja rahan perässä. Loppuu mieheltä mielenkiinto mahdolliseen suhteeseen hyvin pian, kun paljastuu ettei hänen persoonalla olekaan mitään väliä.

Toisaalta hyvä, että naiset ajatuskyvyn puuttuessa paljastavat itsensä heti, ettei tule hukattua aikaa loisiin.

Mistä sitä persoonaa pitäisi alkaa tuntea, ellei harrastuksista ja uravalinnasta? Jostainhan sitä smalltalkiakin täytyy alkaa kehittää, ja ehkä yhteinen ammattiala olisi neutraalimpi lähtökohta kuin käsirautaleikit.

Jos ammattisi paljastaminen on sinusta nöyryyttävää, ehkä pitäisi vaihtaa alaa. Et kai luule, että kenenkään taloudellista tilannetta koulutus paljastaa, ei edes työnimike, samalla nimikkeellä on aivan laidasta laitaan tienaavia.

Kommenttisi kertoo enemmän huonosta itsetunnosta kuin mistään muusta. Se on paljon suurempi haitta seurustelussa kuin mikään raha tai titteli, koska se saa sinut puolustuskannalle, ja keskittymään itseesi, kun pitäisi keskittyä juttukumppaniin.

Vierailija
178/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä persoonaa pitäisi alkaa tuntea, ellei harrastuksista ja uravalinnasta? Jostainhan sitä smalltalkiakin täytyy alkaa kehittää, ja ehkä yhteinen ammattiala olisi neutraalimpi lähtökohta kuin käsirautaleikit.

Jos ammattisi paljastaminen on sinusta nöyryyttävää, ehkä pitäisi vaihtaa alaa. Et kai luule, että kenenkään taloudellista tilannetta koulutus paljastaa, ei edes työnimike, samalla nimikkeellä on aivan laidasta laitaan tienaavia.

Kommenttisi kertoo enemmän huonosta itsetunnosta kuin mistään muusta. Se on paljon suurempi haitta seurustelussa kuin mikään raha tai titteli, koska se saa sinut puolustuskannalle, ja keskittymään itseesi, kun pitäisi keskittyä juttukumppaniin.

Minkä ihmeen takia vastaat miehelle, joka haukkuu naisia loisiksi? Mitä tyydytystä saat siitä, että hän onnistuu huudattamaan sinua sivukaupalla??

Vierailija
179/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehiä ei voi kontaktoida ilman, että rupeavat heti luulemaan itsestään turhia. Kysyn "Moi, miten menee" – Vastaus; "Haluatko seksiä?". Kirjoitan "Heissan, kiva kuva sulla!" (kuvassa mies kalassa) Vastaus: "Haluaisikos neiti tutustua lähemmin, tarkoitan tosi läheisesti vinkvink".

Noh, tuollaista se elämä on kun ajattelee pippelillä. Tai suurimmalla osalla miehistä se menee niin, että pippeli ajattelee koko äijän puolesta. Ei huolet paina, kun mielessä ei oo kuin yksi asia prkl.

Vierailija
180/246 |
19.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana, just näin meilläkin. En mene yksityiskohtiin, mutta omg.

N49

Haha, epäilen että teillä on sitten sama mies! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yhdeksän